Welke Ati Radeon 8500 is het beste?
Apollo ATI Radeon 8500
ATi Radeon 8500 (Retail)
ATI Radeon 8500 LE
Club3D ATI Radeon 8500 64M D/T
Apollo ATI Radeon 8500
ATi Radeon 8500 (Retail)
ATI Radeon 8500 LE
Club3D ATI Radeon 8500 64M D/T
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Klopt maar hij heeft maar een lading gehad en die is al een tijdje uitverkocht. De nieuwe lading verwacht hij geloof ik ergens halverwege december.Op zaterdag 24 november 2001 12:53 schreef sverzijl het volgende:
SWW verkoopt hem gewoon hoor (de retail versie). Al een maandje ofzo.
Bouw hem er ff in please, dan weet ik mischien of ik morgen toch naar de HCC ga voor die kaart,,Op zaterdag 24 november 2001 12:51 schreef Beaves het volgende:
Omdat het allemaal pre-orders zijn.
Ik heb op de HCC gisteren de Club3D gekocht, maar aangezien ik hem nog niet ingebouwd heb, weet ik nog niet hoe de kaart bevalt
Maar dan is het dus niet zo dat ie 'nog steeds niet verkrijgbaar is in NL', dat was ie namelijk welOp zaterdag 24 november 2001 12:54 schreef Liggie het volgende:
[..]
Klopt maar hij heeft maar een lading gehad en die is al een tijdje uitverkocht. De nieuwe lading verwacht hij geloof ik ergens halverwege december.
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik wil de AIW, heb nu een "gewone radeon AIW".Op zaterdag 24 november 2001 13:06 schreef HlpDsK het volgende:
Grr .. ik wil een VIVO variant.
Bericht hierboven
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Check hier voor meer info over verschillende Radeon versies.Op zaterdag 24 november 2001 15:03 schreef qrazi het volgende:
LE betekend dus gewoon oem?
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ik ook, ik had stinkende mazzel dat ik nog net een opmerking op het GOT zag dat de retail bij SWW binnen was, kaart loopt zelfs zonder probemen op 300/300, maar erg veel winst bereik je daat niet mee, dus ik draai em gewoon op 275/275 want ik ben niet zo'n recordjager in bv 3dmark, ik wil gewoon dat m'n games goed lopenOp zaterdag 24 november 2001 14:27 schreef KaoZ het volgende:
Ik was net op tijd bij SWW, dag nadat zij ze binnen gekregen hadden heb ik hem besteld, dag daarna waren ze uitverkochtlucky me...
Niet op voorraad.
Die is wel 350 piek duurder, das het enige nadeel aan de kaart.Op zaterdag 24 november 2001 15:32 schreef benchMarc het volgende:
Een GF3Ti 500 kopen en geen Radeon 8500.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Die heb ik ook gekocht. Het merk is trouwens Jupiter888. Maar het is gewoon de standaard Ati kaart met een ander merk-stickertje er op geplakt.Op zaterdag 24 november 2001 12:55 schreef Le_Freak ! het volgende:
Ik heb de Radeon 8500 Evil Master II gekocht.
(Bij Barlage op de HCC)
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Ik heb ook die ATI ook gekocht bij Barlage op HCC. (vrijdag)Op zaterdag 24 november 2001 12:55 schreef Le_Freak ! het volgende:
Ik heb de Radeon 8500 Evil Master II gekocht.
(Bij Barlage op de HCC)
Het stond echt ook wel hier ergens in het forum, dat er een stikker Build bij ATI op moest staan op de chip zelf, en de enige echte rode doos met rechts boven ook, build by ATI.Op zaterdag 24 november 2001 16:26 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Ik heb ook die ATI ook gekocht bij Barlage op HCC. (vrijdag)
Hij moest daar 669 piek kosten.
Bij powerline was hij 600 piek maar al uitverkocht.
(ik was er om vrijdag 11:30)
Die vent van Barlage zei dat Powerline de OEM (langzamere)versie had.
Voor die prijs kon je geen retail verkopen.
Ik vraag hem dus of die van hem wel RETAIL zijn.
Hij zegt JA JA gegarandeert.
Ik vraag nog 275/275 mhz en niet 250/250 mhz.
Hij zegt 275/275.
Ik zag tegen hem als het geen RETAIL is krijg ik hem van je voor 500 piek.
Het is echt een RETAIL !!
En aan gezien ik ie bij powerline al uitverkocht was, kocht ik hem dus bij Barlage voor 660 piek.
Kom ik thuis installeer me Radeon 8500.
Installeer PowerStrip 3.10
Reboot
Kijk in PowerStrip en wat zie ik !!!
![]()
250/250 mhz
![]()
WAT EEN![]()
![]()
VERKOPER !!
Ik ga dus Zondag terug naar de HCC om die vent ff sodemieter te geven !!
Ik bedoel als ik een BMW 7 serie koopt
En je krijgt een 5 serie dan ga je toch ook terug !!
Hopelijk krijg ik die kaart dan voor 500 zoals afgesproken.
Maar als ie liegt zal ie zich ook wel niet aan ze woord houden![]()
We zullen het Zondag zien !!
Ik houd jullie op de hoogte met de afloop !!
Ik wist het hoorOp zaterdag 24 november 2001 16:26 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Ik heb ook die ATI ook gekocht bij Barlage op HCC. (vrijdag)
Hij moest daar 669 piek kosten.
Bij powerline was hij 600 piek maar al uitverkocht.
(ik was er om vrijdag 11:30)
Hij zegt 275/275.
Ik zag tegen hem als het geen RETAIL is krijg ik hem van je voor 500 piek.
Het is echt een RETAIL !!
En aan gezien die bij powerline al uitverkocht was, kocht ik hem dus bij Barlage voor 660 piek.
Kom ik thuis installeer me Radeon 8500.
Installeer PowerStrip 3.10
Reboot
Kijk in PowerStrip en wat zie ik !!!
![]()
250/250 mhz
![]()
WAT EEN![]()
![]()
VERKOPER !!
Ik ga dus Zondag terug naar de HCC om die vent ff sodemieter te geven !!
Ik bedoel als ik een BMW 7 serie koopt
En je krijgt een 5 serie dan ga je toch ook terug !!
Hopelijk krijg ik die kaart dan voor 500 zoals afgesproken.
Maar als ie liegt zal ie zich ook wel niet aan ze woord houden![]()
We zullen het Zondag zien !!
Ik houd jullie op de hoogte met de afloop !!
De kerel bij Barlage die mij hielp zei dat-ie niet wist hoe snel het geheugen en de core liep van de kaart... Maar het grote stickertje "powered by Ati" op de doos van de Evil Master II had je toch wel enig vermoeden kunnen geven van het feit dat dit een OEM was.Op zaterdag 24 november 2001 16:26 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Hij zegt 275/275.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()