Toon posts:

RTCW via thuisnetwerk multiplay op internet prob!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn pc rtcw goed lopen, heb het nu ook op mijn broertjes pc geinstalleerd en daar werkt singleplay ook perfect, alleen multiplay doet t niet.

De situatie:
Mijn pc, server van thuisnetwerk, directe verbinding met internet en heeft winproxy geinstalleerd.

Broertjes pc, client, verbinding met internet via mijn pc, en maakt dus verbinding via winproxy.

Als ik op de pc van mijn broertje multiplay wil doen, blijft ie hangen. Moet ik in winporxy een aantal instellingen veranderen waardoor ie het wel doet!?!?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Wat voor een PC heeft je broertje?

Verwijderd

Topicstarter
Een p3 850 en ik een amd xp 1500+

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik haat mensen die geld teveel hebben :P

dunno

Verwijderd

Topicstarter
Te veel geld? Had ik t maar, had ik een vent ingehuurd om dit probleem op te lossen ;)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je zult TCP port 27960 moeten mappen, 'k weet alleen niet of dat in Winproxy kan :P

(Als je op een server speelt via een andere port, moet je natuurlijk die mappen (port is dat getal achter de : ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Dat d8 it al, thnx, ga t proberen!!

Verwijderd

Topicstarter
Kan niet ;( weet je bij welk programma t wel kan?

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Kickje, want ik heb dit probleem dus ook

Met mn eigen computer (server) kan ik wel multiplayer spelen over internet, met de host-computer kan ik alleen over het netwerk spelen, niet over internet.

Bij andere programma's (msn, icq, morpheus) kan je instellen dat je achter een proxy zit, en dan de goede gegevens invullen, maar in RTCW kan ik dit niet vinden.

In de handleiding staat verder niks hierover, en in de FAQ-database van Activision ook niet. Graag wat meer constructieve reacties dan hierboven :)

Ik gebruik als proxy-server ook Winproxy (4) trouwens.

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
waarom gebruik je niet gewoon de internet sharing functie die bij Windows zit ?? schijnt ook gewoon goed te werken

ik heb jaaaaren met Sygate gewerkt, nergens problemen mee.

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

er zijn genoeg goede progjes voor, maar volgens mij hoeft er helemaaln niet perse een poort open, is bij mij iig niet het geval, ik zit hier ook achter een router (freesco) en heb alleen poort 21 open staan ;)

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op donderdag 27 december 2001 10:00 schreef CyberTijn_ het volgende:
waarom gebruik je niet gewoon de internet sharing functie die bij Windows zit ?? schijnt ook gewoon goed te werken

ik heb jaaaaren met Sygate gewerkt, nergens problemen mee.
Ik heb toch ook geen problemen met mn internetconnectie op een van die pc's. Ik kan alleen RTCW niet aan de praat krijgen vanaf de client. Ik moet ergens kunnen instellen dat ie via 192.168.1.1 het internet op gaat, maar ik kan dus niet vinden waar. Ik weet niet eens of het wel kan, dus iemand die dat wel weet??
Pagina: 1