Toon posts:

HD voor compaq laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een hardeschijf voor mijn compaq armada 1573D laptop. Gisteren met compaq gebeld en die sturen mij door naar getronics. Deze hadden wel een hd voor mij, maar met de prijs van 1600 gulden, tjoo. Das niet normaal. Compaq zij ook dat er alleen maar compaq schijven in konden, is dit zo? Kortom wie weet waar ik tegen een normale prijs een hd voor mijn laptop kan kopen.

Eelco

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
't lijkt me sterk dat er alleenmaar Compaq HD's inkunnen, maarja, in de pricewatch staan een aantal laptop HD's als deze.

Owh en btw, deze vraag kan je beter in OM stellen :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 11:06

Floor-is

5.2

Move HA -=> OM

Overigens kan je er zo goed als elke HD in steken die je wilt. Een compaq approved HD is wel leuk natuurlijk, maar kost je ook een meijertje meer wschl...

Bericht hierboven

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

misschien op de HCC?
ik hebd aar in ieder geval wel geoeg kramen gezien met laptop hd's

Verwijderd

haal hem dr es uit?? meestal gewoon 2,5" schijfjes, alleen de modellen ouder dan zeg 2,5 jaar hebben die rare schijven in die rare behuizingen, ik heb een armada 7400 en gewoon 2.5 ibm erin getrapt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem er al uit gehaald en er zit wil een behuizing omheen. Kun je er wel uit halen en dan heb je dus een normale hd voor laptop, dus misschien kan ik die nieuwe daar gewoon weer indrukken? Kan ovrigens een 10 G krijgen voor 265 gulden, hij zit er dan maar 4 maar opzich toch niet duur?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 16:05
heb hier nog wel een liggen, een 3,2gb en een 2,5gb, officieel compaq, van een 1580DT, deze heeft bij mij een defect mobo, helaas...de rest is 100%

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 16:02 schreef psygho het volgende:
heb hier nog wel een liggen, een 3,2gb en een 2,5gb, officieel compaq, van een 1580DT, deze heeft bij mij een defect mobo, helaas...de rest is 100%
Die eerste is nog wel helemaal goed dus?? Wil je die kwijt? En wat zou je er voor willen hebben? Ben net bij een aantal zken geweest nergens een op voorraad en ga over een paar weken naar noorwegen dus....
Pagina: 1