Why the fuck zou ik gaan wappen met m'n nokia 7110 iemand ervaring mee? leuk of gewoon duur en onzinnig?
Het kan soms handig zijn. Maar dat moet je zelf bepalen. 
Overigens is de 7110 niet echt meer het meest geschikt daarvoor. Het is al een wat ouder ding en de handigheidjes die toestellen nu kunnen die zitten daar nog niet in. Maar goed, het werkt wel ofzo hoor.
Overigens is de 7110 niet echt meer het meest geschikt daarvoor. Het is al een wat ouder ding en de handigheidjes die toestellen nu kunnen die zitten daar nog niet in. Maar goed, het werkt wel ofzo hoor.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Imho: het laatste.Op vrijdag 23 november 2001 18:42 schreef Oord het volgende:
Why the fuck zou ik gaan wappen met m'n nokia 7110 iemand ervaring mee? leuk of gewoon duur en onzinnig?
heb het ook een poosje gedaan, lijk wel stoer op feestjes, ff de prijsjes van hardware checken op wap, en soms mail lezen als je wat driftigs verwacht, had libetel izi, kost dan ten alle tijden 50cent der minuut...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Wie wapt er eigenlijk is de vraag? Zelf vind ik het nutteloos is veels te duur en je kan er niet veel mee.
Nogal negatief beeld dusOp zaterdag 24 november 2001 13:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Wie wapt er eigenlijk is de vraag? Zelf vind ik het nutteloos is veels te duur en je kan er niet veel mee.
En mail van a4tjes tekst, das toch ook teveel gevraagd?Op zaterdag 24 november 2001 21:00 schreef Oord het volgende:
[..]
Nogal negatief beeld dus50 cent per minuut is ook best veel of kan je snel je mail binnentrekken en dan offline lezen zeg maar?
Pagina: 1