Toon posts:

[XP]Problemen met Nero 5.5.5.1?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jow mense,

ik had gezien dat alleen deze, nieuwste, versie zonder problemen onder WinXP draaide, maar bij mij loopt Nero vaak gewoon muurvast nadat ik op Ok heb geklikt als ie klaar is met branden en de cd-rom's eruit zijn gekomen.

Hij loopt dan dus zelfs zo vast, dat ik heb op geen manier afgesloten krijg en daardoor zelfs Windows niet meer af te sluiten is, wat moet leiden tot een reset :(

Verwijderd

Hier loopt Nero 5.5.5.1 als een tierelier onder XP, misschien opnieuw installeren?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> SA

Verwijderd

loopt, of liep goed, nu 5.5.5.6 erop, doet het ook goed, programma start alleen langzaam op zonder zandlopertje, dde 5551 ook al.

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:14

KroeT

[...]

5.5.3.0 draait hier zelfs prima...

Peace is not simply the absence of war.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Knalvast ? Dat is mij nog nooit gebeurd, zowel onder XP niet als onder Win2k, ook bij Nero 5.5.5.1. Probeer een nieuwere versie van Nero te downloaden en te installen.

Verwijderd

draait goed geen probleem op xp..frits

Verwijderd

Topicstarter
Leuk al die reacties dat ie 't bij andere mensen wel goed doet :*

Ik heb net winXP erop geknald en naast Nero heb ik ook al gehad dat andere programma's dermate waren vastgelopen dat WinXP niet meer kon afsluiten |:(

Ik dacht ook dat Nero 5.5.5.1 de nieuwste was.. ik zal kijken het helpt om een nieuwere te installeren :z

Verwijderd

De nieuwere is "unofficial" geloof ik :P

Verwijderd

Het grootste probleem met Nero is dat na de installatie altijd m'n cd roms verdwenen zijn :( :( :( :( :( :(

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 18:32
Diezelfde Nero heb ik ook onder XP draaien, zonder problemen.
Als je meerdere fik software hebt draaien zou je Nero misschien als laatste erop moeten zetten i.v.m. DLL files of de ASPI driver.

Verwijderd

Topicstarter
Heb maar één fiksoftware, maar ik kan pas maandagavond ofzo andere Nero proberen... :*
Pagina: 1