Dan hebben ze hun email adres niet ingevuld.
39
Je kunt aangeven of je die wel of niet zichtbaar wilt in je profiel. Sim-pel.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
jah lange streep, en een firewall wat kan ik nu doen?Op vrijdag 23 november 2001 23:13 schreef DR het volgende:
laat me raden, 1 lange streep
zo ja, je draaid een firewall die de referer blokt
staat niet in de faq toch, en kon het ook nie in de search vinde
Dan heeft diegene in z'n profile ingesteld dat andere users z'n meel adres niet mogen zien.
Dat zeg ik...Op vrijdag 23 november 2001 23:15 schreef hdd het volgende:
Dan heeft diegene in z'n profile ingesteld dat andere users z'n meel adres niet mogen zien.
(hoe heet die doe-het-zelf keten ook alweer?)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
hdd: wrong......dan zie je -
hij ziet: email: --------------------
heb ik ook ooit gehad, als je personal firewall van symantec draait moet je ff browser privacy uitzetten
hij ziet: email: --------------------
heb ik ook ooit gehad, als je personal firewall van symantec draait moet je ff browser privacy uitzetten
Verwijderd
Er wordt inderdaad op referer gecontroleerd, dit om ervoor te zorgen dat het een heel klein beetje moeilijker wordt om de email-adressen binnen te kunnen halen voor niet zo frisse doeleinden.
Ik zeg heel klein beetje omdat het erg makkelijk te omzeilen is
Als je inderdaad achter een proxy, firewall (of referer uitgezet hebt in je browser) zit die de referer-info tegenhoudt, dan zal je alleen een balk zien.
Ik zeg heel klein beetje omdat het erg makkelijk te omzeilen is
Als je inderdaad achter een proxy, firewall (of referer uitgezet hebt in je browser) zit die de referer-info tegenhoudt, dan zal je alleen een balk zien.
woeiOp vrijdag 23 november 2001 23:20 schreef kRyPtO het volgende:
heb zonealarm en norton firewall 2002
ik zei het al
maar bij Norton > Privacy Control > Custom Level > enable Browser privacy ff uitvinken
ehh... ehhh.... GammaOp vrijdag 23 november 2001 23:16 schreef jelmervos het volgende:
[..]
(hoe heet die doe-het-zelf keten ook alweer?)
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Pagina: 1