Toestelcode/Phonecode van M35i/Q

Pagina: 1
Acties:

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:09
âllo mensen,

ik heb een gele m35i van Q (telfort) en ben zo slim geweest om 3 keer de foute toestelcode in te tikken.

dan staat r int boekje 'als u 3 keer de foute code heeft ingetoetst, wordt u verzocht te bellen met de Siemens Service lijn'.

nah, dat heb ik dus gedaan, kreeg ik een of andere miep aan de lijn die mij vertelde dat ze mij wel n unlock code kon toesturen, maar dan wel voor 75 piek.

de verklaring van die 75 piek was dan dat de code uit de fabriek in deutschland moest komen, en onder rembours naar mij ofzo :?

nu is mijn vraag: weet iemand of ik die toestelcode ook op een andere manier kan resetten ?

alvast bedankt

edit:
owjah, ik heb een datakabeltje...

• nrg
niemand ?

• nrg
edit:
fout

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
Volgens mij is iedereen naar de HCC Dagen ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 22:18 schreef cest_moi-le_roi het volgende:
nu is mijn vraag: weet iemand of ik die toestelcode ook op een andere manier kan resetten ?
Ja dat kan.
Dat gaat op ongeveer dezelfde manier als het unlocken en het enige programma dat ik heb gezien dat het kan, is ook tegelijkertijd een unlocker voor de simlock.
Aan dat soort software kunnen we je hier dus niet helpen, maar het is zeer zeker mogelijk.

• nrg
Op zaterdag 24 november 2001 12:43 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Ja dat kan.
Dat gaat op ongeveer dezelfde manier als het unlocken en het enige programma dat ik heb gezien dat het kan, is ook tegelijkertijd een unlocker voor de simlock.
Aan dat soort software kunnen we je hier dus niet helpen, maar het is zeer zeker mogelijk.
haa, daar heb ik wat aan !
tnx, ik ga ff op zoek in de mobiele box uit slowakije :P

edit:
laat die mobiele box maar zitten, keb nie voor nix n ******* :P
Pagina: 1