Toon posts:

Verschil Leadtek (retail) en (oem)

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net op de beurs een Leadtek GeForce3 Ti200 gekocht. Hij was oem, dat wist ik al. Maar hij zit er heel anders uit als op dit plaatje:

hier

echt HEEL anders. Er zit een passieve koeling op (dus de core en het mem zal wel lager geclockt zijn (omdat hij anders te warm wordt). Er zitten verschillende condensatoren minder op (misschien omdat er minder in\uitgangen op zitten? (op deze zit alleen tv-out en de gewone monitor plug-in) Het vreemde is dat ik over deze kaart helemaal niks terugvind op de website van Leadtek. Ik weet dus niet hoe snel het geheugen is etc etc.

Zou iemand voor mij duidelijkheid kunnen scheppen?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:15

Flexx

This side up

Die op dat plaatje heb ik maar dat is de TI500 versie

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 18:20 schreef Flexx het volgende:
Die op dat plaatje heb ik maar dat is de TI500 versie
ik had zelf iets bedacht:

zou de Ti200 en de Ti500 dezelfde core en hetzelfde geheugen hebben? Alleen de 200 is lager geclockt dus die kan passief gekoeld worden.. maarja, passieve koeling is wel slecht overclocken..

is er UBERHAUBT wel een Ti200 MET actieve koeling?

naja, iig bedankt dat ik weet wat Leadtek een Ti200 (Ti200.jpg) noemen een Ti500 is (misleiding maarja.)

Verwijderd

Topicstarter
er zullen vast wel meer mensen die deze kaart hebben gekocht op de beurs...

is dit de normale Ti200? of is dit de oem omdat er geen actieve koeling op zit? of zit er op geen enkele leadtek GeForce3 Ti200 koeling, en is het alleen de oem omdat er geen doos en spellen bij zaten?

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 20:33
Op de Laedtek website staat 1 algemeen plaatje voor de Ti200 en Ti500. In de beschrijving van de kaart staat actieve koeling (indien aanwezig).
Het lijkt me dat als er een exemplaar zonder actieve koeling is, dat het de Ti200 is.
Ik heb op de HCC een MSI GF3Ti200 gekocht voor 499,- deze heeft wel actieve koeling :9

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 november 2001 12:45 schreef kosz het volgende:
Op de Laedtek website staat 1 algemeen plaatje voor de Ti200 en Ti500. In de beschrijving van de kaart staat actieve koeling (indien aanwezig).
Het lijkt me dat als er een exemplaar zonder actieve koeling is, dat het de Ti200 is.
Ik heb op de HCC een MSI GF3Ti200 gekocht voor 499,- deze heeft wel actieve koeling :9
tjah, die actieve koeling is er zelf ook wel op te klussen :)

weet iemand toevallig de hoogtes van het mem en de core? (is die zoals iedere andere Ti200 <-- zo ja, dan ben ik happy) Ik ga namelijk voor een zo stil mogelijke kast, en dat moet zo wel lukken. Of een stille fan erop klussen en kleine heatsinkjes op het geheugen maken.

dus als iemand de hoogstes van het mem en de core weet dan... :)

(kan hem zelf nog niet testen)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ja ik heb dus een leadtek retail gef3 ti 200. deze ziet eruit zoals op jouw plaatje en heeft een actieve koeling. Voorlopig hoor je me niet klagen hij loopt op core/mem 220/501. En volgens mij heb ik nog meer speelruimte. Vind het wel smack dat ze die oem met passieve koeling uitrusten. ben zelf zeer tevreden met deze retail.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Kep sinds vandaag ook een Leadtek Ti200 retail, en die ziet er gewoon uit als een Ti500. Heeft ook actieve koeling enzo. Helaas is het geen Ti500, want hij draait niet op 240/500... ;)
Maar 220/520 is toch ook niet slecht, toch? :9

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
dus de oem zal dan ook wel trager geheugen hebben. Aangezien hier geen actieve koeling op zit. Kan dus haast niet anders. KUT dan voel ik mezelf GENAAID. ff bellen met Funprice dan, damn @#$#$#@$#@

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik had ook bijna die leadtek geforce 3 ti-200 gekocht, totdat ik zag dat er zo'n brakke passieve koeling op zat. Ik denk dat op de oem versie geen verbeterde 2D filters op zitten, geen hardware monitoring en geen agp 4X etc. indicatie leds, klopt dit?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik wil die vandaag ook op de hcc halen die leadtek oem is hij gewoon hetzelfde als de retail alleen geen active koeling ?

Verwijderd

op de OEM versie (van paradigit althans) zit keurig 4ns ram

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 09:45 schreef _MaLa_ het volgende:
ik wil die vandaag ook op de hcc halen die leadtek oem is hij gewoon hetzelfde als de retail alleen geen active koeling ?
dat weet ik dus niet. Ik zou niet voor die paar tientjes voor de oem gaan, maar ergens een Retail scoren...

edit:
ik ga denk ik de mijne proberen te ruilen, weet nog niet zeker

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

als je die oem koopt vraag dan gewoon ff of je de kaart mag vasthouden. dan kun je op de chips kijken. meestal staat de snelheid in nanoseconden gewoon aangegeven. kijk naar een getal zoals -4t of -5.5t etc (de laatste staat op mijn oude tnt2ultra met EliteMT geheugen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• _MaLa_
ja die van paradigit loopt zeker wel ! :)

Verwijderd

wel he ;)

Verwijderd

Topicstarter
iedereen schaft dus massaal de oem aan?

ik weet nog steeds niet of het geheugen op de zelfde snelheid loopt.. (tis wel 4 ns)
en de overclockbaarheid lijkt mij ook een stuk lager..

• _MaLa_
ach dat ding loopt toch zo hard dat ding heeft gewoon zoveel fps overal dat je niet gaat clocken, maybe later for me...

maar super strak beeld !!! 2D en 3D

Verwijderd

idd, maar zei iemand nou hierzo dat die goede filters er niet op de oem versie opzitten?, keb vet strak beeld, weet niet of andere probs hebben ofzo, maar volgens mij zitten die filters er gewoon op *D

• _MaLa_
hehe ! heb jij hem ook bij paradigit gehaald ? ik wel.. hij loopt als een beer en scherp :)

effe geheugen tellen bij opstarten :)

Verwijderd

idd, loooooooooopt heel scherp, dus die filters moeten er wel opzitten, 3dmark 2001 is echt eyecandy :+

Verwijderd

Topicstarter
nou begin ik weer te twijfelen of het wel nut heeft om dit beest te gaan ruilen >:)

een passief gekoelde kaart heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen! (STILTE!!!)

• _MaLa_
sjees jij bent gek dat je dat ding gaat ruilen die retails zijn dik duurder en dit beeld is echt relaxt scherpjes.. ook in hoge reso's :)

hebben jullie een beetje scores in 3dmark ?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even een e-mailte naar Leadtek gestuurd:

Hallo Frank

De oem versie heeft inderdaad een lagere core en memory speed.

Boudewijn

Hmm.... was op zich wel te verwachten, maar nu weet ik het dus zeker. Ik ga er nog eens hard over denken om deze terug te sturen. denkt denkt :) maarja.. ik zie nog wel..

ik zou toch liever een Retail hebben..

Verwijderd

Middag,

Limited, ik verkeer in de ŽgelukkigeŽ omstandigheid dat ik bij mijn zwager vorige week een ASUS 8200T2 Retail heb geinstalleerd en zelf, net als jij, een Leadtek OEM op de HCC heb gekocht. En geloof me, nada verschil. Hoewel zijn CPU 1400 is tov de 1Ghz van mij, komen er nagenoeg dezelfde resultaten uit de 3DMark2000 en 3DMark2001. En dit vóórdat ik er een Fan + memory-heatsinks op heb geplakt met Artic Silver Compound. En nog nada overgeclockt.

Denk dat het dus met de snelheid van de kaart wel goed zit.

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Graphic cards compared 
Chip Name Radeon
7500 Radeon
8500 GeForce 3
Ti 200 GeForce 3
Ti 500 
Core RV200 R200 NV 20 NV 20 
Manuf. Process 0.15 Micron 0.15 Micron 0.15 Micron 0.15 Micron 
Chipclock 290 MHz 275 MHz 175 MHz 240 MHz 
Memory Speed 460 MHz (DDR) 550 MHz (DDR) 400 MHz (DDR) 500 MHz (DDR) 
Memory Type SDRAM SDRAM SDRAM SDRAM 
Memory Bus 128Bit DDR 128Bit DDR 128Bit DDR 128Bit DDR 
Memory Size 64 MB 64 MB 64 MB 64 MB 
RAMDAC (S) 350/350 MHz 400/400 MHz 350 MHz 350 MHz 
DualDisplay YES YES - - 
Businterface AGP 1x/2x/4x AGP 2x/4x AGP 1x/2x/4x AGP 1x/2x/4x 
T&L YES YES YES YES 
DirectX
Generation DX7 DX8 DX8 DX8 
Pixel Shader - YES YES YES 
Vertex Shader - YES YES YES 
Render Pipelines 2 4 4 4 
Teturen per Pipe 3 3 2 2

ff kijken of dit werkt. Van http://www4.tomshardware.com

EDIT:
Niet echt dus:( Nahja, er staat dus dat de Ti200 op 175/400 loopt. En dat doet mijn Leadtek ook, dus np. Firingsquad kreeg de Ti2 slechts op 215/485 btw.
Btw2: in het tweakdingetje van Leadtek staat geheugen natuurlijk op 200. Enkelvoudige snelheid

• _MaLa_
ik zie zowiezo liever een leadtek dan een asus die filters van leadtek zijn echt relaxt scherpjes..

Verwijderd

mijn 3dmark 2001 is 5050, dit kan volgens mij wel hoger, dus zal men syteempie nog even wat tunen, is die van julie hoger?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil ook wel graag de Leadtek (ik WIL gewoon de Leadtek) maar ik wil veel liever de Retail. Dit omdat het geheugen en de COre van de Retail hoger is.. Dit heb ik via e-mail van Leadtek vernomen. Daarom zit ik zelf nog te twijfelen. Alhoewel ik het ook fijn vind dat hij geen lawaai maakt. Dat komt dan ook wel weer goed uit. Naja, ik denk :)

ik heb iig Funprice gebeld (daar heb ik 'm vandaan) en ik mag mijn geld terug als ik wil.. hmmm......

• _MaLa_
sjees hou eens op met die retail jij bent geen tweaker :) ga dan gewoon naar vobis |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 17:32 schreef _MaLa_ het volgende:
sjees hou eens op met die retail jij bent geen tweaker :) ga dan gewoon naar vobis |:(
waarom zou ik geen tweaker zijn als ik liever een actief gekoelde kaart wil waar het geheugen en de core hoger van staat?

leg me dat maar eens uit. Ennuh, dat niet iedereen binnen een dag zijn garantie kwijt wil omdat hij er een koeler op plakt |:( |:(

Verwijderd

iedereen moet het voor zichzelf weten, maar ik ben zwaar tevreden :7

• _MaLa_
hehe |:( er zit een tottaal ander prijskaartje aan...
en ik klok hem gewoon netzo als de retail geen probleem.. koelertje kost nix maar ik heb het niet nodig loopt als een beer

Verwijderd

Topicstarter
het is maar wat je "totaal anders" noemt...

kost misschien 100 piek extra maar dan heb je ook een iets snellere kaart.

Maarja, ik denk dat ik gewoon deze hou, hij is snel genoeg, geeft perfect beeld, en was niet te duur. Als ik dan later nog over wil clocken kan ik altijd nog heatsinkjes op het geheugen zetten, en een koeler op de heatsink.

• _MaLa_
Juist ! :)

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 17:21 schreef Limited het volgende:
ik wil ook wel graag de Leadtek (ik WIL gewoon de Leadtek) maar ik wil veel liever de Retail. Dit omdat het geheugen en de COre van de Retail hoger is.. Dit heb ik via e-mail van Leadtek vernomen. Daarom zit ik zelf nog te twijfelen. Alhoewel ik het ook fijn vind dat hij geen lawaai maakt. Dat komt dan ook wel weer goed uit. Naja, ik denk :)

ik heb iig Funprice gebeld (daar heb ik 'm vandaan) en ik mag mijn geld terug als ik wil.. hmmm......
Hmmm... ik sta er zelf ook aan te denken om um terug te brengen bij Funprice.

Bij 3dmark 2001 krijg ik belabberde resultaten: 4673
duron963
512 mb
185/490

Met een actieve koeler en beter geheugen moet ik makkelijk 5000 kunnen halen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 26 november 2001 17:49 schreef _MaLa_ het volgende:
hehe |:( er zit een tottaal ander prijskaartje aan...
en ik klok hem gewoon netzo als de retail geen probleem.. koelertje kost nix maar ik heb het niet nodig loopt als een beer
Je klokt hem als de retail ja, maar dan zit je ook aan z'n limiet. De retail kan je vanaf dat punt (standaard) verder overklokken en presteert dan alsnog beter ;)

Verwijderd

Beter lezen. Deze OEM ís hetzelfde geklokt als de Retail Ti200. Dus qua snelheid is er geen verschil en met wat tweakwerk heb je zo een actief gekoelde versie. Wat wél een nadeel is, is het ontbreken van een hardware monitor op de OEM en dus het kunnen controleren van de temperatuur.

• _MaLa_
Op dinsdag 27 november 2001 09:55 schreef Mithjo het volgende:
Beter lezen. Deze OEM ís hetzelfde geklokt als de Retail Ti200. Dus qua snelheid is er geen verschil en met wat tweakwerk heb je zo een actief gekoelde versie. Wat wél een nadeel is, is het ontbreken van een hardware monitor op de OEM en dus het kunnen controleren van de temperatuur.
de meesten zeggen maar wat :) klopt dat hij gelijk loopt..

Verwijderd

zo, ik had mijn agp texture acceleration niet aan staan, scheelt een slok op een borrel :)
ik haal nu 6493 3D marks 8-)
ik ga nog even wat verder tunen

Verwijderd

sounds like a plan 8-)

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 18:43
uhm, ik heb ook zoiets met een MX 400 van Leadtek... ook passief en een lagere Mem snelheid. Is trouwens mooi balen, maar wat doet de echte tweaker!!!

Fan kope, montere... core omhoog, mem omhoog...hoppa boven de Retail specs -> nog iets hoger en de tweaker kan met een goed gevoel zijn welverdiende nachtrust opzoeken ;)

that's the way to handle these things ;)

• _MaLa_
Op dinsdag 27 november 2001 17:48 schreef EekDaFreak het volgende:
zo, ik had mijn agp texture acceleration niet aan staan, scheelt een slok op een borrel :)
hoe heb je die ingeschakeld ?

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 17:48 schreef EekDaFreak het volgende:
Inderdaad nog wat bijtweaken, mijn score is momenteel 6703 3DMarks met exact dezelfde kaart, maar dan i.c.m. een AthlonXP 1,53 Ghz op een MSI K7T266 Pro2 mobo

Dit bij de DetonatorXP 22.80 drivers. Met 21.83 had ik 6453 3DMarkjes

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 09:55 schreef Mithjo het volgende:
misschien moet jij maar eens beter lezen |:(

ik geef in een eerdere post al aan dat de core en het mem van de oem lager staat.

Maargoed, ik houd hem iig, ik vind de stile voorlopig toch fijner boven de fan. Als ik later nog eens wil overclocken kan ik altijd nog heatsinkjes op het mem plakken en een fan op de heatsink van de core..

ennuh, dat ik de temp niet weet maakt met niet uit, als ik overclock en ik zie artifects clock ik hem weer iets terug. Als ik geen artifects zie dan clock ik hem weer hoger :)

sim-pel

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 22:02 schreef Limited het volgende:

[..]

misschien moet jij maar eens beter lezen |:(

ik geef in een eerdere post al aan dat de core en het mem van de oem lager staat.
Je moet niet alles geloven wat ze je mailen :P

Kijk maar eens hier: http://www.leadtek.nl/new/nl/pages/video/ti200.htm

Staat hier gewoon dat de retail dus op 175Mhz Core/200(x2) Mhz Memory loopt, exact gelijk aan mijn (en hoogst waarschijnlijk ook jouw) OEM Leadtek G3Ti200. Althans dat geeft NvMax aan.

T'is maar dat je het weet *D

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 17:37 schreef Limited het volgende:
ik heb net op de beurs een Leadtek GeForce3 Ti200 gekocht. Hij was oem, dat wist ik al. Maar hij zit er heel anders uit als op dit plaatje:

hier

echt HEEL anders. Er zit een passieve koeling op (dus de core en het mem zal wel lager geclockt zijn (omdat hij anders te warm wordt). Er zitten verschillende condensatoren minder op (misschien omdat er minder in\uitgangen op zitten? (op deze zit alleen tv-out en de gewone monitor plug-in) Het vreemde is dat ik over deze kaart helemaal niks terugvind op de website van Leadtek. Ik weet dus niet hoe snel het geheugen is etc etc.

Zou iemand voor mij duidelijkheid kunnen scheppen?
leadtek zijn wel de meest brakke video kaarten die er zijn kwalitijd is laag en de snelheid ook

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 22:17 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

leadtek zijn wel de meest brakke video kaarten die er zijn kwalitijd is laag en de snelheid ook
bin livin' in a cave?

Verwijderd

iedereen zijn eigen mening he :r
maargoed, bij kon je agp texture acceleration niet aandoen,
was grijs. Maar nu vragen jullie je af hoe die dar nou bijkomt, nou stond bij de FAQ van madonion dat agp texture accelerated aanmoest, die doe je door, bij uitvoeren dxdiag in te toetsen dan krijg je al je info van direct x en daar dan de tab adapter kan je hem aandoen.
bij de meeste van jullie zal ie wel al aanstaan, bij moet kon je em eerst gewoon niet enablen, maar na men moedermord drivers geinstalleerd te hebben, deed ie het.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 22:14 schreef Robsy het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat ze je mailen :P

Kijk maar eens hier: http://www.leadtek.nl/new/nl/pages/video/ti200.htm

Staat hier gewoon dat de retail dus op 175Mhz Core/200(x2) Mhz Memory loopt, exact gelijk aan mijn (en hoogst waarschijnlijk ook jouw) OEM Leadtek G3Ti200. Althans dat geeft NvMax aan.

T'is maar dat je het weet *D
maaruh, hier hebben ze het toch ook gewoon over de Retail?

ik kan niet vinden waar dan zou moeten staan dat de retail dezelfde core\mem heeft...

enne, niet alles geloven wat ze mailen?

Waarom zou www.leadtek.nl mij foutieve informatie toe-mailen?

Verwijderd

Topicstarter
dit vond ik wel:

Hardware monitor sensor:
Chip rand Temperatuur
Chip Spanning
Kaart Spanning
Chip oppervlakte temperatuur
Actieve koel fan snelheid (indien aanwezig)
Kritieke temperatuur

alleen de OEM heeft geen actieve koeling (fan) dus waarom zouden ze het zo forumuleren.. dit laat mij denken dat er WEL een hardware monitor opzit. Kan iemand dit bevestigen\tegenspreken? (ik heb hem nog niet in me comp zitten) (en zal dat voorlopig ook niet doen)

Verwijderd

volgens mij heb ik er geen hardware monitor opzitten.
bij winfox kan ik dit namelijk niet aanklikken.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 22:26 schreef Limited het volgende:

[..]

bin livin' in a cave?
uhh nee

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 22:42 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

uhh nee
ni liege he!

http://www.tweakers.net/nieuws/19127

Verwijderd

misschien lag ie wel te :Z

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 22:31 schreef Limited het volgende:
dit vond ik wel:

Hardware monitor sensor:
Chip rand Temperatuur
Chip Spanning
Kaart Spanning
Chip oppervlakte temperatuur
Actieve koel fan snelheid (indien aanwezig)
Kritieke temperatuur

alleen de OEM heeft geen actieve koeling (fan) dus waarom zouden ze het zo forumuleren.. dit laat mij denken dat er WEL een hardware monitor opzit. Kan iemand dit bevestigen\tegenspreken? (ik heb hem nog niet in me comp zitten) (en zal dat voorlopig ook niet doen)
Sorry, misschien een beetje onduidelijk geweest.
Maar die link is dus inderdaad van de Retail versie.
En dit staat er toch echt bij aan de linkerkant:

Algemene eigenschappen:
Nvidia GeForce3 Ti 200 nfiniteFX GPU.
64MB DDR geheugen
6 lagen PCB ontwerp
6.4 GB/sec geheugen bandbreedte
--->>> Kern/Geheugen frequentie 175/200 MHz <<<--- (Geheugen moet je x 2 doen ivm DDR)

Onder het kopje "Peripheral information" onderaan de pagina staat dat weer wel goed.
--->>>Effectieve geheugen klok frequentie 400 MHz <<<---

Maar gaven ze in dat mailtje ook nog aan hoe hoog (of laag) de OEM-versie dan wel geklokt is?
Want wat ik al zei, in NVmax geeft hij gewoon 175/400 aan, gelijke snelheid dus als de retail-versie waar de link naar verwees. M.a.w. je kan hem met een gerust hart inbouwen, draait hier naar tevredenheid.
Ps. hopelijk nu wat duidelijker :P

• _MaLa_
Op dinsdag 27 november 2001 22:17 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

sjees noob deze kaart is in 2D en 3D 3x beter als die van jouw zie revieuws en zeker even goed als de matrox kaartjes..

Verwijderd

:P eyecandy ;)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

tijn, voordat je iets opschrijft moet je wel van tevoren bedenken of het wel enigzins ergens opslaat. anders klinkt het zo onzinnig

de leadtek ti200 is zelf iets beter dan de matrox in 2d(1600x1200)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 november 2001 23:12 schreef _MaLa_ het volgende:

[..]

sjees noob deze kaart is in 2D en 3D 3x beter als die van jouw zie revieuws en zeker even goed als de matrox kaartjes..
couldn't agree more :D

Verwijderd

de oem en retail zijn hetzelfde!!!!!!!!!!
behalve de koeling.
simpel.

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

Ik ben sinds de HCC dagen ook in het bezit van een (Funprice) leadtek GF3-ti200 (OEM). Deze kaart bezit gewoon 4ns geheugen en is op afwezigheid van actieve koeling en het ontbreken van de hardware monotoring functie na, exact gelijk aan de retail versie.

2d kwaliteit is uitstekend. Prestaties ook!
Ik heb er zelf een Blue Orb opgezet (had ik nog over van oude GF1). geheugen klokt prima over maar verder dan 500Mhz heb ik het nog niet getest. Ook de core draait na toepassing van actieve koeling prima( Nu 210, later ga ik hoger proberen). 3dMark2001: 5500 met P3 910 is toch niet slecht te noemen.

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Ik heb net de retail besteld bij Eynstein, het zal mij benieuwen. :)
Pagina: 1