[topic=329778/1]
Er staat zelfs in de SA FAQ op DIT forum hoe je moet doen wat IK vraag! Dus ga snel die waarschuwing weghalen, of kom met een heeeel erg overtuigend argument waarom wat IK vraag niet mag. Tsss!
Verder no hard feelings, ik snap alleen soms jullie moderators niet
Er staat zelfs in de SA FAQ op DIT forum hoe je moet doen wat IK vraag! Dus ga snel die waarschuwing weghalen, of kom met een heeeel erg overtuigend argument waarom wat IK vraag niet mag. Tsss!
Dus dan loop je zelf ook een beetje te rommelen met warez mister HlpDsK (HGM General Chat) .. ik vindt dit bovendien ook belachelijk omdat ik iets vraag over een GELICENSEERD product, waar ik een VRAAG over heb of het MAG. Zeg dan gewoon NEE. En jah, ik ben een beetje boos...Dit moet trouwens in SA. In de SA FAQ staat het volgende:
Nederlandse spellingschecker in engelse office
Vanaf de Nederlandse Office 97/2000/XP cd ga je naar de volgende directory: \PFILES\COMMON\MSSHARED\PROOF Alle files in die directory kopieer je naar: C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof
In Word moet je dan nog even opgeven dat je gebruik wilt maken van de Nederlandse spellingscontrole. Als je dat hebt gedaan zou het gewoon moeten werken.
Verder no hard feelings, ik snap alleen soms jullie moderators niet
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.