Zal wel vast nog zo'n n00b vraag zijn van mij, maar ik heb nu al 2 dagen de client voor rc5, alles goed ingesteld, maar op stats.distributed.net zie ik mijzelf niet staan, ik heb mijn hotmail adres gebruikt, iemand enig idee wat er fout zit of moet ik gewoon even wachten tot ik in de lijst sta?
Doet ie toch automatisch? En trouwens dat ding heeft contstant met een verbinding aan gestaan, en als ik op flusch klik zegt ie dat het niet nodig is.
Verwijderd
Ow... tja ik ben er niet zo goed in want ik draai geen Rc5 meer je moet het denk ik aan iemand anders vragen. Heb je hem wel de hele tijd aanstaan en gaan je bijvoorbeeld geen andere cpu vretende dingen doen? (Bijv spellen)
Post anders ff een stukje uit je client en je ini file, dan kan iedereen zien wat er gebeurt en zou moeten gebeuren.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Nope, hij heeft gewoon de hele nacht idle aan gestaan, maar er moet toch voor 1 uur s'nachts geflushed worden? Zo ja, dan zal ik er pas morgen in staan denk ik zo...
Ow, ik zie t al, auto disconnect stond nog aan (#$!* standaart instellingen van Windows) dus mijn koetje heeft niet bepaald veel geflushed voor 1 uur s'nachts
Ow, ik zie t al, auto disconnect stond nog aan (#$!* standaart instellingen van Windows) dus mijn koetje heeft niet bepaald veel geflushed voor 1 uur s'nachts
je staat idd nog niet in de stats, probeer toch nog eens te flushen, want je koetje moet toch al wel wat wu af hebben
Hij flushed bij mij automatisch, zal allemaal wel goed zijn, ik denk dat ik er morgen wel in sta, tnx anywayz
Pagina: 1