Doorschakelen

Pagina: 1
Acties:

• Able
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04-2021
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar prog. wat het mogelijk moet maken om tijdens het internetten de telefoon door te schakelen naar mijn mobiel. (werk met een analoog modem) het progje van kpn (gratis) wil niet goed werken.
Gezocht met google, maar daar komt weinig uit. Wie kan of wil mij helpen? Bij voorbaat dank.

OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.

Verwijderd

er is gewoon een toetscombinatie waarbij je de telefoon bij "in bezet" laat doorschakelen, als je ff de kpn belt kunnen ze die code zo geven of zelfs ff voor je inschakelen

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 12:12 schreef Kertje het volgende:
er is gewoon een toetscombinatie waarbij je de telefoon bij "in bezet" laat doorschakelen, als je ff de kpn belt kunnen ze die code zo geven of zelfs ff voor je inschakelen
*21*0600000022# en dan is ie doorvebonden naar je mobiel, #21# en tis weer weg :D werkt bij mij, ik schakel de huistelefoon ook wel eens door naar mobiel, ben ik echt bereikbaar :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

jah. dat met *21 gaat dus niet werken
als je met *21 een nummer laat doorschakelen
krijg je een "piep...piep....piep....piep" (doorverbinden staat aan)
en normaal dus "piiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeep"

met andere woorden....als *21 is ingeschakeld... vind je modem geen kiestoon :(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
tjah
daarvoor is er ook zoeen leuke optie.

Wachten op kiestoon waar een vinkje voor staat

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 02:52 schreef Attilla het volgende:
tjah
daarvoor is er ook zoeen leuke optie.

Wachten op kiestoon waar een vinkje voor staat
Precies, bij mij werkte het wel toen ik nog op analoog zat... doorschakelen, inbellen en toen belde m'n oma me bwvs gewoon mobiel, terwijl ze toch echt dat dat het het huisnummer was :D
Pagina: 1