Toon posts:

slotconverter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Abit BE6-2.2 mainboard met Intel Celeron 1Ghz. Nu is mijn vraag: De slotconverter die ik al had is gewoon een merkloos ding van 2 tientjes destijds. Maakt het voor het overklokken uit wat voor slotconverter je hebt qua stabiliteit? Met mijn oude 566 had ik ook weleens wat problemen op 850Mhz en met die 1Ghz die ik nu heb kreeg ik alweer wat problemen op 1,2Ghz (1,9, 1.95 en 2.0 volt geprobeerd).
Wat raden jullie me aan, gewoon ff een nieuw slotconveretrerje kopen van Abit of ASUS of dergelijke?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 24 november 2001 10:13 schreef klapschaats het volgende:
Ik ben in het bezit van een Abit BE6-2.2 mainboard met Intel Celeron 1Ghz. Nu is mijn vraag: De slotconverter die ik al had is gewoon een merkloos ding van 2 tientjes destijds. Maakt het voor het overklokken uit wat voor slotconverter je hebt qua stabiliteit? Met mijn oude 566 had ik ook weleens wat problemen op 850Mhz en met die 1Ghz die ik nu heb kreeg ik alweer wat problemen op 1,2Ghz (1,9, 1.95 en 2.0 volt geprobeerd).
Wat raden jullie me aan, gewoon ff een nieuw slotconveretrerje kopen van Abit of ASUS of dergelijke?
Eerst gewoon proberen met wat je nu hebt. Kan ook aan de CPU liggen als het niet helemaal goed wil werken?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Mijn andere systeem bevat ook een slotconverter maar een (goede?) van Soltek. Zou het echt invloed kunnen hebben welke slotconverter je hebt?

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Crosspost??
[topic=329684/1/25]