[FAQ] Spielerij

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ja jongens, het is zover. Ik ben dan toch eindelijk van plan om hem online te zetten (nu al? ja nu al).

Hieronder de FAQ zoals ik hem op dit moment heb. Ik heb voornamelijk nog hulp nodig op het front van 'gamesites' en gameshops.
Oh, hij was eigenlijk gisteravond 3:30 al af maar toen was Femme en consorten met de servers aan het spelen :P
Ja kwa lay-out verander ik nog het een en ander trouwens.

Dus commentaar? GRAAG!

FAQ Spielerij

Welkom in Spielerij!

Zoals je waarschijnlijk wel zult begrijpen is dit onderdeel van GoT waar
je naar hartelust over spellen kunt discussieren/praten/vragen etc.
Om alles toch een beetje in goede banen te leiden kan ik je aanraden deze FAQ door te nemen.
Veel plezier op Spielerij en uiteraard ook de rest van GoT.

Aanvullende FAQ/Policy:

Naast de hier ten toon gespreide regels die hier en daar wat uitgebreider zijn dan de regels uit de algemen FAQ hoor je je
uiteraard WEL te houden aan die <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/faq">algemene FAQ</a>.

<li>Is dat nu echt nodig, een FAQ op Spielerij?
Hoewel games in het algemeen ter ontspanning en vermaak zijn, zijn er toch dingen die niet
altijd duidelijk zijn voor mensen. Vandaar deze FAQ om wat dingen op een rijtje te zetten.

<li>Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt
zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ;)), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er
enigsinds mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het ondanks dit verhaal toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele)
waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

<li>Ah wacht, maar dan vraag ik gewoon of iemand me een mailtje stuurt met links! Slim he?
Op zich heel slim ware het niet dat we dat ook liever niet hebben. Het is namelijk niet de bedoeling dat GoT een soort
verkapt 'warez-board' wordt. Oftewel, warez requests by mail of icq worden ook weggehaald (en kunnen ook een waarschuwing
opleveren).

<li>Maar dat vind ik wel heel hypocriet hoor, warez posten niet toestaan maar je mag het wel hebben over een spel wat nog
NIET uit is legaal!

Ja dat kun je hypocriet vinden. Maar een spel is een spel en aangezien dit "Spielerij" is mag je het over elk spel hebben.
Dus ja, ook over spellen die nog niet uitzijn officieel. Echter, zo'n topic moet wel over het spel gaan en NIET over hoe
goed het wel niet is dat je het spel al hebt (daar kom ik nog in de volgende punten op terug). Dus een topic met spelervaringen
van Quake 4 mag best net als screenies oid.

<li>Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
In het verleden was het nogal een trend te laten merken hoe snel en binnen hoe veel tijd je een nieuwe (ILLEGALE) game
kon downloaden. Dit is met ingang van deze FAQ dus niet meer toegestaan. Posts als "ik download nu met 700 kb/sec van
mijn l33t topsite" worden zonder pardon verwijderd of voorzien van een waarschuwing. Ook het posten van .nfo's in topics is
niet noodzakelijk en word als overbodig ervaren.

<li>Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de meningen op dit forum over Q3 vs. UT.
Er zijn een paar onderwerpen die in Spielerij al vaak naar voren zijn gekomen. Op zich leuke discussies maar niet
altijd even leuk om 4x per week te hebben. Om deze topics even op een rijtje te zetten:

- Wat is er beter UT of Q3?
- Console of PC?
- CounterStrike zit vol cheaters!
- Wat is de beste game volgens jullie?

Zijn deze topics dan verboden kun je je afvragen. Nee ze zijn (uiteraard) niet verboden. Het is alleen niet leuk om 4x per
week een lijst te krijgen van games die mensen persoonlijk 'leuk' vinden bijv. Wil je een topic uit het rijtje openen bedenk
dan een originele of aparte insteek. En stel niet alleen een vraag maar geef zelf ook alvast een aanzet tot discussie/opmerkingen

<li>Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.
Clans/squads zijn een bekend fenomeen in de online-gaming. Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of
om leden te werven kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over
het 'clangebeuren'.
Wil je in een clan, speel dan gewoon op een vaste server en speel je zelf een beetje 'in the picture'. Ben je op zoek naar
clanleden, kijk op een vaste server, leer mensen kennen en vraag ze gewoon voor je clan.

<li>Ok nou weet ik wat er allemaal NIET mag maar wat mag er dan wel?
Eigenlijk mag dus bijna alles. Houd echter wel een beetje rekening met een paar dingen.
Als er een nieuw spel uitgekomen is komen daar logischerwijs vrij veel vragen uit voort.
Probeer dan voordat je een nieuw topic maakt eerst even te kijken of er niet al een topic over dat spel loopt.
Als iemand vraagt hoe hij verder moet in level 2 is het overzichtelijk als jij in dat topic vraagt hoe je voorbij
level 3 komt.
Voor een technisch probleem kun je bijv wel weer een nieuw topic openen.
Voor nieuwe spellen is een topic of 4 meestal wel genoeg. Worden het er meer zal er een moderator naar kijken of er geen
topics samengevoegd kunnen worden.
Naast het bespreken van nieuwe spellen mag er natuurlijk ook gesproken worden over oudere spellen of
over tactieken voor een multiplayer game. Zolang het maar met games te maken heeft kan het allemaal.

<li>Ik zie een n00b!!! Die gaan we eens lekker uitschelden want ik ben l33t!!!
Bedenk voor je dat doet dat iedereen ooit n00b is geweest. En iedereen heeft ook gewoon recht op en normaal antwoord.
Mocht het een vraag zijn die al vaker is voorgekomen wijs de persoon dan (op NORMALE wijze) op het bestaan van de search
of geef andere tips.
Als een topic verkeert staat kun je dit altijd melden in <a href="http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/26">SU</a>.
Het heeft dus ook geen zin om met 50 man te roepen dat een topic verkeerd staat/is. Zie je zo'n topic meldt het dan gewoon
even.

<li>En wanneer komt nou dat ene spel uit?
Dit is HET heikele punt in de gameswereld. Vaak zit je maanden (of jaren) op een spel te wachten terwijl je geen idee hebt wanneer het uitkomt. Er zijn meerdere manieren om iig een indicatie te krijgen van de releasedatum.
Veel spellen hebben hun eigen site die snel en simpel te benaderen is via de website van de personen die het spel produceren.
Voor de rest zijn er meerdere gamessites om je een beetje op de hoogte te houden zoals de volgende:

www.gamers.nl

Op www.gonegold.com kun je kijken wanneer een spel 'gold' is. Dit houdt in dat een spel 'af' is en dat er een
mastercd is en de produktie gestart kan worden. Als een spel gold is kun je het meestal binnen 2 weken in de
winkels verwachten.

<li>Ik wil lekker een multiplayer game spelen met wat GoT'ers. Zijn er geen GoT gameservers?
Nee die zijn er niet. Mocht je toch met je medetweakers willen spelen zijn er iig de CS
servers van www.strikerz.net. Op deze servers zijn regelmatig mensen van GoT aanwezig. Echter de servers zijn
van strikerz.net en GoT heeft er dus ook NIKS mee te maken. Voor een probleem met
die server kun je dan ook op het forum van Strikerz terecht net als voor de ip's.

Als laatste nog 2 dingen. Ten eerste houd het hier een beetje gezellig. Dat is namelijk veel leuker ;).
En ten tweede, een goed spel KOOP JE IN EEN WINKEL. Dan hebben de makers er tenminste ook wat aan en
kunnen ze in ieder geval nieuwe games maken.

Mocht je vragen/opmerkingen/aanvullingen hebben kun je mij altijd mailen via IceStorm@tweakers.net of via ICQ #12899592.
Deze kun je ook gebruiken als je bijv. een fout in je topictitel opmerkt of andere kleine zaken.
Ik ben altijd bereid te helpen.

Faq versie 0.0.2 Alpha 24-11-2001

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Je meot hem wel ff FAQ-en dan :)

//edit: en deze post verwijderen

Reply ff niet uit respect voor IceStorm aub!!

ik dacht dat het via mail moest.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmmz waarom kan ik replyen ?

>:)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nou ziet er mooi uit toch?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hij vraagt toch om commentaar :?

vinden jullie het dan gek dat je kan replyen :? :P
Dus commentaar? GRAAG!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Goed gezegd!:)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 12:49

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Nog een foutje : Echter de servers zijn
van stikerz.net en GoT heeft er dus ook NIKS mee te maken

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-02 10:42
UT'en tegen Tweakers?

op IRC ga naar:
irc.fokzine.net #ut

ehm, topictitels met de naam erin ofzo? Dus [RTCW] [UT] [Cs] probleem etc...

[edit]
Ben je niet een kopje cheaters vergeten? :? :P

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, wanneer het een succes/rage wordt is het misschien handig om te zeggen dat mensen die er nix mee te maken hebben niet in [rpg] topics komen >:) :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

hey een fakejoe :+

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Je mag hier juist wel commentaar geven :) De verwarring ontstaat omdat onderaan de FAQ staat dat je mag mailen :P
Dat geld pas als de FAQ ook FAQ'ed is.

Jahaa.. lekker helder verhaal he ;).

• AtHomer
  • Niet online
Er mag nog wel iets bij over emulators en ROMs. Eventueel een link naar deze site kan handig zijn.

Hier wordt uitleg gegeven over ROMs en ook over de illegale status van "game copy devices".

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Lampie
Op zaterdag 24 november 2001 12:44 schreef IceStorm het volgende:
Je mag hier juist wel commentaar geven :) De verwarring ontstaat omdat onderaan de FAQ staat dat je mag mailen :P
Dat geld pas als de FAQ ook FAQ'ed is.

Jahaa.. lekker helder verhaal he ;).
Oja, en als je nou ook nog online komt, dan gaat dat nog sneller :+
Anders is zo'n ICQ nr ook zinloos :D

mmh.... Rom's iets voor de FAQ? ;)
[edit]Ietsiepietsie te laat :(

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 12:05
Mischien is het ook handig om een stukje over abandonwarez erin te zetten, aangezien daar vaak nog vrij veel onduidelijkheden over bestaan.

Verder ziet ie er goed uit!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ligt het aan mij of kap je sommige regels af met een return?
Naast de hier ten toon gespreide regels die hier en daar wat uitgebreider zijn dan de regels uit de algemen FAQ hoor je je <enter> <- :?
uiteraard WEL te houden aan die algemene FAQ.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.
Misschien een linkje naar deze en deze site?

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 13:00 schreef Marv het volgende:
Ligt het aan mij of kap je sommige regels af met een return?
[..]
Ja kwa lay-out verander ik nog het een en ander trouwens.
*D
Ow ja http://elcheapo.nl/display/games.html voor een gameshop :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Goed werk, mijn complimenten. :)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de meningen op dit forum over Q3 vs. UT.
Er zijn een paar onderwerpen die in Spielerij al vaak naar voren zijn gekomen. Op zich leuke discussies maar niet
altijd even leuk om 4x per week te hebben. Om deze topics even op een rijtje te zetten:
- Wat is er beter UT of Q3?
- Console of PC?
- CounterStrike zit vol cheaters!
- Wat is de beste game volgens jullie?

Zijn deze topics dan verboden kun je je afvragen
Hier mag nog wel: Post hier je all-time favorite spel. bij staan.
Verder geen opmerkingen. :P

edit:

Typo's.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Lampie
Op zaterdag 24 november 2001 13:10 schreef bazs2000 het volgende:
edit:

Typo's.
Typo's in anderhalve zin :D

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ja goed he. *D

Krankzinnige muziek vind je hier.

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Op zaterdag 24 november 2001 12:25 schreef IceStorm het volgende:

Als laatste nog 2 dingen. Ten eerste houd het hier een beetje gezellig. Dat is namelijk veel leuker ;).
En ten tweede, een goed spel KOOP JE IN EEN WINKEL. Dan hebben de makers er tenminste ook wat aan en
kunnen ze in ieder geval nieuwe games maken.
Inderdaad, ik heb zelf veel spellen die ik eerst getest gespeeld heb, en toen leuk vond gekocht.

Over de Faq, goed werk op een paar toevoegingen die hierboven door anderen vermeld zijn, is hij duidelijk.

• Damon
  • Laatst online: 04-12-2025
Op zaterdag 24 november 2001 12:25 schreef IceStorm het volgende:

FAQ Spielerij

Welkom in Spielerij!

Zoals je waarschijnlijk wel zult begrijpen is dit onderdeel van GoT waar
je naar hartelust over spellen kunt discussieren/praten/vragen etc.
Deze zin loopt niet helemaal lekker naar mijn idee
Naast de hier ten toon gespreide regels die hier en daar wat uitgebreider zijn dan de regels uit de algemen FAQ hoor je je
uiteraard WEL te houden aan die <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/faq">algemene FAQ</a>.
algemene en hier mag wel ergens een komma tussen.
zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh ;)), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er
enigsinds mee overeenkomt.
enigszins
Mocht je het ondanks dit verhaal toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele)
waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.
Wederom enige komma's gewenst :)
Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of
om leden te werven kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over
het 'clangebeuren'.
Komma's :P
En iedereen heeft ook gewoon recht op en normaal antwoord.
een
Mocht het een vraag zijn die al vaker is voorgekomen wijs de persoon dan (op NORMALE wijze) op het bestaan van de search
of geef andere tips.
Jawel, komma's!
Als een topic verkeert staat kun je dit altijd melden in <a href="http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/26">SU</a>.
verkeerd
Zie je zo'n topic meldt het dan gewoon
even.
meld

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

-Opsomtopic policy?
-Houding t.o.v. aimbots/cheats?
-Info over emu's en roms?
-Meer game-gerelateerde sites?
-Online winkels?

Valt me toch van je tegen Ice, zoveel tijd gehad en dan nog enkele essentiele onderdelen weglaten :P

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Damon, over de spelfouten, ik heb gisterenavond gezopen :D

Nephilin, ja ik ben eigenlijk gisterenavond gewoon opnieuw begonnen :). Ik maak hem zo wel even af..

• Damon
  • Laatst online: 04-12-2025
Op zaterdag 24 november 2001 17:04 schreef IceStorm het volgende:
Damon, over de spelfouten, ik heb gisterenavond gezopen :D

Nephilin, ja ik ben eigenlijk gisterenavond gewoon opnieuw begonnen :). Ik maak hem zo wel even af..
Moet ook gebeuren... op zn tijd :9

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• kRyPtO
  • Laatst online: 07-01 18:23
hij is wel goed toch, staat alleen niet veel nieuws in :)

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Verander
Maar dat vind ik wel heel hypocriet hoor, warez posten niet toestaan maar je mag het wel hebben over een spel wat nog
NIET uit is legaal!
in
Maar dat vind ik heel hypocriet hoor, warez posten niet toestaan, maar je mag het wel over een spel hebben wat nog niet legaal uit is!

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

Staat idd niet echt veel nieuws in nee.

Het had ook wel wat meer over games mogen gaan.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 20:07 schreef iefje het volgende:
Het had ook wel wat meer over games mogen gaan.
Hoe bedoel je? Ik sta open voor alle suggesties hoor dus kom maar op :)

Verwijderd

Misschien kun je erin zetten welke beter is, Q3 of UT ;) ;)

Ik vind de FAQ er wel goed uit zien hoor, er kunnen inderdaad wel wat meer onderwerpen genoemd worden bij het "deze zijn al 100 maal geweest lijstje", deze staan vermeld in de andere reacties. Ik zie ook vaak topics over ombouwen enzo, en ik weet uit LA dat er regelmatig vragen zijn geweest of dit nou wel of niet legaal is, dus wellicht dat je dat er bij kan zetten?

En vanaf 1-12-2001 natuurlijk een link naar www.gameskool.nl om alle "hoe maak ik een spel" topics te voorkomen ;) :P

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

De typo's had Damon er al uitgehaald, dus daar zal ik niet over beginnen. *D
En ten tweede, een goed spel KOOP JE IN EEN WINKEL.
Of via internet - dat lijkt me even goed. Ik zou er dan ook van maken:

En ten tweede, een goed spel KOOP JE LEGAAL.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op zondag 25 november 2001 11:29 schreef Lord Daemon het volgende:
De typo's had Damon er al uitgehaald, dus daar zal ik niet over beginnen. *D
[..]

Of via internet - dat lijkt me even goed. Ik zou er dan ook van maken:

En ten tweede, een goed spel KOOP JE LEGAAL.
Och, zo'n i-shop is eigenlijk ook een winkel... :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Wat ik irritant vind is al die mensen die vragen 'hoe kom ik nu verder' of 'wat is ook alweer de code voor onsterfelijkheid'. Er zijn toch honderden websites speciaal voor cheats en walktroughs. Als een spel nog net uit is, ok dan kan het wel, maar over een spel vragen dat al meer dan een jaar uit is bestaan vast al walktroughs. Geen misverstand, discussies over hoe je een bepaald situatie het best kunt anpakken of over strategie praten kan natuurlijk wel, maar niet alleen voor een code voor een cheat vragen.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Ook de topictitels moeten duidelijker... soms krijg je zo'n topic met:
"Hoe versla ik eindbaas?" |:( of ies dergelijks.
Ben wel blij dat dat verdomde gepats van die downloadsnelheden weg gaat... wat werd ik daar wanhopig van zeg.

Oh, en natuurlijk: "Loopt dit spel op mijn PC" vragen... meestal komen ze dan aanzetten met een p6 300 ghz met de geforce 5 nl, of een 286 met een 256 kb videokaart.

Steam

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Heb nog wat :)

Screenshots in screenshot topics in gecomprimeerd JPEG formaat... soms heb je dat ze gewoon een bitmapje van 2 mb p/stuk neergooien |:(

Steam

Verwijderd

IceStorm:

Hoe zit het met een uitnodiging plaatsen? om bij elkaar te komen voor een MP game

ik heb er zonet een geplaatst in een Topic over RTCW

Kan ik dit gewoon Offtopic een een post plaatsen, of moet ik een nieuw topic openen, met het gevolg dat het verwijderd gaat worden?

Ik wil namelijk de doelgroep GoT gaan benaderen en niet een bijvoorbeels Strikerz club ofzo

Aangezien mijn ICQ lijstje niet overloopt met GoT mensen dacht ik: "ik doe het zo" als een post in een topic wat over het zelfde gaat....

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 20:22 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik sta open voor alle suggesties hoor dus kom maar op :)
Zoiets als: "Ik heb maar 30fps in CS" en van die bekende vragen, waar dan een oplossing bij staat.

Verwijderd

Misschien kun je mensen wijzen op de topics die overkoepelend zijn, zoals: "Post hier al je RTCW vragen" ed.

• Papa Roach
  • Niet online
iets duidelijker op de search wijzen misschien

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[Off-Topic]
Icestorm waar waz je nou zondag :P Reef zei dat ie je had zien lopen maja :P
[/Off-Topic]

heheh eindlijk lijkt het ergens op :P je kan het wel :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Buzzman
  • Niet online
Volgende keer moet je word wrap uitzetten als je dit typt, dat inspringen is gruwelijk lelijk :P

Maar hij ziet er flex uit, complimenten :)

• buzz
  • Laatst online: 16:11
Op zondag 25 november 2001 14:07 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ook de topictitels moeten duidelijker... soms krijg je zo'n topic met:
"Hoe versla ik eindbaas?" |:( of ies dergelijks.
Ben ik het helemaal mee eens.
Het idee van [ spelnaam ] is volgens mij wel een gepaste oplossing. En zoals ik laatst uit welgeinformeerde bron heb vernomen ;) kunnen modjes ook de titels veranderen, dus als er een slechte titel komt graag een verandering.

• buzz
  • Laatst online: 16:11
Meer links naar sites voor verschillende spellen zouden wel handig zijn.

[url="http://"www.clanbase.com"]www.clanbase.com[/url] bijvoorbeeld.

Zo zou je bijvoorbeeld ook de officiele CS site, de officiele Q3 site etc. kunnen noemen.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 10:23 schreef Buzzman het volgende:
Volgende keer moet je word wrap uitzetten als je dit typt, dat inspringen is gruwelijk lelijk :P
Had jij niet je eigen forum :D?

Ok mensen, bedankt voor de input. Ik ga er zo na mijn dagelijkse maaltijd ff aan werken.
Pagina: 1