Toon posts:

Games uit de States

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken iemand die zaterdag (morgen) naar Amerika gaat. Nou heb je daar van die winkels waar je alles belasting vrij kan kopen. En natuurlijk ook games >:)
Nou zat ik te denken, zijn er nog toffe games in Amerika , die hier nog niet uit zijn? Ik zat al aan RTCW te denken, maar weten jullie nog wat meer ??

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
koop een gamecube als ie er dan nog is :P

Verwijderd

RTCW :Y)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:19
Belasting vrij. Wie heeft je dat verteld? In de VS betaal je ook belasting, maar het heet daar geen BTW maar state tax, meestal zoŽn 8%. Dat komt BOVENOP de prijs op het prijskaartje trouwens. Dus als je een spel voor $40 dollar ziet liggen (normale prijs voor nieuwe spellen, heb er 6 maanden gewoond), dan betaal je daar aan de kassa bijna $44 voor.

Zoveel goedkoper is het niet, helaas.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

hmm ja MAAR is het niet zo dat je in de meeste winkels een invulkaart kan meenemen en als je die invult en vanuit Nederland opstuurd dan krijg je je TAX geld terug. Dit is althans het geval hier in Canada, ik weet het niet zeker of dit in de USA ook het geval is. Moet je natuurlijk wel je game 'binnensmokkelen' anders moet je er Nederlandse belasting over betalen op ons Schipholletje (kan leuk werken hoor >:)).

Verwijderd

P.S. met Tax-Free bedoeltie natuurlijk op een Amerikaans vliegveld een game in de Tax-Free winkels kopen.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:19
hmm ja MAAR is het niet zo dat je in de meeste winkels een invulkaart kan meenemen en als je die invult en vanuit Nederland opstuurd dan krijg je je TAX geld terug. Dit is althans het geval hier in Canada, ik weet het niet zeker of dit in de USA ook het geval is. Moet je natuurlijk wel je game 'binnensmokkelen' anders moet je er Nederlandse belasting over betalen op ons Schipholletje (kan leuk werken hoor ).
Klopt, maar dan moet je je bonnetje bewaren en de tax die je betaald hebt moet minstens 200 gulden zijn geloof ik. M.a.w. je moet voor minstens 2400 gulden spellen kopen (natuurlijk niet in één keer, mag verspreid over winkels) en DAT zou betekenen dat je invoerrechten moet gaan betalen, want zoveel spellen pikt de Nederlandse douane niet (bij zulke hoeveelheden wordt het nl. niet gezien voor persoonlijk gebruik maar als import, en dan betaal je nog eens 19% BTW over je games :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

als je hier op schiphol een "tax free" souveniertje wil kopen betaal je gewoon het dubbele maar dan "tax free" :(

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het was een winkel op een basis in Norfolk (ofzo) en het heete Navy Shop, alleen voor de mensen daar op de basis :) dus het is daar echt goedkoper is :P

Verwijderd

hehe neem ff xbox voor me mee ;)
Pagina: 1