Toon posts:

16 kleuren :(

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week mijn pc opnieuw geinstalleerd, en het eerste probleem was er al. Mijn beeldschermadapter krijg ik niet geinstallerd op 16 bits kleuren of meer. De enige dingen die ik nu in kan stellen zijn 2 kleuren en 16 kleuren, en resolutie 640 bij 480 :( . De diskette heb ik niet om hem te installeren. Hoe kan ik toch 16 of 32 bits krijge? :?

Verwijderd

Je moet wel een driver hebben, download er een, of haal hem van een floppy/cdrom. Er staat nou zeker bij Aparaatbeheer bij het gele vraagteken PCI VGA Device? Dan moet je de driver gewoon nog goed installeren. suc6

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
en anders staat er bij msconfig ook nog zo'n optie, ik d8 onder geavanceerd

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen diskette of cd rom met driver, ik heb ook al de computer open gemaakt om te kijken hoe die heet maar er staat niks op. Ik weet dus niet welke driver ofzo ik moet instaleren. Hij staat nu op Standaard PCI grafische adapter en het beeldscherm op Super VGA 800x600.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 17:22 schreef Painxiom het volgende:
en anders staat er bij msconfig ook nog zo'n optie, ik d8 onder geavanceerd
Jep maar die staat uit.

Verwijderd

Dat is het probleem dus ook... Je kaart heeft echt een driver nodig om die kleuren aan te kunnen :/. Heb je em er al eens uit gehaald en eens goed boven en onder gekeken? Meestal staat het tog echt op de kaart.

Verwijderd

Topicstarter
ok ff kijke.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26

WouterG

Dit is geen ondertitel

En?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53