Verwijderd

Topicstarter
De philips exp501 mp3cdspeler licht vanaf vandaag in de winkels. o.a bij dixons (kan ook via www.dixons.nl bestellen) dit is de zwarte met blauw display het topmodel uit de expanium reeks.. hij is misschien iets minder fancy dan de IRiver. Ik heb toch maar de exp501 gekocht hoeft je ook niet in een vage webwinkel te kopen , ik had een exp101 deze speelde zeer goed cdrw af, batterijen gingen redelijk lang mee, maar vond hem wat groot en vierkant me exp501 heeft een ronde vorm en 20uur :) op 2 alkaline batt en heeft ID3 tag..

Verwijderd

Gruwelijk ik heb nu ook een 101 maar dat dingetje ziet er gelikt uit, bijna kerst >:)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik hoop dat ouwe klaas er een heeft meegebracht voor me >:)

Verwijderd

Nog ff een vraagje hoeveel kost dat dingetje?

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 22:16
ik zie hem nog niet op de dixons site hoor

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 13:16 schreef RelaXXinG het volgende:
ik zie hem nog niet op de dixons site hoor
Hij staat wel op Philips.nl ga maar eens kijken.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 22:16
ah nu wel.. op het eerste gezicht vind ik hem lelijk zeg..

misschien wel lelijk plaatje zelf.

maar er staat:
Draagbare MP3/CD/AAC speler voor 8 cm CD's

zijn dit de mini-cd's zeg maar?

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op zaterdag 24 november 2001 13:19 schreef
maar er staat:
Draagbare MP3/CD/AAC speler voor 8 cm CD's

zijn dit de mini-cd's zeg maar?
de EXP 401 draagbare MP3/CD speler is voor 8 cm CD, die zijn inderdaad een stuk kleiner een normale cd is 12cm.
de 401 werkt op slecht 1 batterij en gaat maar 4 uur mee.
btw ik heb de 401 nog niet in het wild gespot, dus welicht is die nog niet verkrijgbaar??
er zijn nog meer modelen 101 (oud), 201, 301, 401 (8cm) en 501

Ik heb liever een speler die lekker lang speelt en cdrw goed afspeelt dus heb ik een EXP 501 gekocht die past ook in me binnezak, die al lekker uitgerekt is door de exp101 die ik er vroeger in moest stampen..

Verwijderd

Maar hoe duur is ie nou?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 13:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Maar hoe duur is ie nou?
geld speelt geen rol bij top gadget's toch???.

maar hij kost f 529,- er zijn ook goedkoperen modelen. de exp501 is het topmodel van de 12cm spelers van philips. met afstanbediening, ingebouwde batterij lader voor nickel metal hydride batterijen en je krijgt er 2 batterijen bij en een enorm grote net-voeding.

De afstanbediening is anders dan die van de 101 je hebt nu ook een nummer achteruit knopje.. alleen een album vooruit gaat denk ik niet was vroeger vooruit ingedrukt houden als je dat nu doet gaat die het huidige nummer versneld afspelen. ook leuk :)

maar hij is in iedergeval veel sneler dan de 101. bij de 101 duur het vrij lang voor de begint met spelen zeker als je hem opstart...

Verwijderd

Das wel beter dat TOC inlezen sneller gaat, zit er ook een display op je afstandsbediening?

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Purno 2 vraagjes:

1. ik heb begrepen dat de line-out en de koptelefoon uitgang zijn samengevoegd. Heeft dit een negatief effect op de kwaliteit van de line-out?

2. kun je voor/achter-uit spoelen *IN* MP3-tracks?

alvast bedankt!

Verwijderd

Heb je dan ook van die vervelende piepjes als je dat ding op je mengpaneel aansluit??? Dat heb je met zon 101 niet aangezien je bij de line out geen piepjes heb.

• j-w
  • Niet online

j-w

Op donderdag 27 december 2001 17:46 schreef kreischer2000 het volgende:
Heb je dan ook van die vervelende piepjes als je dat ding op je mengpaneel aansluit??? Dat heb je met zon 101 niet aangezien je bij de line out geen piepjes heb.
inderdaad, kan iemand hier even uitsluitsel over geven??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 19:49 schreef j-w het volgende:
1. ik heb begrepen dat de line-out en de koptelefoon uitgang zijn samengevoegd. Heeft dit een negatief effect op de kwaliteit van de line-out?

2. kun je voor/achter-uit spoelen *IN* MP3-tracks?
inderdaad er is geen apparte line-out :( "zet VOL op dit toestel op stand 8 en stel volumen en geluid in met uw hifi-installatie"
je krijgt ook een piepjes als je een knopje indrukt.

je kan voor en achteruit spoelen in een MP3 track (nieuw!)
en ook in een normale cd track...

• j-w
  • Niet online

j-w

Op donderdag 27 december 2001 23:37 schreef purno het volgende:

[..]

inderdaad er is geen apparte line-out :( "zet VOL op dit toestel op stand 8 en stel volumen en geluid in met uw hifi-installatie"
je krijgt ook een piepjes als je een knopje indrukt.

je kan voor en achteruit spoelen in een MP3 track (nieuw!)
en ook in een normale cd track...
dat van die piepjes is wel erg jammer. Kun je die niet uitschakelen?
Hoe is de kwaliteit van de line-out?

Verwijderd

door op de bass knop van bass ingedrukt te houden (kan met alle diskmans van philips).

maaf ff een ander vraagje..

ik heb dat ding nu ook, maar is er wat tegen te doen dat je ff niets hoort tussen 2 nummers door?

dit is namelijk gruwelijk irrie als je een cd geript hebt naar mp3 waar de nummers door elkaar heen lopen, dus het nummer is afgelopen en volgende nummer is een sec. of 10 bezig en dan is het ff 1 sec stil en gaat ie volgende nummer laden :(.

een nadeel aan afstandbediening is, is dat de volume knop bij het klipje zit waardoor je volume 'heen en weer' gaat als je het kilpje aan je jas e.d. probeerd vast te maken.

[sorry voor ophalen oude thread, zag dat deze enige was en nog een onbeantwoorde vraag en ik had zelf dus ook nog een vraag.]

Verwijderd

230 bij v&d :D
Pagina: 1