Toon posts:

Wat is het verschil Tussen Ami & award biosen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En MSI-K7T266 pro2 heet toch ook ami?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Tja, wat is het verschil tussen een ford en een volkswagen? Het zijn allebei auto's alleen van verschillende merken.. Zo is het bij biossen ook..

Er zijn verschillende bios-producenten, en die maken gewoon een programma dat de instellingen van je pc bepaald en bewaard.

En welke die msi heeft? Geen idee.. Maakt dat wat uit dan!? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 16:28 schreef Twynn het volgende:
Tja, wat is het verschil tussen een ford en een volkswagen? Het zijn allebei auto's alleen van verschillende merken.. Zo is het bij biossen ook..

Er zijn verschillende bios-producenten, en die maken gewoon een programma dat de instellingen van je pc bepaald en bewaard.

En welke die msi heeft? Geen idee.. Maakt dat wat uit dan!? :?
Mijn ouwe MSI heeft een Award.. en ik last zo iets dat die K7T266pro2 een AMI, had en dat was een nadeel aan dat moederbord of zo iets.
vandaar mijn vraag :)

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Maar wat zijn de voor en nedelen van die 2 dan.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 november 2001 16:35 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Maar wat zijn de voor en nedelen van die 2 dan.
Dat vraag ik me dus ook af :?

Verwijderd

AMI's beter; boot sneller. En kwa opties... ach, das toch allemaal veel te moeilijk, alleen n raketgeleerde wordt r wijs uit. >:)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op vrijdag 23 november 2001 16:41 schreef deGrad het volgende:
AMI's beter; boot sneller. En kwa opties... ach, das toch allemaal veel te moeilijk, alleen n raketgeleerde wordt r wijs uit. >:)
Hmzz :). Bij ami heb je wel bij abit softmenu 3 :p :D. En dat is me toch fijn... En jah Award is ook wel fijn ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:43

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb die Msi k7t266 pro2 zit idd een Ami bios in. Het booten ziet er idd wat anders uit, verder is de menu indeling binnne het bios grotendeels gelijk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1