Laptop geheugen upgraden

Pagina: 1
Acties:

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb gisteren op de hcc 64 mb laptop geheugen voor 50 piek gekocht en deze wil ik graag in mijn laptop proppen, alleen er is een probleempje... ik heb geen idee hoe :+

Ik heb ooit via een postbank actie zo een Compaq Pressario Celeron 600 gekocht (model 12XL02), ik heb in de handleiding gekeken en daar word er alleen verwezen naar een site waar geheugen word verkocht :'(

Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken of heeft iemand dit weleens eerder gedaan?

Alvast bedankt

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

eeehm
50 piek!??! :?

• JEV
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

Onderop zit waarschijnlijk een klepje met een kruiskop schroef.
Openen en als het goed is kun je dan je geheugen inprikken.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Meestal zit er wel een klepje onderin je Laptop, die gewoon openschroeven, en daar kan je 'm w.s. inzetten, teminste dat is zo bij de laptops van IBM en Acer :)

• stylee

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
Goedkoopste is 44 piek, en dan heb ik ook nog eens eenleuke tijd gehad op de hcc, dus die 50 piek valt wel mee :)

• stylee

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
He ja dat klepje zie ik, ik heb er 2...

ik zal het even proberen thx!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Als geen van beide klepjes geheugen verbergt, moet je onderop een paar schroeven losdraaien die als "keyboard" gemarkeerd zijn.
Als je het keyboard dan optilt (soms nog een paar schuifjes of palletjes aan de bovenkant wegschuiven) zie je daar onder een SoDIMM slot. Schuin insteken tot het einde en dan plat drukken achter de palletjes.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
je heb 2 klepjes..1 voor de accu en 1 voor de geheugen..de klep voor de accu klik je er zo af maar voor de klepje waar de geheugen onderzit moet je ff losmaken want die zit met 2 schroefjes vast..
Pagina: 1