Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
de Alpha FC-PAL15U schijnt er in te passen.
kan je kopen bij bv. oc-shop.com
Moet toch eens kijken dan.
Zoek nog een koeler voor mijn DL360.
Zoek nog een koeler voor mijn DL360.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ok thnx was de website van alpha coolersOp vrijdag 23 november 2001 19:17 schreef Accident het volgende:
de Alpha FC-PAL15U schijnt er in te passen.
kan hem niet vinden op ocshop
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
staat er toch echt hoor.
Ga naar products.
dan heatsink & fan combo
dan naar socket 370
en bijna onder aan de pagina staaat hij.
Prijs 108 piekies.
Ga naar products.
dan heatsink & fan combo
dan naar socket 370
en bijna onder aan de pagina staaat hij.
Prijs 108 piekies.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
->[ANS]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Thermal take heeft een 1U performance cooler, 2 in feite maar je moet die platte nemen , die houdt 'm op 50°C in een 1U ...heb een enlight zelfbouw server win2000 NL verdere vragen zijn welkom
Verwijderd
waarom zou dan niet kunnen ?Op vrijdag 23 november 2001 18:37 schreef Bamibal het volgende:
Nu zit er wel een koelblokje bij (zonder fan) en dit zou volgens het boekje de enige bruikbare cooler zijn.
maar ik geloof nooit dat een koelblokje met een fan erachter een 1GHz kan koelen.
In overleg met Exirion, moved naar OCM.
De alpha bij oc-shop staat tussen de cipset koelers
linkje: http://www.oc-shop.nl/website/shopshow/index.php3?shop=oc-shop&productgroup=hfcombo&productsubgroup=chipset&nav=heatsink%20%26%20fan%20combo%20>%20chipset
linkje: http://www.oc-shop.nl/website/shopshow/index.php3?shop=oc-shop&productgroup=hfcombo&productsubgroup=chipset&nav=heatsink%20%26%20fan%20combo%20>%20chipset
Pagina: 1