Verwijderd
nee bij mij doet die het super, kweet dat je er niets aan hebt maar tis toch leuk dat je het weeet
Als je niets weet te toe te voegen, zeg dan niets.
Met andere woorden, aan jouw post heb ik 100% niets...
Met andere woorden, aan jouw post heb ik 100% niets...
Verwijderd
Je weet in elk geval dat t een probleem specifiek voor jouw computer is, en niet een algemeen probleem.
ik heb eerder een probleem met het opstarten van ra2 in xp, gaat echt voor geen meter, duurt eerst 3 minuten voordat ik het menu van de cd krijg en als ik dan play doe dan zit ie een beetje van die cd te lezen en loopt ie vast of doet niks
.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Het is toch wel een beetje vreemd, het is een redelijkse verse XP-install.
Ik zal wel eens een keer zoveel mogelijk proggies proberen te unloaden als ik ga spelen, eens kijken of dat veel verschil maakt.
Want zeg nou zelf: ben je druk bezig de vijand af te slachten (of zelf afgeslacht te worden
), knalt RA2 er opeens uit met een vage foutmelding...
Ik zal wel eens een keer zoveel mogelijk proggies proberen te unloaden als ik ga spelen, eens kijken of dat veel verschil maakt.
Want zeg nou zelf: ben je druk bezig de vijand af te slachten (of zelf afgeslacht te worden
ik zal het binnenkort eens proberen, ik heb nu net een tijdje XP en ben er nog niet aan toe gekomen om RA 2 te installeren.
Ik laat nog wel wat horen...
Ik laat nog wel wat horen...
Hmm hebben jullie het wel een legale gekochte versie ipv een backup *kuch* !
dikzak
Verwijderd
Legaal? Kun je dat eten?Op zaterdag 24 november 2001 11:42 schreef Chello200 het volgende:
Hmm hebben jullie het wel een legale gekochte versie ipv een backup *kuch* !
Zucht... lezen is ook zo moeilijk hè...Op zaterdag 24 november 2001 13:06 schreef Piepeltjes het volgende:
Compatibility mode
Chello200: wat maakt het nou uit of het een "backup" of een legale, gekochte versie is? (de mijne is legaal btw)Ik heb natuurlijk de Win98/ME compatibiliteitsmodus geprobeerd maar dat maakte geen verschil. Ook het uitschakelen van de visuele thema's mocht niet baten.
nopezOp vrijdag 23 november 2001 17:25 schreef Brian Dickens het volgende:
Wie heeft ook het probleem dat Red Alert 2 af en toe crasht onder Windows XP vanwege een 'internal error'?
Ik heb natuurlijk de Win98/ME compatibiliteitsmodus geprobeerd maar dat maakte geen verschil. Ook het uitschakelen van de visuele thema's mocht niet baten.
Ik heb al een update uitgevoerd naar de nieuwste versie mbv de auto-updater...
het heeft iig nix met XP te maken maar waarschijnlijk met videodrivers ofzo
waarom denkt iedereen meteen dat het aan XP ligt
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Ik heb ook XP en RA2 (back-up), maar nergens last van. Alleen dat de autorun wat lang op zich laat wachten. Speel trouwens gewoon versie 1.0
Juist
Er kan iets mis zijn met de crack versie !!Op zaterdag 24 november 2001 15:46 schreef Brian Dickens het volgende:
Chello200: wat maakt het nou uit of het een "backup" of een legale, gekochte versie is? (de mijne is legaal btw)
dikzak
Ik heb het probleem dus ook.....Win xp sp1 en legale versie ra2.....
bij het spelen via internet krijg ik willekeurig de melding....Internal error....
Daar gaat mn attack...
bij het spelen via internet krijg ik willekeurig de melding....Internal error....
Daar gaat mn attack...
Verwijderd
RA2 werkt perfect. RA1 en Command & Conquer werken juist niet op XP. Zijn die spellen soms te oud ervoor? Erg irritant.
Dit topic kan beter in Spielerij - Problemen & Vragen maar omdat het al een behoorlijk oud topic is gaat 'ie op slot.
Nadat je Verwijderd in "Spielerij - Problemen & Vragen FAQ" door hebt genomen, zonder dat er een antwoord is gevonden kun je in SPV een topic openen
Nadat je Verwijderd in "Spielerij - Problemen & Vragen FAQ" door hebt genomen, zonder dat er een antwoord is gevonden kun je in SPV een topic openen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.