Toon posts:

SetiQueue en Duplicate Results

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ff een vraagje...

Er staan nu 6 results waiting in Setiqueue waarop Seti@Home zegt dat ze duplicate results zijn...

Nou heb ik de logs bekeken, en als SetiQueue verstuurd zegt deze ook dat ze not downloaded bij SetiQueue zijn...
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Alle WUs in SetiQueue zijn wel door SetiQueue gedowned, maar op de 1 of andere manier gaat het dus niet altijd even lekker met distribueren bij mij.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

flush alles gewoon, en kijk dan effe of ze allemaal gewoon bij je stats worden opgeteld. verder worden die wu na een paar dagen vanzelf toegevoegd aan de log en zal hun 'duplicate' status vanzelf over gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks,

Ik was er al achter dat ze na een dag of 2 gewoon opgegeven worden. (Na 4x Duplicate Results te hebben gekregen ofzow)

Bij SetiQueue komen ze dus niet in de stats...
Waarschijnlijk gaat er iets nie helemaal goed met SQ.

Misschien dat het toch niet zo'n bijster slim idee was om een pending WU die ik op mijn WS uitgezet had weer te recyclen. Kan zijn dat ik de verkeerde WU heb gedaan en die dus al naar Seti geflushed was. Maar goed, er gaan er nu weer een heleboel goed als ik het zo bekijk.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hoe het met de setiQ stats zit weet ik niet, maar als je de proxy stats gebruikt die in http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=195 wel genoemd staan dan zou alles wel moeten kloppen aangezien elke geflushte wu in de log terecht komt :)

TagForce:>> kom effe op icq of irc :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde Seti@Home

In SetiQueue staan ze wel...My bad :)