Wie weet waar ik Linux Frisco kan downloaden het past op 1 diskette. dus des noots wil iemand het A.U.B naar me toe sturen?!!
Je bedoelt waarschijnlijk freesco
www.freesco.org
www.freesco.org
Ik denk dat je Freesco bedoelt ?
www.freesco.org
Je kan beter smoothwall gebruiken.
Ik heb ook freesco gebruikt ,maar dat wil weleens connectieproblemen geven met Counterstrike,krijg je opeens connection timeout.
Ik heb nu smoothwall (www.smoothwall.org) en dat geeft geen problemen met CS ,maar heeft wel een harde schijf nodig.
www.freesco.org
Je kan beter smoothwall gebruiken.
Ik heb ook freesco gebruikt ,maar dat wil weleens connectieproblemen geven met Counterstrike,krijg je opeens connection timeout.
Ik heb nu smoothwall (www.smoothwall.org) en dat geeft geen problemen met CS ,maar heeft wel een harde schijf nodig.
Uhhh ... bedoel je freesco misschien?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dat is een half uur geleden ook al gepostOp vrijdag 23 november 2001 18:24 schreef mithalph het volgende:
Uhhh ... bedoel je freesco misschien?
duhOp vrijdag 23 november 2001 18:25 schreef RoeLz het volgende:
[..]
Dat is een half uur geleden ook al gepost
Juist, duh!Op vrijdag 23 november 2001 18:49 schreef RemcoX het volgende:
[..]
duh![]()
[disclaimer]
ik heb allang genoeg posts voor HK-toegang (dáár zat ik op te wachten zeg ...), dus het is me niet om m'n postcount te doen
[/disclaimer]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Pagina: 1