Toon posts:

WorldCraft Deuren maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik ben een tijdje bezig met WorldCraft.
Lukt best wel, alleen krijg ik het niet goed voor elkaar om deuren te maken.
Ik heb al tutorials bekeken, maar daar werd niet echt precies uitgelegd wat ik allemaal moest doen voor een deur.

Kan iemand mij in het nederlands uitleggen hoe ik dit moet doen, dus met stappen??

Alvast hartstikke bedankt.

Verwijderd

Met welk spel ben je bezig?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 10:50 schreef Terr het volgende:
Met welk spel ben je bezig?
Sorry met Counter Strike.

Ik wil het dan zo dat ik het met een button open kan doen en dat de deur draaiend open gaat, dus net als deurtje bij assault, als je die kent.

Verwijderd

Er is geen deur in assault die draaiend open gaat :P

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

wel als je CT bent en dan recht van dat gebouw gaat naast de ladder naar het dak. die groene deur daar.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 14:23 schreef OeDeLdOeDeL het volgende:
wel als je CT bent en dan recht van dat gebouw gaat naast de ladder naar het dak. die groene deur daar.
die jah, die bedoel ik, maar inmiddels weet ik het al!

Wat me wel een raadzel blijft, is hoe ik buizen kan maken :):)

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Op zaterdag 24 november 2001 15:31 schreef Stoel het volgende:

[..]

die jah, die bedoel ik, maar inmiddels weet ik het al!

Wat me wel een raadzel blijft, is hoe ik buizen kan maken :):)
In plaats van Block als shape Cylinder pakken en dan hollowen... tada! :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 17:16 schreef RainManX het volgende:

[..]

In plaats van Block als shape Cylinder pakken en dan hollowen... tada! :)
Maar ik bedoel juist de buizen bij assault, die vierkante buizen waar je door kan lopen. Hoe doe je dat dan.

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

Maak een Blokje (dat lukt nog? :)), maak dat hollow, maak dan bij de ingangen ANDERE blokjes en gebruik dan Carve om het gat in de eerste buis te maken. Als je dan die ingang-blokjes delete, dan heb je een buis...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 17:32 schreef RainManX het volgende:
Maak een Blokje (dat lukt nog? :)), maak dat hollow, maak dan bij de ingangen ANDERE blokjes en gebruik dan Carve om het gat in de eerste buis te maken. Als je dan die ingang-blokjes delete, dan heb je een buis...
okeej dat snap ik, maar ik wil ook graag die buis textuur

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

d'r zit een hele lijst met textures in het programma (als je de WAD files goed ingesteld hebt) Dan kan je met de texture tool (Ctrl A geloof ik) netjes de texture kiezen (of je kiest een goede texture voordat je het buis-blok neerzet, en dan ben je ook klaar...)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 18:26 schreef RainManX het volgende:
d'r zit een hele lijst met textures in het programma (als je de WAD files goed ingesteld hebt) Dan kan je met de texture tool (Ctrl A geloof ik) netjes de texture kiezen (of je kiest een goede texture voordat je het buis-blok neerzet, en dan ben je ook klaar...)
weet ik , weet ik, maar ik wil de naam weten van de textuur, of welke WADs je moet toevoegen ik heb halflife.wad en cstrike.wad moeten er nog meer?

• Rashann

Rashann

Zoek de hond...

halflife.wad
liquids.wad
decals.wad
xeno.wad

en voor CS nog cstrike.wad

Dat zijn de WADs die er bij mij instaan... en de preciese naam van de texture heb ik niet, maar zoek eens op 'wall' ofzo, daar zitten genoeg van die ijzeren muren bij... het hoeft toch ook niet exact dezeflde texture te zijn? Of ben je gewoon Assualt aan het nabouwen? :) (PS: Je zou ook de maker ervan kunnen mailen om te vragen naar de naam van de texture (of zelfs een pre-compile map)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 12:08 schreef RainManX het volgende:
halflife.wad
liquids.wad
decals.wad
xeno.wad

en voor CS nog cstrike.wad

Dat zijn de WADs die er bij mij instaan... en de preciese naam van de texture heb ik niet, maar zoek eens op 'wall' ofzo, daar zitten genoeg van die ijzeren muren bij... het hoeft toch ook niet exact dezeflde texture te zijn? Of ben je gewoon Assualt aan het nabouwen? :) (PS: Je zou ook de maker ervan kunnen mailen om te vragen naar de naam van de texture (of zelfs een pre-compile map)
Tjah, dankjewel voor je wad, ik zal ze toevoegen, maaruh, dan mot ik wel weten wie de maker is, en wat zijn email adres is, het bewerk file krijg ik waarschijnlijk toch niet, maaruh, nee, ik bouw assault niet na :)
Pagina: 1