Toon posts:

Vaaage foutmelding......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg sinds ik m'n MSI K7T 266 Pro2 geïnstalleerd heb een foutmeliding op het moment dat ik een cd-rom in m'n dvd speler stop. Als ik dan een programma vanaf de cd wil starten krijg ik een melding dat een bepaalde .dll niet geldig is, óf dat er een kernel fout is.

Waar kan dit aan liggen ik draai verder win xp met dezelfde configuratie als met m'n oude mobo met dezelfde dvd speler die het toen wel deed

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Kan zijn DAT er een DLL niet helemaal lekker in zijn jasje zit. Probeer eens een format... Windows foutmeldingen van deze soort zijn volgens mijn bevindingen bijna niet gewoon op te lossen...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik heb inmiddels na de eerste keer dat het probleem zich voordeed al minstens 3 keer geformated dus daar kan het "denk" ik niet aan liggen. En het maakt ook niet uit of ie master of slave zit..

Ik krijg bijvoorbeeld bij fifa 2002 deze melding:

----------------------------------------------------
Autorun.exe - Kan onderdeel niet vinden

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat _INMM.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

En als ik gewoon de fifa2002.exe wil uitvoeren krijg ik dit:

Fifa2002.exe - Toepassingsfout

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000005). Klik op OK om te beëindigen.
------------------------------------------------------

Maar hij kan wél gewoon de ceedees uitlezen in windows explorer dus ik snap d'r niks meer van!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand hier de reden van? Ik hoop toch eigelijk wel want niemand anders kan me vertellen wat het is, de lokale computerboer niet en msi ook al niet