Als je bij de nokia 8310 een e-mail hebt toegevoegd aan een naam kan je een e-mail sturen maar moet je een e-mail server invullen. Wat moet ik hiet invullen?
Verwijderd
de popserver van je provider i guess.... om te versturen de smtp server, kweet niet wat je provider is? planet?
Geen idee ... ik heb ook de 8310 en heb nog geen tijd gehad om het uit te proberen. Enig idee hoe je e-mail kan ontvangen dan? Is dat via genie service, en moet ik mijn mail laten forwarden naar genie ofzo?
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
En dat gaat werken met de server van me provider? Ik zit bij @home, maar ik moet gewoon e-mail sturen en niet ontvangen. Ontvangen kan bij dutchtone op hun site heb je dat?
je kan alleen cijfers invullen dus geen punt of zo.
je kan alleen cijfers invullen dus geen punt of zo.
Ik heb als tel. provider KPN en verschillende providers voor mail (NLNet, Chello en een @hotmail account) kan ik daar mail van ontvangen?
Het versturen zal waarschijnlijk via een inbelnummer gaan. Ik heb wel gezien dat er zendopties zijn, waar je profielen kunt selecteren, maar heb nog geen idee hoe het zou moeten. Ik zal eens een belletje wagen naar de Primafoon ofzo en het wel laten weten.
Het versturen zal waarschijnlijk via een inbelnummer gaan. Ik heb wel gezien dat er zendopties zijn, waar je profielen kunt selecteren, maar heb nog geen idee hoe het zou moeten. Ik zal eens een belletje wagen naar de Primafoon ofzo en het wel laten weten.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Nou heb net iemand van KPN aan de telefoon gehad en die vertelde mij dat ik nog even moet wachten op de nieuwe dienst van KPN ... i-mode.
Met behulp van deze dienst krijgt mijn toestel een eigen 'account' waarmee rechtstreeks gemaild kan worden.
mmmmm ben benieuwd.
Met behulp van deze dienst krijgt mijn toestel een eigen 'account' waarmee rechtstreeks gemaild kan worden.
mmmmm ben benieuwd.
Mijn T65 heeft ook zo'n menu, maar ik heb libertel. Zou het daarmee ook kunnen?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Pagina: 1