Toon posts:

quake 3 en aimbot ik wil er 1 en ja ik ben lame...

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een aimbot voor quake 3 ,hoef niet uit te leggen waarom gewoon voor de lol .....en alstublieft geen gezeur dat ik een cheater ben enzo want ik wil alleen maar ff kijken hoe het in elkaar steekt.Dus als er iemand is pleaze let me know!!!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Op vrijdag 23 november 2001 23:55 schreef paard444 het volgende:
Ik ben opzoek naar een aimbot voor quake 3 ,hoef niet uit te leggen waarom gewoon voor de lol .....en alstublieft geen gezeur dat ik een cheater ben enzo want ik wil alleen maar ff kijken hoe het in elkaar steekt.Dus als er iemand is pleaze let me know!!!!
:r !!!
Zoekt en gij zult vinden :+

Verwijderd

Die kun je zo vinden op Google.com als je een beetje goed zoekt. :Z

En als je hier gaat vragen om aimbots dan vraag je erom om afgezeken te worden. |:(
Trouwens aimbots werken niet meer bij online servers, dus je kunt em dan waarschijnlijk alleen gebruiken als je Quake opnieuw installeert zonder pointrelease en zelf een server start. :z

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik heb zo'n gevoel dat je hier niet erg populair van wordt :r

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:48

Jox444

Honestly....

[Gezeur MoDe]

:( CHEATER, LAMER!!! :r

[/Gezeur MoDe]

hehe....

Het is FRIET!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ja euhm je schijnt goed te weten hoe er hier gereageerd gaat worden, dus ik vraag me eigenlijk nog af waarom je het vraagt :?

Toen ik de topictitel zag dacht ik ook: hah, die krijgt hier nooit het antwoord wat ie wil

Verder kan (en wil) ik je niet verder helpen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Prima dat je hem wil maar als het aan mij ligt krijg je hem niet via GoT, hoe vriendelijk je intenties ook mogen zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.