ATX voor 85 piek?????????

Pagina: 1
Acties:

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 10:14

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Topicstarter
Op www.perfect-systems.nl (en ook in de pricewatch) staat een nokia 8850 ATX midi, met 300 watt voeding. voor 85 piek. :? hoe in hemelsnaam kan dat terwijl je voor een beetje aopen 300 watt kast 190 piek betaald. Zit er dan ergens een addertje onder het gras of zo?
Dat bijvoorbeeld de cpu-cooler de lucht uit de warme voeding trekt doordat die niet horizontaal maar verticaal zit, waardoor je je systeem niet overkan klokken zonder dat je je voeding eruit moet hangen, zoals met mijn kast nu, daarom wil ik een ander. weet iemand hoe het met die nokia kast gaat?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ja kleine lelijke brakke kast ( vind ik )
doe mij maar een lekkere stevig aopen of chieftech

zal ook wel geen kwalitiet voeding in hangen

Verwijderd

ik heb die kast ook gehad

wel een vette kast ziet ook wel vet uit als je hem mod...

met de voeding die erin zit is niks mis mee!!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zo'n Nokia kast zou ik eerst krijgen, maar mijn Full-ATX mobo paste er niet in als ik daarna nog mijn brander erin zette :(

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

:r op Nokia kast. Door die voeding had een collega van mij alleen maar problemen met zijn Abit KT7A + Thunderbird 1200.

Ik heb hem aangeraden een mooie kast te halen met een goede voeding. Hij heeft nu een mooie HQ08 Blue, net als ik :9~

Dat is tenminste geen kast die bijna spontaan inelkaar dondert als je de kap er af haalt.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sjah, het prijsverschil ligt duidelijk door de kwaliteit van de case. De AOpen HQ08 etc. zijn van een goede kwaliteit en erg stevig, vandaar.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 19:43

Floor-is

5.2

Op zaterdag 24 november 2001 11:49 schreef Aikeleer het volgende:
Sjah, het prijsverschil ligt duidelijk door de kwaliteit van de case. De AOpen HQ08 etc. zijn van een goede kwaliteit en erg stevig, vandaar.
Nouja erg stevig vergeleken met die Nokia-lookalike kast jah. Verder vind ik het persoonlijk geen geweldige kasten.

Bericht hierboven

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 24 november 2001 11:58 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Nouja erg stevig vergeleken met die Nokia-lookalike kast jah. Verder vind ik het persoonlijk geen geweldige kasten.
Toch zijn veel mensen d'r tevreden mee, dus zo erg zou hij wel niet zijn :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 19:43

Floor-is

5.2

Op zaterdag 24 november 2001 11:59 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Toch zijn veel mensen d'r tevreden mee, dus zo erg zou hij wel niet zijn :)
Ik zeg toch ook: "Ik vind het persoonlijk..."

Ik heb nu een Chenbro kastje gehad (junior 205 geloof ik), hardstikke stevig ding, ik weet alleen niet hoe de voeding is. (En ik zal er wcshl toch wel weer een 431Watt Enermax in steken ;))

Bericht hierboven

Pagina: 1