Probleem niet gevonden in de search
Heb linux 7.3 Suse met daar op ISDN dial
Squid proxy server (werkt met en zonder firewall!)
Sendmail werkt voor verzenden naar internet prima met en zonder Firewall.
Allen ontvangen met de firewall op lukt me niet ben er al dagen mee bezig wordt er gek van
heb de firewall.rc.config helemaal door gespit en volgens mij de goede poorten geopend ( 25 (sendmail out)en 8080 (Squid)daarbij opgegeven trusted ip (mail server van provider)
En sendmail wil niet meer auto versturen? deed tie eerst wel maar nu blijft het in de qui staan
totdat ik handmatig de opdracht geef en dan verstuurt tie wel
Please iemand een helder ogenblik volgens mij heb ik de firewall nie goed staan voor open poort iemand een example van wat er zou moeten staan? ( Susefirewall trouwens)
Verder Sendmail nieuwste verzie
Please help anders kunne ze me wel opgraven
Heb linux 7.3 Suse met daar op ISDN dial
Squid proxy server (werkt met en zonder firewall!)
Sendmail werkt voor verzenden naar internet prima met en zonder Firewall.
Allen ontvangen met de firewall op lukt me niet ben er al dagen mee bezig wordt er gek van

heb de firewall.rc.config helemaal door gespit en volgens mij de goede poorten geopend ( 25 (sendmail out)en 8080 (Squid)daarbij opgegeven trusted ip (mail server van provider)
En sendmail wil niet meer auto versturen? deed tie eerst wel maar nu blijft het in de qui staan
totdat ik handmatig de opdracht geef en dan verstuurt tie wel
Please iemand een helder ogenblik volgens mij heb ik de firewall nie goed staan voor open poort iemand een example van wat er zou moeten staan? ( Susefirewall trouwens)
Verder Sendmail nieuwste verzie
Please help anders kunne ze me wel opgraven