SETI MegaFlush

Pagina: 1
Acties:
  • 531 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Oke, het is weer zover! Vanaf nu staat de SETI-Proxy in de spaarstand :) Op 5 december zal deze geflusht worden en dan zal de wereld weer opkijken van de kracht van DPC! Ik heb ruim 2200 WU op voorraad dus het zal een aardig flushje kunnen worden :P

Doet allen mee!
Je kan bv met SetiHide sparen, of je flusht via sequence.keyserver.org op poort 5517 en dan gaat alles automatisch!

Veel plezier! en laat het een mooie score worden! :D

edit:

op verzoek iets verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40679

Ok...

Zet mijn Setiqueue wel op online time van 1 minuut...
1 pakketje per dag flushen en de rest sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

Hee gaat er geMF'd worden? Mooi :) In de stijl van DPC mag ik hopen? D'r op en d'r over >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmmm

Als je bij settings --> Queue Server kijkt via de http UI dan staat daar een optie Upload Pending Results...

Ik heb die nu uitgezet, eens kijken of ie dan niet meer de results upload naar Seti :)

Het zou zonde zijn als de Mega flush door een tekort aan WUs eerder komt...
Heb op me werk nu 20 P4 1.5Ghz PCtjes draaien, helaas alleen voor dit weekend en met 2 seticlients erop (1 voor mij, 1 voor een collega (en die wil niet bij de DPC :())
Verwacht toch wel zo'n 100 tot 150 WUs extra.

Edit: Ik heb die optie geloof ik op me werk ook uitgezet, en ik heb er vannacht (tot nu toe) maar 7 geflusht. Dat zou dan lokaal gebeurt moeten zijn, want die P4s hadden er al 20 gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-05 13:56

Ercewee

a.k.a. K

Op zaterdag 24 november 2001 11:00 schreef TagForce het volgende:
Heb op me werk nu 20 P4 1.5Ghz PCtjes draaien, helaas alleen voor dit weekend en met 2 seticlients erop (1 voor mij, 1 voor een collega (en die wil niet bij de DPC :())
Verwacht toch wel zo'n 100 tot 150 WUs extra.
:9~

Is er een kans dat je dat vaker ga doen in het weekend?

Ik spaar ook mee voor de MF, via sequence. Alleen i.v.m. de MF van genome niet al te veel. Genome heeft ff prioriteit.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AsBest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Klopt het dat nu de proxy niet meer flusht de stats van de proxy ook niet meer worden bijgewerkt? De laatste wu die ik volgens de proxy-stats geflusht heb is op 23 nov 22:21 en dat klopt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
idd.. de stats zijn gebasseerd op de logfile, en de wu worden pas in de log weggeschreven als de proxy de wu's heeft geflusht, het wordt dus een grote verassing! :)

<small>ik kan de tussenstand wel zien, en zal deze ook geregeld op mijn site neerzetten ;)</small>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 24 november 2001 11:08 schreef Ercewee het volgende:

[..]

:9~

Is er een kans dat je dat vaker ga doen in het weekend?

Ik spaar ook mee voor de MF, via sequence. Alleen i.v.m. de MF van genome niet al te veel. Genome heeft ff prioriteit.
Wel...Als ik de kans heb, he...
Het gebeurt regelmatig dat er in het weekend een aantal PCs aan staan. Ik heb nu een image gemaakt met Win2k met alle (onnodige) services uit, en waarop de Seti client als service staat... Dus de volgende keer dat er weer een stapel PCs staat te idlen doen ik die image er voor het weekend opzetten en spaar ik het hele weekend WUs om ze vervolgens op maandag te flushen...

Het maximum aantal PCs wat ik op die manier kan laten draaien is 40. Bij wijze van stresstesten, gniffel.

Edit: Weet iemand toevallig of op een Compaq server (1600 RM) de fans onnoemelijk hard gaan blazen als je seti draait?
Die staat namelijk 99% van de tijd te idlen, en ALTIJD aan bij mij... Beetje zonde, vijje nie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AsBest
  • Laatst online: 10-05-2024
Op zaterdag 24 november 2001 11:15 schreef Sequence het volgende:
idd.. de stats zijn gebasseerd op de logfile, en de wu worden pas in de log weggeschreven als de proxy de wu's heeft geflusht, het wordt dus een grote verassing! :)

<small>ik kan de tussenstand wel zien, en zal deze ook geregeld op mijn site neerzetten ;)</small>
Aha, ok..
Dan wordt het voor mij ook een verrassing, ik heb net mijn nieuwe AtlonXP 1700+ aan het werk gezet en die doet nu ongeveer 3 uur en 50 minuten over een wu :9~
Dus mijn dagproductie gaat aardig wat omhoog als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:59
hehe, SETI@NETHERLANDS heeft net een megaflush achter de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op zaterdag 24 november 2001 11:50 schreef Piepeltjes het volgende:
hehe, SETI@NETHERLANDS heeft net een megaflush achter de rug.
Leuk, zal kijken of we dit bij ECCp ook kunnen organiseren, en misschien doen wel meer projecten mee.
United we Flush :)
Vraagje, Folding kan niet sparen he, of weet niemand dat hier :?

KoW }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27862

Nee, Folding kan niet sparen. B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok...

Als je wil MegaFlushen met SetiQ (bijv. sequence) dan kun je bij Settings op de HTML pagina's de Send Pending Results op Disabled zetten.

Hij zal dan binnekomende pakketjes niet meer doorsturen naar S@H, maar de pakketjes WEL meenemen in de Proxystats.
De gebruikers kunnen dan achter het linkje Results kijken hoeveel results er gequeued staan om naar Seti gestuurd te worden...
Voordeel hiervan is dat de Q zelf wel gevuld wordt wanneer er niet voldoende WUs meer instaan.

Dit alles ter info (omdat ik het zonde vindt als er een MF gedaan moet worden als de Q leeg raakt omdat je Manual Connect hebt aanstaan) voor met name Sequence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
ej TagForce! tnx man dat wist ik nog niet! nu spaart ie wel en zal de proxy niet leeg lopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25961

mocht de buffer voor 5 december leeg zijn gefetcht, dan zal ik de proxy per direct flushen om te zorgen dat er geen clients zonder werk komen te zitten, je kan dit voorkomen door elders te fetchen en dan wel naar sequence.keyserver.org te flushen!
[newbie] : ik heb net setihide geinstalleerd en de proxy ingesteld. fetch ik nu van die proxy of vanaf de seti server? [/newbie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
je fetcht en flusht van en naar de proxy, gedurende de MF zal ik de WU's natuurlijk niet direct flushen, na de MF zal ik wel weer direct doorflushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

He jongens ik heb nog een handige tip voor jullie. Je kan ook Seti Queue servers naar elkaar toe flushen. Zo kan je wat makkelijker sparen vind ik zelf.

Heel simpel gewoon de proxy in Seti Queue instellen.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
idd, je kan je proxy naar een andere proxy laten flushen bij "Settings -> Queue Server", daar zet je Connection Type op WinINet Proxy en dan vul he daaronder bij Proxy server het proxy adres in (bv sequence.keyserver.org) en daarnaast de poort (meestal 5517)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok...

Vanaf vrijdag 18:00 tot vanmorgen 8:15 20x P4 1.5Ghz laten crunchen...
Resultaat :?

The following 218 Results are Queued to be sent to the Seti@Home server

Muah, ken der mee door :7

Alleen ff vraagje voor Sequence... Als ik die naar jouw proxy flush, kom ik dan in de day-stats? of zal ik ze gewoon vasthouden tot 5 dec? (wat voor dag is dat eigenlijk, moet er wel bijkunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op maandag 26 november 2001 09:13 schreef TagForce het volgende:
(wat voor dag is dat eigenlijk, moet er wel bijkunnen)
tsk... ;)
Sinterklaas valt dit jaar op een woensdag :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 26 november 2001 09:25 schreef Blistimo het volgende:

[..]

tsk... ;)
Sinterklaas valt dit jaar op een woensdag :)
<gniffel>

Sorry hoor, maar sinds mijn zusje 10 jaar is rijdt die rare man elk jaar ons huisje voorbij...
Stomtoevallig komt er sinds die tijd een veel vreemdere gast op kerstavond langs :?
Heet ook bijna hetzelfde... Santa Claus (imitatie sint ofzow? Onechte concurrentie? Kunnen we hem geen proces aan doen? :?)

Maar goed, Woensdag is geen probleem :)
Tussen 9 en 5 ff flushen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:45
Als je via de Proxy flushed worden de WU's dan wel op je eigen email gelaten?? dus gewoon zichtbaar bij de stats van seti?? in mijn geval remi@zeelandnet.nl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee

Ercewee

a.k.a. K

Op maandag 26 november 2001 10:22 schreef remsie het volgende:
Als je via de Proxy flushed worden de WU's dan wel op je eigen email gelaten?? dus gewoon zichtbaar bij de stats van seti?? in mijn geval remi@zeelandnet.nl??
ja, tenzij sequence stiekem een tooltje heeft gemaakt die 1 op de 10 wu's op zijn naam zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:45
oke ..:-)...ik vroeg het omdat bij rc5 de wu's voor de proxy zijn:-) maargoed:-)..
tnkx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 09:33

NightBird

DPC-Crew Coding
Op maandag 26 november 2001 10:25 schreef remsie het volgende:
oke ..:-)...ik vroeg het omdat bij rc5 de wu's voor de proxy zijn:-) maargoed:-)..
tnkx..
Hoe kom je daar nou weer bij? :? Ook bij de proxy van distributed.net (dus RC5 en OGR) blijven workunits gewoon op het emailadres staan waarop ze gegraasd zijn.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 10:24 schreef Ercewee het volgende:

[..]

ja, tenzij sequence stiekem een tooltje heeft gemaakt die 1 op de 10 wu's op zijn naam zet ;)
>:)
maar nee.. alle units blijven gewoon lekker op ieders eigen naam :)
ik ben gewoon een tussenstation voor extra stats, backup als berkeley plat ligt, en die de snelste WU's voor jullie uitzoekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee

Ercewee

a.k.a. K

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
int nrwu;
char ownerwu;

Main()
{
If (ownerwu == someoneIdontlike) and ((nrwu % 10) == 0)
      Then 
      ownerwu=sequence
      else
      donothing
}

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36768

Ik heb hier nog units vanaf 12-11-2001, zijn deze nu 2 weken geldig of niet. Worden ze na 2 weken nog wel bij mijn totaal geteld? Want ik wil ze wel naar de proxy van sequence flushen maar als die pas 5 december leeg gegooid wordt. :? Anders moet ik ze gelijk naar berkeley gooien.

ZyPhiX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34004

Op maandag 26 november 2001 17:00 schreef ZyPhiX het volgende:
Ik heb hier nog units vanaf 12-11-2001, zijn deze nu 2 weken geldig of niet. Worden ze na 2 weken nog wel bij mijn totaal geteld? Want ik wil ze wel naar de proxy van sequence flushen maar als die pas 5 december leeg gegooid wordt. :? Anders moet ik ze gelijk naar berkeley gooien.

ZyPhiX
Ze verlopen pas na 4 of 5 weken ofzoiets, ik heb wel eerder een maandje gewacht, en dat gaf geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Yo, misschien is het een slecht plan hoor dan moet je maar zeggen. Wil weer geen discussies hiero..

Maar is het een idee'tje om een wedstrijdje te doen met Seti@nl?? De Slag om Sinterklaas?? >:)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9975

Op maandag 26 november 2001 22:41 schreef achappey het volgende:
Yo, misschien is het een slecht plan hoor dan moet je maar zeggen. Wil weer geen discussies hiero..

Maar is het een idee'tje om een wedstrijdje te doen met Seti@nl?? De Slag om Sinterklaas?? >:)
slecht plan :P dat is net zo iets als S@NL met rc5 een wedstrijd met ons laten aangaan zijn ze ook bij voorbaat kansloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 26 november 2001 22:46 schreef raver het volgende:

[..]

slecht plan :P dat is net zo iets als S@NL met rc5 een wedstrijd met ons laten aangaan zijn ze ook bij voorbaat kansloos :)
Jammer. Echt niet iedereen uit ons team zou dan meedoen hoor. Ik dacht dat het hier misschien ook nog wat mensen enthousiaster zou maken. Misschien wel een goed plan voor later dan als we allebei in de top 10 staan?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 26 november 2001 22:41 schreef achappey het volgende:

Opzich wel een leuk idee, maar ik weet zeker dat Seti@nl veel meer pakketjes zal flushen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
once we will rule the world, but the only way to do so is not to rush >:)

ofwel wacht nog maar effe s@nl, de tijd voor onderlinge competitie komt nog wel.. 5 december gaan wij een MF'je houden, die zal op dit moment nog lang niet bij jullie kracht in de buurt komen, maarjah wij zijn wat dat betreft de nieuwkomers bij seti (wel lekker met superstip door die top 100! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Ok dan w88 we nog even met dat soort wedstrijdjes :)
Ik vroeg me af wat de tussenstand is hiero.
op de queue server van sequeunce staan toch niet alle results????

Wij gaan trouwens kerstnacht weer megaflushen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
wie sparen er tegenwoordig allemaal? en wie flushen er via mij en wie sparen er zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 27 november 2001 18:43 schreef Sequence het volgende:
wie sparen er tegenwoordig allemaal? en wie flushen er via mij en wie sparen er zelf?
Wij sparen (Ercewee en ik) via jou, alleen niet echt veel, het meeste gaat naar de G@H MF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik haal ze van jouw proxy af en stuur normaal in het weekend alles terug, maar ik doe maar met 630MHz mee dus dat zijn er niet zoveel(ongeveer 8-10)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9975

wij sparen op het moment op onze eigen proxy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spaar met mijn lokale netwerk bij mezelf...
Heb er elders nog 109 voor mezelf in de Queue staan, en 109 voor iemand anders (geen DPC :( )

Staan er in totaal nu zo'n 140 te w88 op 5 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14176

Wij sparen vanaf nu ook op onze eigen proxy :)

Dus alleen machines die eventueel thuis staan leveren nog results. De hoofdmoot wordt opgespaard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39088

Ik spaar via je keyserver, ben benieuwd of je het haalt
tot 5 december met WU's, zelf haal ik de WU's weer elders...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Je kan toch gewoon wel wu's fetchen??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39088

Natuurlijk kan dan maar:
/quote:mocht de buffer voor 5 december leeg zijn gefetcht, dan zal ik de proxy per direct flushen om te zorgen dat er geen clients zonder werk komen te zitten, je kan dit voorkomen door elders te fetchen en dan wel naar sequence.keyserver.org te flushen!/unquote

Om dit te voorkomen fetch ik dus elders... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 26 november 2001 08:17 schreef Sequence het volgende:
idd, je kan je proxy naar een andere proxy laten flushen bij "Settings -> Queue Server", daar zet je Connection Type op WinINet Proxy en dan vul he daaronder bij Proxy server het proxy adres in (bv sequence.keyserver.org) en daarnaast de poort (meestal 5517)
Maar dat betekent dan ook dat ik van jouw proxy fetch neem ik aan?

Want ik wil best op jouw proxy flushen (tot aan de MF) maar ik loop liever niet het risico dat ik door eventuele overbelasting van jouw proxy niet zou kunnen fetchen.

Misschien is het mogelijk om dit afzonderlijk in te stellen :?

BTW. Hoe actueel is die tussenstand voor de MF op jouw site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reznor
  • Laatst online: 16-07-2024

reznor

The Wretched

ik spaar sinds de aankondiging van de mf zelf. Heb er ongeveer 20 at the moment. :)

Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
nou, in eerste instantie had ik de functie van 'niet flushen, maar wel fetchen' nog niet gevonden :o maar ondertussen kan iedereen rustig naar mij flushen en fetchen, want ik kan niet meer zonder WU's komen te zitten :+

enne van overbelasting is nog lang geen sprake! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 28 november 2001 16:42 schreef Sequence het volgende:
nou, in eerste instantie had ik de functie van 'niet flushen, maar wel fetchen' nog niet gevonden :o maar ondertussen kan iedereen rustig naar mij flushen en fetchen, want ik kan niet meer zonder WU's komen te zitten :+

enne van overbelasting is nog lang geen sprake! :P
Ok, dan stel ik het morgen ff in. Flush ik gelijk wat ik tot nu toe heb gespaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Yo Sequence ik vond het al zo raar joh, maar dat is toch best tijd geleden dat je die feature gevonden had??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
vorige week een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het precies met de intellingen van SetiGate? Want als ik daar die proxy invul van Sequence dan geeft hij een fout aan dat hij niks kan verzenden/ontvangen. Wie heeft dit proggie nog meer? Moet de regels van "seti host" en "seti http host" veranderen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 17:47 schreef ZyPhiX het volgende:
Hoe zit het precies met de intellingen van SetiGate? Want als ik daar die proxy invul van Sequence dan geeft hij een fout aan dat hij niks kan verzenden/ontvangen. Wie heeft dit proggie nog meer? Moet de regels van "seti host" en "seti http host" veranderen? :?
ik ken setiGate niet.. heb dus ook geen idee hoe het zit, maar klinkt alsof je seti host moet veranderen.. en dan natuurlijk naar sequence.keyserver.org poort 5517... en anders moet je maar effe beetje proberen :)

Op woensdag 28 november 2001 16:44 schreef WildThang het volgende:

[..]

Ok, dan stel ik het morgen ff in. Flush ik gelijk wat ik tot nu toe heb gespaard :)
Ehm, dat herroep ik toch nog even. Bij nader inzien laat ik alles maar gewoon zoals het is, no offense Sequence, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe stabiel jouw proxy is...en ik wil niet het risico lopen dat ik zonder WU's kom te zitten. >:)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
stabiel :)
p2-350 met 128 mb ram, win2k en enkel vuurmuur en proxy lopen

• achappey

achappey

...

Op donderdag 29 november 2001 11:13 schreef Sequence het volgende:
Geen client?? :P

Op woensdag 28 november 2001 17:47 schreef ZyPhiX het volgende:
Ik draai zelf ook setigate, daar vul ik gewoon de proxy van sequence met poort in en het draait perfect

Anoniem: 2551

Ze verlopen pas na 4 of 5 weken ofzoiets, ik heb wel eerder een maandje gewacht, en dat gaf geen problemen.
Volgens een melding in de newsgroup van 1 van de ontwikkelaars, worden wu's minimaal 4x verzonden met een tussenpoos van maximaal 3 weken. Maar in de realiteit vaker, gemiddeld 6x ofzo, en 2 weken nadat het 3e pakketjes binnen is worden geen credits meer gegeven voor de rest. Dit was na een discussies over flushes van 3 maanden sparen, dus wel even wat anders. Maar gemiddeld moesten we ervan uit gaan dat 5 weken het maximum is.

Anoniem: 2551

Op maandag 26 november 2001 23:41 schreef ZyPhiX het volgende:

[..]

Opzich wel een leuk idee, maar ik weet zeker dat Seti@nl veel meer pakketjes zal flushen. :(
Dat kan je rustig zeggen ja. De nr 1 van Stei@nl (Cobra) heeft sind 9 november maar liefst 64636 pakketjes geflushed! Geen idee waar die allemaal vandaan komen trouwens...

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:30
Op donderdag 29 november 2001 11:13 schreef Sequence het volgende:
Maak je af en toe een backup van de flush-voorraad :? Het zou toch zonde zijn als alles door een rotte schijf verdwijnt.

• achappey

achappey

...

Op donderdag 29 november 2001 11:35 schreef Sepans het volgende:

[..]

Dat kan je rustig zeggen ja. De nr 1 van Stei@nl (Cobra) heeft sind 9 november maar liefst 64636 pakketjes geflushed! Geen idee waar die allemaal vandaan komen trouwens...
SGI servers

Anoniem: 26032

Op donderdag 29 november 2001 16:34 schreef achappey het volgende:

SGI servers
En dat zullen er wel een pakje zijn dan vrees ik :)
Die doet dus op een maand wat ik met een 15-tal comps 24/7 op een 4tal jaar zal doen ? Auch...

Euh...tja...euh...euh... assimileren DPC ? :? :P

• AJSTempest
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03-2015

AJSTempest

Anton Sekeris (SETI@Home)

En in deze zeer late reactie: ook ik doe mee aan de MF, maar alleen met mijn thuisbakje. Daar spaar ik met setihide een zooitje units op en die flush ik dan 1 of 2 keer per week naar Sequence. Toevallig net weer een zooitje geflusht, stuk of 15 dacht ik.

Waar moet dat heen met deze wereld? Nog een rondje om de zon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14096

Wat ik me nou eens afvraag........
hoeveel mensen zitten nu zelf te sparen? -want op die Proxy van Sequence staat nog niet echt schrikbarend veel.

Om van een echte MF te kunnen spreken moeten er nog erg veel WU's bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 30 november 2001 21:48 schreef BERKYZ het volgende:
Wat ik me nou eens afvraag........
hoeveel mensen zitten nu zelf te sparen? -want op die Proxy van Sequence staat nog niet echt schrikbarend veel.

Om van een echte MF te kunnen spreken moeten er nog erg veel WU's bij komen.
Wij...minimaal 50 per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
nog een paar uurtjes! vanavond net na 0.00 uur zal ik de proxy open gooien! :)
<small>net na de DPCH</small>
Pagina: 1