Netwerk structuur @home en ADSL Tilburg

Pagina: 1
Acties:

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Ik ben benieuwd of iemand me aan informatie (desnoods 1 op 1, via icq bv) kan helpen over hoe de infrastructuur van deze 2 breedband internet in de regio Tilburg er uit ziet?
Zo ben ik benieuwd hoeveel en welke servers ze gebruiken, alsmede wat de bandbreedte bij de hoofdserver is. Hoe ze ip adressen/dns en afgeven ed.

Any help will help ... Bedankt alvast.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

dat lijkt me allemaal redelijk algemeen en niet plaatsafhankelijk. Heb je het al bij de betreffende providers zelf geprobeerd :?

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Nee, ok. Maar aangezien ze in tburg alleen maar deze breedband faciliteiten hebben, ben ik geinteresseerd in deze 2.
Het systeem van de 2 zal idd niet veel schelen van stad tot stad.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 22:33 schreef 456 het volgende:
..
Het systeem van de 2 zal idd niet veel schelen van stad tot stad.
..... dus ga je @home en kpn ff bellen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

Als je die info wilt hebben om te kunnen bepalen bij wie je een abbo moet nemen, dan kan ik je bij voorbaat al zeggen dat @Home beter is dan welke vorm van ADSL dan ook.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 23 november 2001 18:02 schreef 456 het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand me aan informatie (desnoods 1 op 1, via icq bv) kan helpen over hoe de infrastructuur van deze 2 breedband internet in de regio Tilburg er uit ziet?
Is bedrijfs technisch gezien gevoelige info zal je echt niet zomaar aan komen. Bovendien hebben ze meer dan genoeg banbreedte om een kabel/ADSL modem te laten roken dus dat zit wel goed >:).
Pagina: 1