Hoe fik ik een iso van meer dan 750 MB (RTCW in dit geval)? Kan hem wel mounten met Daemon tools. Zijn er 800 MB cd's?
Gewoon op een 80 minuten cd gooien. Deed hij bij mij ook.Op vrijdag 23 november 2001 19:12 schreef GBU-28 het volgende:
Hoe fik ik een iso van meer dan 750 MB (RTCW in dit geval)? Kan hem wel mounten met Daemon tools. Zijn er 800 MB cd's?
Dit mag geloof ik niet.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Das flink overburnen dan. Zal het eens proberen.

Op vrijdag 23 november 2001 19:13 schreef mradem het volgende:
[..]
Gewoon op een 80 minuten cd gooien. Deed hij bij mij ook.
Verwijderd
Gewoon simpel... Ik heb de cue file geopend in Nero en vervolgens gebrand op een 80 min cd-r.
Welke versie heb je eigenlijk?? Die van Razor1911???
Welke versie heb je eigenlijk?? Die van Razor1911???
en met welk programma is wolf het beste te burnen??? want gisteren al een cd verneukt met CDRWin.........geen zin om nog 1 te verpesten
werkt het met Nero???
werkt het met Nero???
PIII 800@804 Mhz
Gewoon isobuster uitpakken op je hd, installeren vanaf je hd en klaar. Scheelt je weer een cd.
Of je wilt hem bewaren natuurlijk. Dan idd via nero, vind ik ook het makkelijkst. Een iso file is vaak groter dan het werkelijk cd formaat.
Of je wilt hem bewaren natuurlijk. Dan idd via nero, vind ik ook het makkelijkst. Een iso file is vaak groter dan het werkelijk cd formaat.
Verwijderd
FireBurner, altijd gebruiken voor iso's ...
Tracktime was hier 75minuten ofzow... dus past makkelijk op een 80 min cdtje..
Errug
spel trouwens.. eindelijk iets wat weer leuk gebruikt maakt van m'n radeonnetje
Tracktime was hier 75minuten ofzow... dus past makkelijk op een 80 min cdtje..
Errug
Gewoon fireburner gebruiken.. evt kan je de iso nog uitpakken met winimage, en dan met nero branden..
je kan ze gewoon op een 80 min ceedeetje gooien, overburn is helemaal niet nodig
vaak is de image idd groter dan dat er op de cd past... vraag niet waarom, maar het is gewoon zo
Bij mij staat die image van 760 mb ook op een 700 mb ceedeetje (en er is maar 690 mb van de cd in gebruik)
vaak is de image idd groter dan dat er op de cd past... vraag niet waarom, maar het is gewoon zo
Bij mij staat die image van 760 mb ook op een 700 mb ceedeetje (en er is maar 690 mb van de cd in gebruik)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
gewoon de map van directX eraf pleuren...!!! da's 26MB minder, heb ik ook gedaan... toen paste die ook op een 650MB cdtje
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
Doe je toch iets verkeerd want bij werkt het primaOp vrijdag 23 november 2001 19:16 schreef ViperGTS het volgende:
gisteren al een cd verneukt met CDRWin
Het is al gelukt hoor. Fireburner deed het niet in Win XP trouwens. Maar met Nero was het inderdaad geen probleem.

Sluit het topic maar zou ik zeggen.
Sluit het topic maar zou ik zeggen.
Op vrijdag 23 november 2001 23:23 schreef Kav_ het volgende:
[..]
Doe je toch iets verkeerd want bij werkt het prima
Verwijderd
Ik gebruik altijd een cd-rw voor het fikken van iso's.
Als het dan fout gaat, veeg ik em weer ff schoon en probeer ik het opnieuw.
Daarna ff cd copy en viola je hebt em op een ander cdtje staan en dan gooi je die cd-rw weer leeg.
Daarna ff cd copy en viola je hebt em op een ander cdtje staan en dan gooi je die cd-rw weer leeg.
En dat voor een paar kwartjes!Op zaterdag 24 november 2001 00:07 schreef Raikane het volgende:
Ik gebruik altijd een cd-rw voor het fikken van iso's.
een cdrw heeft vaak maar 650 MB
RTCW is 660 MB
RTCW is 660 MB
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verwijderd
Was hier volgens fireburner maar 75minutes , das dus bad TOC (table of contents) denk ik . Gaf in windhoos ook 770 MB aan ...
660 MB is 75 minutenOp zaterdag 24 november 2001 00:16 schreef real_raichu70 het volgende:
Was hier volgens fireburner maar 75minutes , das dus bad TOC (table of contents) denk ik . Gaf in windhoos ook 770 MB aan ...
Raw-ISO bestanden hebben een andere sectorsize als een gewone cd, dit is om een eventuele beveiliging mee te kopieren, maar omdat er TOTAAL geen beveiliging op RTCW zit, had de ISO ook gewoon 660 MB mogen zijnOp vrijdag 23 november 2001 22:54 schreef OiSyN het volgende:
je kan ze gewoon op een 80 min ceedeetje gooien, overburn is helemaal niet nodig
Verwijderd
Die iso is 750 mb, maar bevat ook nog een hoop extra data..
De eigenlijke inhoud past dus netjes op je 80min CD
De eigenlijke inhoud past dus netjes op je 80min CD
Verwijderd
jep, mijn Max Payne ISO was ook 830MB ofzo, maar eenmaal gebrand paste het gewoon op een 700MB CD 
Een ISO is veel groter op je HD.
Een ISO is veel groter op je HD.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()