Galeon 1.0 is uit!

Pagina: 1
Acties:

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Topicstarter
Eindelijk is de beste interface voor Gecko (mozilla renderer) op versie 1.0 aangeland. Download hier:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=6999
(rpm, src.rpm en tgz. Debjes verschijnen binnen een dag of 2 in de unstable-tree van debian.)
Screenshots kun je hier vinden.

Kleine featurelijst:
Tabbed browsing, Gnome-interface (stukken sneller dan de officiele XUL-mozilla), gevanceerde bladwijzers, popup-blocker. Prima downloadmanager-verbinding (kun je downloaden met GTM/wget/Downloader4X). Cookie en wachtwoordbeheer, etc...
Ow ja, pdf, realplayer en shockwave voor netscape4 plugins werken ook.

• Hark
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Wel een beetje raar dat ze Galeon 1.0 uitbrengen terwijl Mozilla 1.0 nog lang niet uit is... Doet me een beetje denken aan Netscape 6.0 (maar dan minder erg natuurlijk, want Mozilla 0.9.6 mag er best zijn)

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 19:03 schreef Hark het volgende:
Wel een beetje raar dat ze Galeon 1.0 uitbrengen terwijl Mozilla 1.0 nog lang niet uit is... Doet me een beetje denken aan Netscape 6.0 (maar dan minder erg natuurlijk, want Mozilla 0.9.6 mag er best zijn)
Bij mijn weten (maar ik kan het fout hebben hoor), wordt er in Mozilla niks meer (of nauwelijks nog iets) aan de gecko render engine veranderd.
Het feit, dat er een officiele galeon is voordat er een officiele mozilla is, vind ik dan ook niet zo heel erg vreemd.

Mozilla is net wat uitgebreider dan Galeon (understatement).

/me gaat in ieder geval straks even kijken :)

• albiez
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 22:24
Op zaterdag 24 november 2001 19:09 schreef nelske het volgende:

[..]

Bij mijn weten (maar ik kan het fout hebben hoor), wordt er in Mozilla niks meer (of nauwelijks nog iets) aan de gecko render engine veranderd.
Ja klopt de volgende releases van mozilla zullen vooral verbeteringen bevatten die slaan op de mailclient.