Red een boom, eet een bever
maar
1.wat is het nut van dit topic
2. tis t verkeerde forum...
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
1
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Ik vind het spel er goed uitzien. Singleplayer is zoals altijd na een tijdje saai. Multiplayer nog niet geprobeerd
No flame intended, maruh heeft de topic starter dan iets nuttigs geplaats?? Nee hij zegt alleen ik moet hem bemachtigen!, omdat ie kickuh is...tja dat wisten wij, "computerverslaafde"Op vrijdag 23 november 2001 19:03 schreef The Fox het volgende:
Nee, geen 3, post iets nuttigs of post niet.
Ik vind het spel er goed uitzien. Singleplayer is zoals altijd na een tijdje saai. Multiplayer nog niet geprobeerd
Had ie nou een leuk verhaaltje er over verteld ofzo dan had je mij hier niet eens gezien!
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Dan post je iets bij de admins, stoute users ofzo..Op vrijdag 23 november 2001 19:09 schreef Canon23 het volgende:
[..]
No flame intended, maruh heeft de toic starter dan iets nuttigs geplaats?? Nee hij zegt alleen ik moet hem bemachtigen!, omdat ie kickuh is...tja dat wisten wij, "computerverslaafde"![]()
, ook nog niet hoor.
Had ie nou een leuk verhaaltje er over verteld ofzo dan had je mij hier niet eens gezien!
Dat heeft meer nut dan dit geblaat..................
Hoe zit dat?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Opstarten wel, maar of het echt lekker draait? nee denk het nietOp vrijdag 23 november 2001 22:39 schreef D12 het volgende:
Zou RTCW het bij mij doen?
Verwijderd
mmm, wordt dan eens tijd voor een nieuwe...Op vrijdag 23 november 2001 22:44 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
Opstarten wel, maar of het echt lekker draait? nee denk het niet
Verwijderd
verdere systeem info:
PIII 667, 128MB (met vandaag dus 512 erbij), riva TNT2 en 40 GB schijf
There is no magic.
Dit spel geeft me weer de creeps.. just like wolfenstein3d..
Als je nou het verhaal ook nog eens volgt, dan weet je waarom die zombies er zijnOp vrijdag 23 november 2001 23:16 schreef The_Will het volgende:
Het is echt een ontzettend gaaf spel, maar d'r is een nadeel: Die zombies - dat is echt gewoon triest, overal gewoon soldaten en dan komen er opeens zombies![]()
.edit: nou okee, ook dan nog even een nuttige toevoeging
Die conversaties die je hoort tussen soldaten zijn echt supervet
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()