Toon posts:

eeh foutje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=329430/1/25]

diegene die het gesloten heeft, weet dus niet dat er in een compaq geen standaard voeding past.

en hij heeft volgens mij mijn bericht niet goed gelezen.
Want ik vroeg ook wat ik moest veranderen om helemaal compaq 'vrij' te zijn met die pc.

Verwijderd

Topicstarter
waar blijven de Lieve Adjes?

Verwijderd

Topicstarter
Weetje ik ga gewoon een nieuwe topic plaatsen, want ik wacht al een uur ofzo en niemand heeft gereageerd.

edit:
ik wacht nog wel 11 minuten, daarna ga ik gewoon een topic plaatsen

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik reageer dan wel ff voor je :)

ben je nu weer helemaal tevreden :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 23 november 2001 23:03 schreef scipot het volgende:
Want ik vroeg ook wat ik moest veranderen om helemaal compaq 'vrij' te zijn met die pc.
Ik heb je topic wel gelezen. Maar dan moet je alles wat er in de kast zit vervangen, en dan heb je dus ook geen Compaq voeding meer nodig. Toch?

Mainboard eruit, alles vervangen.. Dus gewoon een nieuwe PC in je Compaq kast bouwen zeg maar ;) Dat is wat jij vroeg, maar misschien heb ik je niet helemaal goed begrepen. Open maar een duidelijkere topic dan :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En jij denkt dat de adjes/modjes a la minuut reageren :?

Ooit gehoord van ICQ, MSN of e-mail :?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 23 november 2001 23:56 schreef Exirion het volgende:

[..]

Maar dan moet je alles wat er in de kast zit vervangen, en dan heb je dus ook geen Compaq voeding meer nodig. Toch?

Mainboard eruit, alles vervangen.. Dus gewoon een nieuwe PC in je Compaq kast bouwen zeg maar ;) Dat is wat jij vroeg, maar misschien heb ik je niet helemaal goed begrepen. Open maar een duidelijkere topic dan :)
Dat antwoord had dan toch in dat topic gekunt, en er had over gediscuseerd kunnen worden. Waar dit forum voor bedoeld is.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 23:56 schreef robinvreuls het volgende:
En jij denkt dat de adjes/modjes a la minuut reageren :?

Ooit gehoord van ICQ, MSN of e-mail :?
a la minuut?

je bedoelt zeker a la UUR.

hmm, weetje ik ben nog vrij nieuw hier en ik weet niet of ik wel zomaar mensen mag toevoegen enzo..

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Ik heb je topic wel gelezen. Maar dan moet je alles wat er in de kast zit vervangen, en dan heb je dus ook geen Compaq voeding meer nodig. Toch?

sheeej... eeh damn... mijn topic was goed... eeh maar ff snel een uitleg: in een compaq past geen standaard voeding, en andere onderdelen wat je uit een pc-winkel kopen.
en ik wil dus dat ik gewoon standaard onderdelen kan gebruiken in die pc. En mijn vraag is dan, wat moet ik allemaal veranderen? Alleen een moederbord?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik zet je topic weer open, veel succes verder :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
laat maar, heb al een nieuwe topic geopend.

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 00:17 schreef scipot het volgende:
laat maar, heb al een nieuwe topic geopend.
En dat kun je dus beter niet doen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 01:34 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Open maar een duidelijkere topic dan :)
Hij had wel toestemming :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op zaterdag 24 november 2001 01:34 schreef HlpDsK het volgende:
>:) OEI!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1