Toon posts:

Blauwe schermen met PC Alert III

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik sinds ik PC Alert III heb geinstalleerd (ik heb een MSI modderbord) regelmatig een blauw scherm (eens per half uur of zo) en een daarop volgende onmiddelijke reboot. Iemand anders ook ervaring hiermee ? Ik werk met XP Prof.

Ik heb PC Alert III er al weer afgegooid, moet even wachten of ik die blauwe schermen weer krijg (hoop het niet natuurlijk).

Verwijderd

Topicstarter
Shit....nee....het was dus niet PC Alert III.

Ik denk nu dat het Cacheman is die geheugen gaat recoveren als ik minder dan 256 MB geheugen heb......die checkt elke 20 minuten of ie lager is en gaat dan geheugen vrijmaken....klopt wel met de tijdspanne dat ik blauwe schermen kreeg (elke 20 minuten of zo).

Ik heb sinds kort wat meer applicaties open staan in de taskbar dus ik zit dicht in de buurt van die 256 MB (vroeger was dat 310 MB of zo). Eigenlijk is Cacheman met die geheugen hoeveelheid niet meer nodig dus ik heb um maar weer uitgezet.

Iemand anders nog zulke ervaringen met Cacheman ?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Op vrijdag 23 november 2001 18:29 schreef El-Comandante het volgende:
Iemand anders nog zulke ervaringen met Cacheman ?
Ik heb geen problemen met cacheman en XP, ook niet met memory revoveren. Ik heb het recoveren wel uitgezet want je pc wordt er traag van.