Toon posts:

Powercolor GeForce II MX 400 64 MB (TV-Out)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jo , luitjes

Ik had gister op de HCC een "Powercolor GeForce II MX 400 64 MB (TV-Out)" gekocht
Maar hij doet een beetje vaag :
1.hij wil alleen maar op lage resolutie (max 800 * 600)..en extreem lage kleuren (16)
2.Hij zegt ook dat het apparaat niet kan opstarten.

En ik heb alle drivers geprobeerd (de nieuwste) en van de cd...enz maar steeds hetzelfde (en ik heb windows Xp en 2000 geprobeerd)maar het moet vast wel werken onder XP of 2000

En ik heb hem eral weer uitgehaald er ingepropt. (vaak genoeg)
sytem spec:

Intel pII compatible (merk moederbord weet hij zo niet)
PIII 500mhz
128mb ram
1 x 8.2gig
1 x 10 gig
(en de rest)

Ik zou het zo niet weten , maar weten jullie mischien waar het aan ligt , Pls hellup hem!!!!!!!<<<<< (is voor een klasgenoot) (alvast bedankt)

Verwijderd

ik neem aan dat je wel de detonators hebt geinstalleerd?

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:52
Kan je moederbord wel 4x AGP aan
Daar kan het aan ligen

Verwijderd

een gare monitor kan het ook nog zijn, kan je monitor wel hogere resoluties aan. Dat je daar niet zit te klooien met een 14" monitortje ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 12:10 schreef jordan2k het volgende:
Kan je moederbord wel 4x AGP aan
Daar kan het aan ligen
En wat moet hij dan doen.......

Verwijderd

Topicstarter
het is geen gare monitor :)

Verwijderd

wat je moet doen om te checken of je mobo 4x agp kan? Je mobo manual checken natuurlijk, en in de bios kijken of je 4x aan kunt zetten.

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:52
Ander moederbordje :)
lijkt me duidelijk
'
of andere video kaart die wel 2x is

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Mischien videokaart gaar? Probeer eens in een ander systeem te douwen. En andersom een andere videokaart in dat systeem.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

geforce werkt normaal echt wel zonder problemen maar met XP zijn de juiste drivers installeren nog niet zo makkelijk. ik had veel problemen met de detonator en de kaart te overclocken.(dacht xp is beter:()
Pagina: 1