Verwijderd
Topicstarter: Gefeliciteerd [new mod]
Replies: Gefeliciteerd (repeat x 100)
't is meer iets voor de HK of SG dan voor LA.
Maar goed ..
Gefeliciteerd.
het gaat toch om het idee erachterOp zaterdag 24 november 2001 02:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind dit wel altijd van die hele nuttige topics.
't is meer iets voor de HK of SG dan voor LA.
Maar goed ..
opzich zou het wel een HK-topic zijn, daar heb je gelijk in
Nelske, congratz met deze verovering
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
En waar haal je die connectie vandaanOp zaterdag 24 november 2001 02:23 schreef saviour het volgende:
Dan feliciteer je hem toch niet, HlpDsK...
Verwijderd
Je vergeet de [new mod]: dank u welOp zaterdag 24 november 2001 02:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind dit wel altijd van die hele nuttige topics.
Dus bij deze, bedankt voor de felicitaties iedereen
Jotti weet best dat de (koelkast)deur altijd openstaat, dus die steekproeven zijn helemaal niet nodig
Nee, maar wel lekkerOp zaterdag 24 november 2001 06:48 schreef nelske het volgende:
[..]
die steekproeven zijn helemaal niet nodig
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Amuseer je
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Gefeli Nelske
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
<marquee>Gefeli Nelske!</marquee>
Bericht hierboven
Gefeliciteerd!
Gefeli hoor
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
* wasigh is nieuwste mod af
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Is dat een probleem?Op zaterdag 24 november 2001 10:53 schreef oVRoM het volgende:
De nieuwe aanstellingen worden met de dag voorspelbaarder
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Moah, ik denk dat we binnenkort maar eens flink flamenden en niet constructief bijdragende en goed argumenterende mensen als mod moeten aannemenOp zaterdag 24 november 2001 12:46 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Is dat een probleem?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Me!! Me!!Op zaterdag 24 november 2001 13:25 schreef JvS het volgende:
[..]
Moah, ik denk dat we binnenkort maar eens flink flamenden en niet constructief bijdragende en goed argumenterende mensen als mod moeten aannemen.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Hartelijk gefeliciteerd!
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
[topic=328503/1/50]Op zaterdag 24 november 2001 12:14 schreef wasigh het volgende:
...
* wasigh is nieuwste mod af
Ja de laatste dagen zijn er weer een paar gestrikt om te modderen, ....oeps modereren.
? weet jij wat.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik kan me inderdaad zo rond (eigenlijk voor) mijn aanstelling nog wel herinneren dat er een "nu is het wel weer even genoeg" sfeer in de crew was
Maar: Negotiator, Johnny Appleseed, Ikke, Chem, Wasigh, Koffie, Nelske, DR zijn er alweer bijgekomen sindsdien
Achja, groei in forum = groei in # mods
1 dag naar de HCC en je mist meteen allesOp zaterdag 24 november 2001 15:32 schreef PokkeNoise het volgende:
[..]
[topic=328503/1/50]
niet zo veel aanwezig zeker, en dat voor een mod.
Ja de laatste dagen zijn er weer een paar gestrikt om te modderen, ....oeps modereren.
Verwijderd
ROFLOL.Op zaterdag 24 november 2001 11:18 schreef moto-moi het volgende:
Sjips, naja , dan pas ik m'n ondertitel wel weer aan
Gefeli Nelske
Mafkezen heb je altijd op deze wereld natuurlijk
Iemand met een goed geheugenOp zaterdag 24 november 2001 10:30 schreef Nielsz het volgende:
Haha, wat een lol
Gefeliciteerde naamgenooot
(Of je hebt m'n profile gewoon nog een keer bekeken
Wees maar niet bang hoor.Op zaterdag 24 november 2001 11:59 schreef balk het volgende:
Maar Nelske, heb je nu nog wel tijd om goede raad te spuien? Straks ben je alleen maar aan het modden........
Gefeliciteerd!
Uiteraard blijf ik zo veel mogelijk gewoon in NOS (en andere fora) mensen helpen met problemen (tenminste voorzover ik dat kan uiteraard). Dat verandert echt niet van de één op de andere dag hoor
Verwijderd
Ik vind het allemaal goed, zolang het maar niet rmmod nelske isOp zaterdag 24 november 2001 18:23 schreef janjanjansen het volgende:
Is dit nu insmod nelske of modprobe nelskeGefeliciteerd
In Jotti's signature : "Welke gek heeft die gast een leidinggevende functie gegeven?" - BuratOp zaterdag 24 november 2001 18:20 schreef nelske het volgende:
ROFLOL.
Mafkezen heb je altijd op deze wereld natuurlijk![]()
Dus ik neem aan, dat zolang Burat (Wie ?
u can fool all people some time and fool some people alltime
Hmm, da's ook niet echt lief tegen de andere (nieuwe) modjesOp zaterdag 24 november 2001 20:54 schreef outlaw het volgende:
Eindelijk weer iemand van de oude garde, die tenminste ook volwassen is.
Dat je maar weinig slotje nodig moge hebben.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Een klein probleempje.Op zaterdag 24 november 2001 22:56 schreef dinges het volgende:
[edit]wis mij
/me kan alleen NOS modden
* GaMeOvEr is al aan het uitzoeken of dit Account misbruik is.Op zaterdag 24 november 2001 23:01 schreef nelske het volgende:
[..]
Een klein probleempje.
* GaMeOvEr kan alleen NOS modden![]()
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Tja je kent JottiOp zaterdag 24 november 2001 23:11 schreef GaMeOvEr het volgende:
Schijnbaar een insider grapje wat ik niet begrijp.
Dan zou je moeten weten dat NOS'ers een beetje vreemd zijn
Vleugel-lam is de juiste term geloof ikOp zaterdag 24 november 2001 23:01 schreef nelske het volgende:
Een klein probleempje.
* moto-moi kan alleen NOS modden![]()
insmod -f /got/mods/nelske.o natuurlijkOp zaterdag 24 november 2001 18:23 schreef janjanjansen het volgende:
Is dit nu insmod nelske of modprobe nelskeGefeliciteerd
gefeli!
Als we met z'n allen vreemd zijn, zijn we toch eigenlijk lekker normaalOp zaterdag 24 november 2001 23:15 schreef nelske het volgende:
[..]
Tja je kent Jotti
Dan zou je moeten weten dat NOS'ers een beetje vreemd zijn
en congratz
If it ain't broken it doesn't have enough features
Jij bent allang niet meer te reddenOp zaterdag 24 november 2001 19:32 schreef moto-moi het volgende:
Dus ik neem aan, dat zolang Burat (Wie ?), niets over mij zegt, ik nog te redden ben
Ik ben in therapie ;-)
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als dit draadje representatief is voor [forum=23], dan weet ik zeker dat ik er noooooit ga komen
Ons plan is geslaagdOp zondag 25 november 2001 01:53 schreef JvS het volgende:
Grrrrrrene waar heb je het over?
Als dit draadje representatief is voor [forum=23], dan weet ik zeker dat ik er noooooit ga komen.
If it ain't broken it doesn't have enough features
tsssk, zal ik jou even een AV-ban geven?Op zondag 25 november 2001 02:08 schreef Apache het volgende:
[..]
Ons plan is geslaagd
Verwijderd
Hmzz, dan geldt het omgekeerde ook heOp zondag 25 november 2001 01:40 schreef Apache het volgende:
[..]
Als we met z'n allen vreemd zijn, zijn we toch eigenlijk lekker normaal
en congratz
Laat ik nu maar wijselijk mijn mond houdenOp zondag 25 november 2001 01:53 schreef JvS het volgende:
Als dit draadje representatief is voor [forum=23], dan weet ik zeker dat ik er noooooit ga komen.
[b]nelske, gefeliciteerd en veel succes en plezier en bladiebladiebla en nog veel meer!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ach, mij hebben ze tenminste niet voor dood in de ruimte laten zwevenOp zondag 25 november 2001 01:41 schreef deadinspace het volgende:
Jij bent allang niet meer te redden