Ik heb op de volgende reactie gereageerd :
----------------------------------------------------------
Te koop aangeboden
Dual Pentium 2 (slot 1) (atx) mobo (Avance Logic )....scsi etc ALLES onboard (ook kabels, switches etc) 3 x dimms
4 x pc1 slot 4 x sdram 3 x eisa slots
scsi 2 ultra wide en 50 pins..ide etc
server management etc.. MET een slot terminator zodat ie ook met slechts 1 cpu draait..en een configuratie schema..(tot 350 MhZ)
t slot mobo :ALR SA #10330-B
kit # 2806/KE 9730
Dual Klamath PCI/EISA MT/Rack Unisys rev 10330-B
ACHTEROP T MOBO : Avance logic research 9729
mobo's komen van unisys
MEER GEGEVENS NAW
3 dagen omruilgarantie vast 150,=!!!!!!!!!!!! niet goed =geld terug
Aleen nu vraag ik me af waar in een nieuwe bios van dit mobo kan downen. Ik zie ook noiet echt wat nu het merk en typenr. is. Dus daarom best moeilijk zoeken
Dus graag iemand die mij een link kan geven van dit mobo. Ik wil ook weten tot hoever dit mobootje gaat. Er staat 350 Mhz maar aan de telefoon zei die : 333 of 300 ofzo. Maar ik wil wel ff zekerheid dus vandaar.
alVasT BedanKT
Te koop aangeboden
Dual Pentium 2 (slot 1) (atx) mobo (Avance Logic )....scsi etc ALLES onboard (ook kabels, switches etc) 3 x dimms
4 x pc1 slot 4 x sdram 3 x eisa slots
scsi 2 ultra wide en 50 pins..ide etc
server management etc.. MET een slot terminator zodat ie ook met slechts 1 cpu draait..en een configuratie schema..(tot 350 MhZ)
t slot mobo :ALR SA #10330-B
kit # 2806/KE 9730
Dual Klamath PCI/EISA MT/Rack Unisys rev 10330-B
ACHTEROP T MOBO : Avance logic research 9729
mobo's komen van unisys
MEER GEGEVENS NAW
3 dagen omruilgarantie vast 150,=!!!!!!!!!!!! niet goed =geld terug
Aleen nu vraag ik me af waar in een nieuwe bios van dit mobo kan downen. Ik zie ook noiet echt wat nu het merk en typenr. is. Dus daarom best moeilijk zoeken
Dus graag iemand die mij een link kan geven van dit mobo. Ik wil ook weten tot hoever dit mobootje gaat. Er staat 350 Mhz maar aan de telefoon zei die : 333 of 300 ofzo. Maar ik wil wel ff zekerheid dus vandaar.
alVasT BedanKT