Toon posts:

amd k6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van mij heeft een amd k6-nog wat ik dacht 2 maar dat weet ik niet zeker meer met mijn geheugen. maar waar het om gaat wat is die fsb 133 nooit niet lijkt mij dus het gaat om 100 of 66. niet geoced natuurlijk.

oja nog een andere comp bij hunnog iets als je een oude amd k6 266 mhz heeft het dan zin om een snelle pci videokaart erin te zetten??? zoja welke want ze hebben er nu 2 mb van een of ander merkloos rechtstreeks-uit-the-middle-of-nowhere-kaartje zielig hoor maar goed ze staan dan ook open voor suggesties maar ik kon niet zeggen of de eerste de beste videokaart na twee klokslagen in slaap zou vallen dat is natuurlijk een weest of monie ;)

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 16:17 schreef jurian het volgende:
een vriend van mij heeft een amd k6-nog wat ik dacht 2 maar dat weet ik niet zeker meer met mijn geheugen. maar waar het om gaat wat is die fsb 133 nooit niet lijkt mij dus het gaat om 100 of 66. niet geoced natuurlijk.

oja nog een andere comp bij hunnog iets als je een oude amd k6 266 mhz heeft het dan zin om een snelle pci videokaart erin te zetten??? zoja welke want ze hebben er nu 2 mb van een of ander merkloos rechtstreeks-uit-the-middle-of-nowhere-kaartje zielig hoor maar goed ze staan dan ook open voor suggesties maar ik kon niet zeggen of de eerste de beste videokaart na twee klokslagen in slaap zou vallen dat is natuurlijk een weest of monie ;)
Eeeeuh, een cursus helder formuleren misschien.....?

Wat wil je nu weten?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Hmm.. Okee.. Duidelijke post dus :?

Wat je nu je vraag? Of die K6-2 op 66MHz loopt?
Dat is zo ja..

Wat ze het beste voor PCI-video-kaartje kunnen kopen? Hmm.. Kijk of je nog ergens een TNT-2 PCI ofzo kunt aankomen?

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Een K6-2 266 is een zeer zwakke processor... ik zou geen geld meer uitgeven aan die comp, maar gewoon sparen voor een andere...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Op vrijdag 23 november 2001 16:36 schreef Inferno het volgende:
Een K6-2 266 is een zeer zwakke processor... ik zou geen geld meer uitgeven aan die comp, maar gewoon sparen voor een andere...
Jah je hebt gewoon gelijk :). Spaar eff door voor een p2 dan of celeron :?. AMD k6-2 266 draait op 66 mhz bus, en is niet bepaald de snelste :(. Spaar DOOOR!!!!!!