Toon posts:

MSI K7T266 Pro-R + AMD XP 1600+ proc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een degelijke processor met moederbord waarvan ik vooral stabiliteit verlang. Ook overklokken moet tot de mogelijkheden behoren. Bovendien gebruik ik CD-ROM, CD-RW en drie HD's (eventueel later nog DVD-ROM of DVD-RW???); met andere woorden heel wat drives (alle IDE).
Ik heb momenteel een ECS K7S5A Mobo'tje, maar daar ben ik niet echt tevreden over.

Is een AMD XP 1600+ proc met MSI K7T266 Pro-R Mobo dan een goede keuze voor mij? Vooral ook die Raid-controller onboard stel ik mij vragen bij. Dat zou een Promise PDC20265R zijn. Ik heb namelijk geen ervaring met Raid-controllers. Kan ik op die Raid-controller eender welk IDE-device aansluiten of enkel HD's?? Moet ik die gebruiken als Raid-controller of kan ik die ook gebruiken als gewone ATA-100 IDE controller.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met MSI K7T266A Pro2 Raid???

Verwijderd

waarom open jij ineens tig topics? Beetje dezelfde vragen ook wel..

Anyway, hou die K7S5a gewoon man. Als hij het goed doet istie prima. Waarom een ander bord kopen om 10% te kunnen overklokken?

Raid op de MSI is alleen max 2 HD's. Raid word je diskperformance wel hoger van maar dan moet je er wel 2 gelijke (liefst) snelle hd's in zetten. (maxtor of ibm).

Als je dan toch perse een ander mobo wilt, dan de MSI KT266 pro2 (evt RU).

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 01:12 schreef Ilikethissite het volgende:
Heeft iemand ervaring met MSI K7T266A Pro2 Raid???
Die ga ik morgen kopen, dus nog niet.

Wel met de Turbo Raid. En die raid werkt prima met 2 ibm 40GB ICTnogwats