Ik krijg hem nu helemaal niet meer tevoorschijn!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Tweakers.net .plans zijn ook oud, op dit moment is de crew bezig om Apollo [=draaid GoT op] te voorzien van 4 GB intern geheugen alleen dit is niet helemaal goed gegaan want de Intel NIC's zorgde ervoor dat Apollo niet meer wilde booten./dit probleem is volgens mij opgelost..
Wat er nu met de frontpage aan de hand is
GoT is nog niet helemaal okay..
Wat er nu met de frontpage aan de hand is
GoT is nog niet helemaal okay..
Warning: Failed opening '/www/tweakers/tweakers.net/error.dsp' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 36
Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
ik zat ook al oppeens vreemd op tekijken...(begon ook heel hard na te denken over wat er 5 min geleden ook al weer op stond
)
https://wren.co/join/Devian
* ACM probeert al een tijdje te tikken:
Artemis is/was down voor een geheugen upgrade.
Artemis is/was down voor een geheugen upgrade.
't Is in ieder geval nog steeds 16 november volgens de frontpage...
Het zou maar 15 minuten per server duren 
Ach ja, je kunt niet alles mee hebben
Dat soort uitspraken..
Dat soort uitspraken..
Tsja, ik heb er ook geen idee van wat er nu mis is, vast weer een stel complicatiesOp vrijdag 23 november 2001 22:16 schreef The Fox het volgende:
Het zou maar 15 minuten per server duren
Dat soort uitspraken..
Eerst zorgden de 3com's voor problemen, en nu de intels
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Nee echt waar ?Op vrijdag 23 november 2001 22:34 schreef jbalk het volgende:
Ze zijn bezig met de servers
Bij mij ook niet
Volg je bankbiljetten
Nee, klopt, er liggen een paar servers uit, Femme en Kees zijn bezig.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Volgens mij doen sommige webservers het ook niet, maar aan die servers zou toch niks veranderd worden?
Alleen geheugen bijprikken dacht ikOp vrijdag 23 november 2001 22:54 schreef Pc123 het volgende:
Volgens mij doen sommige webservers het ook niet, maar aan die servers zou toch niks veranderd worden?
Wordt het toch nog laat voor Femme en kornuiten
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
Yes de plans zijn ook weer toegangkelijk -> helaas nog geen update maar die zal er zo wel opstaan gok ik.
Server onderhoud vrijdag 23 november
• 19:18: Apollo gaat down voor onderhoud
• 19:27: Apollo wil niet booten met 2x Intel NIC, wel zonder NICs. 4GB RAM werkt.
• 20:37: Artemis gaat down -> wat doet die server ? frontpage
De update is er:
• 23:20: Goed, dat ging dus niet helemaal lekker. Na veel klooien ben ik tot de ontdekking gekomen dat Artemis (Supermicro 370DLE) ultratraag wordt zodra er 4Gig in hangt, maar normaal functioneert bij <4GB (nu zit er 3,5GB). Apollo (Asus CU4VX-D) werkt wel prima met 4GB.
Server onderhoud vrijdag 23 november
• 19:18: Apollo gaat down voor onderhoud
• 19:27: Apollo wil niet booten met 2x Intel NIC, wel zonder NICs. 4GB RAM werkt.
• 20:37: Artemis gaat down -> wat doet die server ? frontpage
De update is er:
• 23:20: Goed, dat ging dus niet helemaal lekker. Na veel klooien ben ik tot de ontdekking gekomen dat Artemis (Supermicro 370DLE) ultratraag wordt zodra er 4Gig in hangt, maar normaal functioneert bij <4GB (nu zit er 3,5GB). Apollo (Asus CU4VX-D) werkt wel prima met 4GB.
Hij is bezig met backups. Daarna zullen alle databases gedumpt worden en worden alleen de databases die op Artemis blijven draaien opnieuw geimporteerd (er staan bijv. nog Fok databases terwijl Fok! al naar een andere server is verhuist). De replication op Apollo zal daarna ook gefixt worden zodat de Tweakers.net in het geval van problemen met Artemis een up-to-date read-only db op Apollo zal gebruiken.
Pagina: 1