ik probeer freesco te installeren maar het probleem is dat ik van 1 NIC de addressen niet goed kan instellen dus het geheugen wat hij gebruikt (bv. 0x300H enz.) deze kaart is PCI en internet kaart. in freesco werkte dat goed (zonder iets in te voeren) totdat ik mijn ISA netwerkkaart ook goed kon configureren (pnp mode met jumpers ge bijpassed en met jumpers het address ingesteld op 200H en IRQ4)
Freesco gebruikt nu denk ik automatisch mijn ISA kaart als internetkaart en mijn PCI kaart als netwerk kaart, maar mijn DHCP IP adres van chello zit gelockt aan die kaart (vrijgeven en met andere kaart proberen lukt niet) dus ik kan zo niet verder !
ik moet dus zorgen dat hij die andere kaart als internet kaart ziet ! weet iemand hoe dit in te stellen ?
bedankt
Freesco gebruikt nu denk ik automatisch mijn ISA kaart als internetkaart en mijn PCI kaart als netwerk kaart, maar mijn DHCP IP adres van chello zit gelockt aan die kaart (vrijgeven en met andere kaart proberen lukt niet) dus ik kan zo niet verder !
ik moet dus zorgen dat hij die andere kaart als internet kaart ziet ! weet iemand hoe dit in te stellen ?
bedankt