Playstation memorycard

Pagina: 1
Acties:

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 23:18
Ik heb net een memorycard voor de PSX bij de Mediamarkt gekocht. Volgens de verpakking heeft hij ruimte voor 30 blocks / 2Mb, maar ik kan alleen maar 15 blocks accessen.

Deze memorycard heeft wel 2 ledjes waarvan er ééntje brandt, maar geen switch ofzo. Weet iemand hoe ik bij die andere helft kom :?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
ik heb een 8mb memorycard en daar moet je select+r1 drukken (d8 ik) iig select + 1 van de L/R knoppen, probeer het ff uit :P

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 23:18
Hee, dat werkte :) Maar dat konden ze beter ook op de verpakking vermelden...

Thanks!

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 23:32 schreef Frank128 het volgende:
ik heb een 8mb memorycard en daar moet je select+r1 drukken (d8 ik) iig select + 1 van de L/R knoppen, probeer het ff uit :P
Yeps, 8mb is goed :) je kan idd gewoon maar 15bloks ''zien''!

Verwijderd

He ik vroeg me af of je de memorycard voor de ps1 ook kunt gebruiken voor de ps2. Ik wil nu een ps2 kopen, maar nergens hebben ze meer memorycards, vandaar. |:(

Laterz

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
mijn memcard doet opeens helemaal niks meer. Als ik zeg maar zonder CD de boel start en dus in de menutje terechtkom dan zegt ie dat er niks opstaat. Maar als ik er iets op probeer te saven dan zegt ie dat ie vol staat.

Wat kan ik hier aan doen? Kan ik die kaart formatteren ofzo? Het is zo'n blauwe doorzichtige met van die knipperende lampjes. (8MB)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:14
Mijn (orginele) 8MB memorycard moest ik eerst formateren, zat ergens bij de opties verstopt.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 13:36 schreef Johandesik het volgende:
He ik vroeg me af of je de memorycard voor de ps1 ook kunt gebruiken voor de ps2. Ik wil nu een ps2 kopen, maar nergens hebben ze meer memorycards, vandaar. |:(

Laterz
Op een PS1 memcard kun je alleen je PS1 gamez saven, dus PS2 gamez kunnen niet op een PS1 memcard worden gesaved... Als je een PS1 game op je PS2 speelt moet er een PS1 memcard zijn om te saven, zo werkt het ongeveer. Hoop dat et duidelijk genoeg is

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 15:41 schreef hoefmeistert het volgende:

[..]

Op een PS1 memcard kun je alleen je PS1 gamez saven, dus PS2 gamez kunnen niet op een PS1 memcard worden gesaved... Als je een PS1 game op je PS2 speelt moet er een PS1 memcard zijn om te saven, zo werkt het ongeveer. Hoop dat et duidelijk genoeg is
Heel duidelijk,

bedankt

Wat een gezeik
Geen enkele winkel heeft nog memorycards voor de ps2
dan maar bestellen op internet
is psxshop wat? of weten jullie wat beterz?
:7

Verwijderd

psxshop is een kut winkel ga naar hotbit.nl die is echt goed
Pagina: 1