Aopen CRW2440 tot maar max 12 x ?

Pagina: 1
Acties:

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
Ik heb vanmiddag op de HCC een Aopen CRW2440 gekocht. Deze zou tot 24x moeten gaan maar Nero (5.5.5.1) geeft maar aan dat ie tot max 12x gaat?
ohja ik draai WinXP

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Misschien andere cd's proberen???

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• muis
heb Platinum cdtjes hier staat op dat ze tot 24x kunnen

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ehrm....ff flashen misschien?? Ander progje (kweet nie wat je nu gebruikt).

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• muis
hmm heb volgens mij oplossing al gevonden,
Er zit een of andere optie Justlink bij als die uit staat dan gaat ie wat sneller :)

Verwijderd

De firmware upgraden naar versie 2.02 helpt! Ik had exact hetzelfde probleem, maar dat is nu opgelost. De firmware is hier te downloaden: ftp://ftp.aopen.nl/pub/driver/cdrom/crw2440/2440_f202.exe

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09-2025
Sorry voor de kick van een post van meer dan een jaar terug, maar tis ook zowat om een nieuwe thread te openen he.
Ik heb dus ook de aopen crw2440 en nou heb ik een tijdje terug Double Diamond Digital cd's gekocht, een stuk of 50, die geschikt zijn voor 48x, en die willen ook maar op 12x, terwijl mijn vorige Tayo Yuden cd's en eigenlijk alle cd's die ik heb geprobeerd wel tot 24x gaan.
M'n firmware is up-to-date (2.08), ik heb alles afgezocht, maar kon niets vinden dat mijn probleem verhelpt.

Iemand een oplossing?
Pagina: 1