[Linux] Welke Window Managers gebruiken jullie?

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:25
Hallo,

Op Linux vlak ben ik eigenlijk nog een newbie. Ik heb de Debian-distributie (3 cd's) maar die is toch al een goeie anderhalf jaar oud (heb maar een 56k-verbinding en zie het niet zitten om een recentere te downloaden). Ik ga echter wel de linux-kernel 2.4.14 en XFree86 4.1.0 installeren.
Ik weet niet echter niet welke window manager het best geschikt zou zijn voor mij. Daarom zou ik nu graag weten welke Window Managers jullie gebruiken, vermeld daarbij wel waarom je die verkiest. Screenshots mogen eventueel ook, maar gelieve die klein te houden (56k, remember?).

Alvast bedankt!

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:19
Ik draai KDE 2.2.1 omdat ik dat fijner vind werken dan Gnome. En/of ik dat ook gewend ben te gebruiken.

Screenshot

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:45

frapex

got r00t

IceWM vooral, lekker snel

Gnome is erg mooi, gebruik ik liever, maar ik vind nautilus (desktopmanager) zo enorm TRRAAAAAGGGGGGG :'(

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op vrijdag 23 november 2001 17:55 schreef Laagvliegerke het volgende:
Op Linux vlak ben ik eigenlijk nog een newbie. Ik heb de Debian-distributie (3 cd's) maar die is toch al een goeie anderhalf jaar oud (heb maar een 56k-verbinding en zie het niet zitten om een recentere te downloaden). Ik ga echter wel de linux-kernel 2.4.14 en XFree86 4.1.0 installeren.
Debian Potato is wel niet ontworpen voor 2.4 kernels, dus als je 2.4 op Potato wilt draaien, zul je een aantal packages moeten upgraden.
Op zondag 16 september 2001 00:02 schreef deadinspace het volgende:
Als je op potato 2.4 wilt draaien, is het erg aan te raden om andere packages te installen. Tussen de verschillende major-kernelversies (2.2->2.4 dus) zitten altijd verschillen, en programma's die erg nauw met de kernel samen werken (denk aan de modutils, ppp, libc) moeten vaak aangepast worden. Toen potato uitkwam bestond 2.4 nog niet, en dus zijn een paar progs van potato niet berekend op 2.4.
Als je toch 2.4 op potato wilt, is het sterk aan te raden om de volgende regel in je sources.list te zetten:
code:
1
deb http://people.debian.org/~bunk/debian potato main
Er waren ook XFree86 4 debs voor Potato, maar dan moet je even zoeken.
Misschien is het interessant om eens de onofficiele Woody (Debian 3.0) iso's te zoeken en dan bij een vriend te downen/branden ofzo... Potato is onderhand al meer dan 2 jaar oud, en dat is op de desktop... mja. Ik zou btw Linux 2.4.15 nemen, die is sinds vandaag uit.
Ik weet niet echter niet welke window manager het best geschikt zou zijn voor mij.
Hangt van je instelling, karakter, computerspecs en nog een hoop zut af...
Daarom zou ik nu graag weten welke Window Managers jullie gebruiken, vermeld daarbij wel waarom je die verkiest.
Enlightenment
Mja... hij bevalt me gewoon goed. Voor mij de juiste features, mooi theme, imho een praktische interface (alt + ergens in window linkermuisknop = slepen roelt) enzo.
Het is niet de snelste wm (met die eer mogen Blackbox en Windowmaker strijken denk ik) maar lichter dan KDE of GNOME (wiens features/bloat ik niet nodig heb - no flame intended).
Ohjah, en IceWM op mijn hppa bak... Meer om 'iets anders dan E' te hebben eigenlijk.
Screenshots mogen eventueel ook, maar gelieve die klein te houden (56k, remember?).
Ik host wat screenshots op http://gemini.luon.net/screenshots . Het zijn niet echt kleintjes (gemiddeld 300k per stuk), maar ik heb ze ook niet voor deze gelegenheid gemaakt. Het kan geen kwaad erheen te surfen overigens; ze zijn thumbnailed.
Er staan screenshots van Windowmaker, Enlightenment, KDE en Blackbox.

Verwijderd

Enlightenment vind ik heel mooi, vandaar dat ik die draai. Ik ben niet echt een x gebruiker, en sowieso nog niet echt een Linux pro, vandaar dat ik niet kies voor performance.

Ook kun je voor Enlightenment hele mooie eigen themes maken, wat ik bij de andere WM's vond tegenvallen.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

* kenneth gebruikt fvwm1

lekkah snel :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• 2P
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-06 01:34

2P

:wq

ik maak niet veel gebruik van Window Manager onder Linux.

* 2P gebruikt liever de console :)

maar op me laptop gebruik ik soms Blackbox, want die draait er tenminste nog redelijk snel op.

Verwijderd

Na een kleine compileersessie draai ik KDE 2.2.2. Nog geen tijd gehad om de nieuwe features te bekijken, maar is grotendeels een bugfix zo te zien.

• D-Three
Eerste en vooral bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik Enlightenment eens ga proberen, maar ik heb toch nog een aantal vragen:

Normaal is het toch perfect mogelijk om meerder WM's te draaien? Kan ik dan bijvoorbeeld alle hier genoemde WM's installeren, dan kan ik zelf kijken welke ik het liefst heb.
Op vrijdag 23 november 2001 18:13 schreef deadinspace het volgende:
Misschien is het interessant om eens de onofficiele Woody (Debian 3.0) iso's te zoeken en dan bij een vriend te downen/branden ofzo...
Bedankt voor jouw uitleg deadinspace, maar is er geen recente (officiele) Debian beschikbaar die wel perfect samewerkt met Linux 2.4.14 (of 2.4.15)? Wat raden jullie mij anders aan ipv Debian?

En nog even het volgende:
Is het normaal dat ik nu in DOS automatisch "ls -l" typ en mij erger aan het feit dat pipes " | " niet werken? :P

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 13:22 schreef Laagvliegerke het volgende:

Is het normaal dat ik nu in DOS automatisch "ls -l" typ en mij erger aan het feit dat pipes " | " niet werken? :P
Ja hoor dat is volkomen normaal ;)
(been there, done that...)

pipes opzich werken overigens wel, maar dos heeft niet bijzonder veel nuttigs om naar te pipen, afgezien van more...

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
ls doe ik ook :)

maar pipes werken wel oor

dir|more

Verwijderd

ik gebruik KDE 2.2.2 bevalt goed moet ik zeggen. Ik vind het de fijnst werkende gui waarschijnlijk omdat hij qua werking vrij dicht bij windows ligt. Helaas is hij niet altijd even stabiel net zoals windows trouwens.......>:)

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
jup, heb ik ook altijd last van :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En daarom, maak ik bij elke dos waar ik veel moet doen een ls.bat, en een rm.bat : )

Wat ik btw irritanter vind, is dat ^D niet werkt in een dos venster.

• Bigs
  • Niet online
KDE en Enlightenment. Wisselt een beetje af, of ik kant-en-klare functionaliteit wil of wat meer configwerk maar wel vette eyecandy.

Owja, bijna vergeten: IceWM is ook zeer goed.

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Pipes doen het prima in dos hoor.. Probeer maar eens dir | more doet het prima volgens mij :)
En trouwens, cmd.exe (Of command.com voor de oudgedienden) zuigt verschrikkelijk, 4Dos.com is veel beter :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024

Yup, hier ook :). Ik heb op deze (Windows-)PC inmiddels een aantal batchbestandjes (ls.bat, rm.bat, clear.bat etc.). En op Linux een aantal aliasen gemaakt voor dir etc.

<edit>: -0.5 gedeeltelijk dubbelpost ;)

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik gebruik ook KDE 2.2.1. Niet supersnel maar wel betrouwbaar en mooi! Velen zeggen dat het (te)veel op Windows lijkt maar ik vind daar eigenlijk niet mis mee. De interface van Windows is prima!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

[b]Op zondag 25 november 2001 13:22 schreef
Normaal is het toch perfect mogelijk om meerder WM's te draaien? Kan ik dan bijvoorbeeld alle hier genoemde WM's installeren, dan kan ik zelf kijken welke ik het liefst heb.
Ja, dat kan, maar je kan deze wm's (uiteraard) niet tegelijk draaien.
Je moet dan in ~/.xinitrc of ~/.xsession (verschilt per inlogmanager) zetten welke je wilt starten.
Bedankt voor jouw uitleg deadinspace, maar is er geen recente (officiele) Debian beschikbaar die wel perfect samewerkt met Linux 2.4.14 (of 2.4.15)? Wat raden jullie mij anders aan ipv Debian?
Nee, de laatste officiele Debian is helaas Potato, die 2 jaar oud is. Woody wordt verwacht over een maand of 4 stable te worden, maar daar heb je niet zoveel aan vrees ik.
Misschien moet je eens naar Slackware 8.0 kijken. Ik heb zelf geen ervaring met Slackware, maar het is iig een doe-het-zelf distro (erger dan Debian), en 8.0 is redelijk recent en up-to-date.
En natuurlijk op tab duwen en dan een stuk of 8 spaties zien :)
* deadinspace heeft er de laatste tijd helemaal geen last van...
* deadinspace raakt dan ook geen DOS meer aan >:)

• moto-moi

moto-moi

Op maandag 26 november 2001 00:02 schreef deadinspace het volgende:

Ja, dat kan, maar je kan deze wm's (uiteraard) niet tegelijk draaien.
Was er niet een optie met startx, iets van startx :1 om een 2e sessie te starten ? ;)
* deadinspace heeft er de laatste tijd helemaal geen last van...
* deadinspace raakt dan ook geen DOS meer aan >:)
* moto-moi kijkt links, /me kijkt rechts
* moto-moi fluistert Jotti & Nelske wel ;)

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 26 november 2001 00:39 schreef moto-moi het volgende:
Was er niet een optie met startx, iets van startx :1 om een 2e sessie te starten ? ;)
En nu nog tegelijk op 1 scherm, wijsneus :+
* moto-moi kijkt links, /me kijkt rechts
* moto-moi fluistert Jotti & Nelske wel ;)
Nepperds! :D

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hmpf!
;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

56K dat ken ik, ik heb ook nog een modempie.
Gelukkig heb ik geen limiet en tikken hiero en dat voor 35 piek per maand. :)

Ik gebruik sinds kort KDE, gewoon om het ff te testen.
KDE is een gehele desktop + windowmanager.
Werkt wel aardig en is erg compleet met al die KDE-apps.
Naast KDE heb ik dit moment ook blackbox geinstalleerd = zeer klein en licht.

Hiervoor heb ik gnome gebruikt met als window manager sawfish of iceWM.
Zowel sawfish als iceWM zijn erg licht en dus best snel.

Iig als je KDE gaat gebruiken dan hoef je niet druk te maken over de windowmanager want KDE komt met zijn eigen windowmanager als ik me niet vergis.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• moto-moi

moto-moi

Op maandag 26 november 2001 01:31 schreef deadinspace het volgende:
En nu nog tegelijk op 1 scherm, wijsneus :+
Dat niet, maar wel op 1 grafische kaart, als ik me niet vergis * moto-moi heeft Matrox G450 ;)

• Yucko
  • Laatst online: 21:04

Yucko

One clown to rule them all !

Op maandag 26 november 2001 02:39 schreef Jotti het volgende:
Hmpf!
;)
Yo Jotti, die uitspraak al lang niet meer gezien :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• D-Three
Op maandag 26 november 2001 00:02 schreef deadinspace het volgende:
...de laatste officiele Debian is helaas Potato, die 2 jaar oud is. Woody wordt verwacht over een maand of 4 stable te worden, maar daar heb je niet zoveel aan vrees ik.
Misschien moet je eens naar Slackware 8.0 kijken. Ik heb zelf geen ervaring met Slackware, maar het is iig een doe-het-zelf distro (erger dan Debian), en 8.0 is redelijk recent en up-to-date...
Erger dan Debian? Leuk :)! Hmm, ik weet nog niet wat ik ga doen...
Op maandag 26 november 2001 04:46 schreef NiPeng het volgende:
Hiervoor heb ik gnome gebruikt met als window manager sawfish of iceWM.
Zowel sawfish als iceWM zijn erg licht en dus best snel.
gnome is dan een X-Windows (net als XFree86)?

• x-wolf
  • Laatst online: 01-05-2024
Heb sinds vannacht KDE 2.2.2 en die is geloof ik iets sneller dan zijn voorganger.

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 09:17

zwik

randomized

Ik draai al een tijdje Gnome omdat ik KDE te langzaam vond. Maar ik denk dat ik binnenkort ga overstappen naar nog lichter materiaal omdat ik Gnome ook alweer te langzaam vind :D . Maar daar kom ik wel uit ;) .

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 26 november 2001 07:06 schreef moto-moi het volgende:
Dat niet, maar wel op 1 grafische kaart, als ik me niet vergis * moto-moi heeft Matrox G450 ;)
Dat is mij nog niet gelukt... Ik heb dualhead alleen nog maar aan de praat gekregen dmv 1 X met Xinerama aan op mijn g450... Niet door 2 Xen te starten.
Misschien was het wel een foutje in de drivers, of misschien, heel misschien deed ik wel iets fout :P
Op maandag 26 november 2001 11:11 schreef Laagvliegerke het volgende:
Erger dan Debian? Leuk :)! Hmm, ik weet nog niet wat ik ga doen...
In Debian heb je een package management system (dpkg, apt) dat je relatief veel werk uit handen neemt. Slackware heeft nu wel een primitief soort packages, maar een hele hoop software moet je zelf installeren (vaak eerst nog compilen).
Dit heeft zowel voor als nadelen (het is meer werk, maar je weet wel heel goed hoe alles in elkaar zit / waar het staat enz)
Nee, je gebruikt nog steeds (hoogstwaarschijnlijk) XFree86.
Een desktop environment is (net als een windowmanager) een laag daarbovenop. Een windowmanager is noodzakelijk om een beetje te kunnen leven (je wilt je windows op zijn minst kunnen verplaatsen), maar een DE is niet noodzakelijk.
Een DE probeert een complete, homogene desktop aan te bieden.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:35

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op maandag 26 november 2001 11:11 schreef Laagvliegerke het volgende:
Nee. Het grafisch systeem is eigenlijk (in de meeste gevallen) in drie lagen opgebouwd:
X Window System (noem dat *nooit* meer X-Windows... ;) ) Een voorbeeld van zo'n systeem is XFree86
Window Manager (KDE / Gnome)
Desktop Environment (voorbeelden zijn van alles wat gnome als basis gebruikt en KWin, de DE die bij KDE geleverd wordt)

Overigens zijn er op dit algemene schema uitzonderingen (zo is het helemaal niet verplicht om een DE of zelfs maar een WM te gebruiken als je programma's onder X wilt draaien, al komt een WM meestal wel goed van pas.

Ik gebruik zelf overigens KDE met de Liquid-engine. Ziet er naar mijn mening goed uit als je het geheel wat donkerder maakt (zie de screenshots-link van hierboven en www.kde-look.org voor een idee hoe het eruit ziet). Wat ik zelf wel prettig vind is de mogelijkheid van alles in te stellen (dit kan overigens in praktisch elke WM/DE). Je kunt opgeven welke kleur de maximaliseer-button moet hebben, op welke plek het afsluit-kruisje moet staan, je kunt regelen dat de knoppen van een geselecteerd window een beetje meer contrast krijgen, enz. Over de specifieke voordelen (of nadelen) van KDE zal ik niet beginnen, daar hebben veel mensen (waaronder ik) al een hoop gezegd in oudere threads. Ik zou even de search gebruiken en eens kijken op de screenshots-pagina van deadinspace.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

/me mist alle GnuStep en WindowMaker klantjes!

/me draait WindowMaker en is eeeerug tevreden - klein, snel heel instelbaar dockable apps - w00t!

• warp
  • Niet online
Nog een GNUstep/WindowMaker klantje hier :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:04

jep

IceWM op linux from scratch.

Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/lfs.jpg

Verwijderd

ik gebruik zolang ik met linux werk (2 jaartjes nog maar) enlightenment, dit omdat ik toch altijd in een transparante Eterm werk (en mooie meid op de achtergrond heb :))

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Een standaard KDE

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

iceWM

lekker snel + mooi

humptiedum (oude screenshot)
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~jeroenw/servowire.jpg

Het is een beetje oud, maar toch :D

met papier mache kun je alles maken!!

• foser
  • Laatst online: 26-06 15:03
't valt me op dat je daar 2 gkrellm monitors hebt, waarschijnlijk een daar van is van een andere bak. Hoe heb je dat gedaan ?

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:51
Op zondag 25 november 2001 14:21 schreef KevinLevie het volgende:

[..]

Yup, hier ook :). Ik heb op deze (Windows-)PC inmiddels een aantal batchbestandjes (ls.bat, rm.bat, clear.bat etc.). En op Linux een aantal aliasen gemaakt voor dir etc.

<edit>: -0.5 gedeeltelijk dubbelpost ;)
dude, als je zo graag je linux/unix omgeving wilt houden... check dan www.cygwin.com die hebben bash, find, grep, vi ( :9~ ), less, etc. voor windows, erg relaxt (ik moest zelf onder dwang een poos onder windows werken)

en oh ja, mijn favo window manager is WindowMaker, lekker snel en functioneel

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Cygwin is idd cool. :)

• Servowire
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

Op dinsdag 27 november 2001 02:18 schreef foser het volgende:
't valt me op dat je daar 2 gkrellm monitors hebt, waarschijnlijk een daar van is van een andere bak. Hoe heb je dat gedaan ?
Een SSh sessie naar mijn server, en dan gewoon starten, en je display forwarden naar je workstation.
code:
1
export DISPLAY=192.168.0.3:0.0

op die manier
of SSH starten met de -X flag

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Ik gebruik KDE 2.2.x. KDE lijkt volgens mij helemaal niet zoveel op windows. KDE is zeer stabiel en ziet er erg mooi uit. Gnome 1.4 is ook heel cool, maar ik gebruik het zelf niet.

Verwijderd

Is er een manier om bijvoorbeeld ssh -X jelinuxbak te doen op een windowsmachine.. en dus je windows als Xserver te laten draaien...

Er zijn wel van die progjes maar die doen het meestal alleen op telnet etc.. niet op ssh..

En ook die programma`s zijn ook vaak groot (10mbtjes)

dus ik wil geen hele desktop op me windows alleen bijvoorbeeld gkrellm ofzo..

Oja mischien is het leuk om een "en hoe ziet jou LINUXdesktop eruit te starten"

• foser
  • Laatst online: 26-06 15:03
Op dinsdag 27 november 2001 08:39 schreef Servowire het volgende:

[..]

Een SSh sessie naar mijn server, en dan gewoon starten, en je display forwarden naar je workstation.
code:
1
export DISPLAY=192.168.0.3:0.0

op die manier
of SSH starten met de -X flag
Tja, maar m'n server heeft geen X install ...

Verwijderd

Ik draai fluxbox 0.1.4. Nog redelijk onbekend, maar het is in feite een op blackbox gebaseerde windowmanager met ingebouwde bbkeys en een paar leuke extra's, zoals het groeperen van windows d.m.v. tabs. Zie http://fluxbox.sourceforge.net voor meer info :9

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Ik draai gnome (1.4)+sawfish (1.01) (en nautilus, maar dat is geen wm)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/d.w.w.vanosch/gnome11.jpg

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• PluueeR
  • Laatst online: 17-08 21:56
Wmaker hier, maar niet echt kewl om mijn dekstop te posten, ziet er niet er nog niet zo lekker uit vind ik :)

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Blackbox :)

En een screenshot maken werkt niet, dat kan die pc niet aan, 't duurt al 5 minuten om 't hele zooitje op te laten starten..

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Ik gebruik FVWM95! Die ruleert pas echt. Is een beetje erg windowsachtig, maar goed. Ik ben niet iemand die zegt: Windows is **** en linux ruleert. Het intresseert me eigenlijk allemaal niet welke nu beter is te ja of te nee. Mij draait het gewoon om effectiviteit, en vooral, snelheid. En dat heeft FVWM95 dus echt wel! Ook al is het nog zo oer lelijk. I don't care. Draait om de functionaliteit. En niet al die gekleurde 3D rommel, die alleen maar geheugen eten (kde gnome).
edit:
En linux is gratis :P dat is eigelijk me grootste reden om voor linux te kiezen

Ik heb gnome en kde geprobeerd, maar op de een of andere manier kon mijn processor en harde schijf het niet helemaal aan. Mijn harde schijf bleef maar draaien en draaien, i.p.v het naar het geheugen te sturen. :? ;(

Misschien heb ik ergens een configuratiefout zitten (kan makkelijk met slack) maar goed. Ik draai nu fvwm95. En ik vind hem lekker draaien. Soms gebruik ik ook nog weleens wat anders(Iets met 3 witte xterm schermen, en waarbij je altijd, als je een programma open, het scherm moet slepen en plaatsen.) Anywayz

FVWM95 r0x!

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

WindowMaker
Afbeeldingslocatie: http://www.light3.f2s.com/screenshot.jpg

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 16:01
Windowmaker tot grote tevredenheid.
Voor een instant screenshot :
http://sleepie.dyndns.org/firesnapshot.php?CLIENTNAME=frodo

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
Afbeeldingslocatie: http://www.newjersey-nl.f2s.com/screenshots/rh71modified.png
rh 7.1 met gnome 1.4 :)

• Marc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
server onder windows 98(233 mhz)

2 clients:
- windows 98(733 mhz)
- mandrake linux 8.1(350 mhz)

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek