JohnS
waarom onder dos als je ook met de muis kan klikken?
onder nt/2000 is er wel een dos tool, netdom.exe heet ie, mischien dat ie ook wel onder w9x draait,
proberen zou ik zeggen
onder nt/2000 is er wel een dos tool, netdom.exe heet ie, mischien dat ie ook wel onder w9x draait,
proberen zou ik zeggen
A wise man's life is based around fuck you
Omdat de machine compleet is dicht getimmerd.
Ik wil het na het terug zetten van een ghost image doen.
JohnS
Ik wil het na het terug zetten van een ghost image doen.
JohnS
JohnS
Verwijderd
Het is opzich wel te doen, je kunt vanuit DOS (echt realmode dos, geen dosbox vanuit windows) met regedit.exe (een deel van) de registry exporteren naar een tekst bestand.
Dit bestand zou je kunnen editten (of als je het vaak moet doen een tooltje schrijven die dat voor je doet) om de key met de computernaam te wijzigen, en deze vervolgens weer met regedit.exe te importeren.
zie regedit.exe /? vanuit dos voor details...
Dit bestand zou je kunnen editten (of als je het vaak moet doen een tooltje schrijven die dat voor je doet) om de key met de computernaam te wijzigen, en deze vervolgens weer met regedit.exe te importeren.
Dat kun je imho net zo goed alleen de goede sleutel importeren ?Op zaterdag 24 november 2001 12:05 schreef Operations het volgende:
Het is opzich wel te doen, je kunt vanuit DOS (echt realmode dos, geen dosbox vanuit windows) met regedit.exe (een deel van) de registry exporteren naar een tekst bestand.
Verwijderd
klopt, als je zoiets wil gaan gebruiken om bijv. het laden van software images op pc's te automatisering mbv ghost en een scriptje om de naam te wijzigen, dan hoef je de juiste key(s) maar eenmaal te exporteren, een scriptje/progje schrijven die keys aanpast of opnieuw genereert met de juiste naam en die vervolgens te importeren met regedit.Op zaterdag 24 november 2001 12:14 schreef luc het volgende:
[..]
Dat kun je imho net zo goed alleen de goede sleutel importeren ?
net /?
intypen daar staan netwerk opties
intypen daar staan netwerk opties
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Ghostwalker doet precies wat je wil, alleen geen idee bij welke versie van ghost die zit volgens mij alleen bij enterprise?!Op zaterdag 24 november 2001 12:21 schreef Operations het volgende:
klopt, als je zoiets wil gaan gebruiken om bijv. het laden van software images op pc's te automatisering mbv ghost en een scriptje om de naam te wijzigen
Verwijderd
Ghostwalker is meen ik alleen voor NT machines (NT4 en 2000, XP weet ik niet, zal ook wel) en is om de PC naam en de SID te veranderen.Op zaterdag 24 november 2001 21:37 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Ghostwalker doet precies wat je wil, alleen geen idee bij welke versie van ghost die zit volgens mij alleen bij enterprise?!
Volgens mij doet die niks met win9x machines...
Werkt ook met Win9x; hebben dat proggie namelijk gebruikt bij het uitrollen van een nieuwe standaard desktop bij een onderdeel van een groot chemisch bedrijf...Op zaterdag 24 november 2001 22:20 schreef Operations het volgende:
[..]
Ghostwalker is meen ik alleen voor NT machines (NT4 en 2000, XP weet ik niet, zal ook wel) en is om de PC naam en de SID te veranderen.
Verwijderd
ff getest, PC naam van 'n 9x pc veranderen kan gewoon.Op zaterdag 24 november 2001 22:20 schreef Operations het volgende:
Verwijderd
Handig te weten dat dat dus ook kan 
(Heb het eigenlijk nog nooit nodig gehad, ik werk (gelukkig) voornamelijk met NT4 en win2000 clients)
(Heb het eigenlijk nog nooit nodig gehad, ik werk (gelukkig) voornamelijk met NT4 en win2000 clients)
Pagina: 1