Toon posts:

[Vaag Dual Mobo] Waar de bios downen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de volgende reactie gereageerd :

----------------------------------------------------------
Te koop aangeboden
Dual Pentium 2 (slot 1) (atx) mobo (Avance Logic )....scsi etc ALLES onboard (ook kabels, switches etc) 3 x dimms
4 x pc1 slot 4 x sdram 3 x eisa slots
scsi 2 ultra wide en 50 pins..ide etc
server management etc.. MET een slot terminator zodat ie ook met slechts 1 cpu draait..en een configuratie schema..(tot 350 MhZ)
t slot mobo :ALR SA #10330-B
kit # 2806/KE 9730
Dual Klamath PCI/EISA MT/Rack Unisys rev 10330-B

ACHTEROP T MOBO : Avance logic research 9729
mobo's komen van unisys
MEER GEGEVENS NAW

3 dagen omruilgarantie vast 150,=!!!!!!!!!!!! niet goed =geld terug

----------------------------------------------------------

Aleen nu vraag ik me af waar in een nieuwe bios van dit mobo kan downen. Ik zie ook noiet echt wat nu het merk en typenr. is. Dus daarom best moeilijk zoeken :)

Dus graag iemand die mij een link kan geven van dit mobo. Ik wil ook weten tot hoever dit mobootje gaat. Er staat 350 Mhz maar aan de telefoon zei die : 333 of 300 ofzo. Maar ik wil wel ff zekerheid dus vandaar.

alVasT BedanKT

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
De beste tip mogelijk: koop een mobo-tje van een bekend merk, dan kan je altijd de specs opzoeken, en kan je altijd nieuwe bios-en vinden...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• QSYS
  • Laatst online: 23-04 01:13
Op zaterdag 24 november 2001 00:03 schreef Escobar het volgende:
De beste tip mogelijk: koop een mobo-tje van een bekend merk, dan kan je altijd de specs opzoeken, en kan je altijd nieuwe bios-en vinden...
Dan zou ook heel het forum niet nodig zijn. Die jongen zit met een probleem dus vraagt ie om antwoorden die hem kunnen helpen. Ik kan het helaas ook niet. Er zijn sites waar je wel eens op serial nummers kan zoeken. Anders zou ik het ook niet weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar waar moet ik dan op zoeken ????? :?

• QSYS
meestal staat er op het onderste slot wel een nummer. Mischien kun je via dat nummer er achter komen welk mobo het is.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een

Unisys 10330-B maar op www.unisys.com is nix te vinden over dat mobo'tje ;(

Verwijderd

Even bij Unisys voor je gespiekt, maar daar is niet te vinden. Wel een 'Contact us' http://www.corp.unisys.com/unisys/webmail.nsf/feedback waar je hopelijk verder komt. Weet die verkoper je verder nix te vertellen???

edit:

Agha, je was natuurlijk zelf al bij Unisys op visite geweest... Had ik moeten weten |:(

• EsCo
  • Laatst online: 17:33
Zo'n nummer heet een FCC nummer trouwens, maar zit lang niet op elk product...

Sites waar je daarop kan zoeken zijn o.a. www.driverguide.com, maar ook bij google vind je meestal wel wat...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• QSYS
mischien zou je ff contact met unisys moeten opnemen. Ze zullen toch wel ergens ondersteuning op het net voor je hebben. In ieder geval veel succes ermee.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft (kent) verder niemand dit mobo :?
Pagina: 1