Upgrade ArcServe 6.5 voor een DLT VS80

Pagina: 1
Acties:

• UberQuaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 13:12
In de huidige situatie op het bedrijf draaien we NT4.0 in combinatie met ArcServe 6.5 build 620.
We backuppen nu nog naar een DAT tape 12/24. Dit werkt allemaal perfect.
Nu is de bedoeling dat er binnenkort een nieuwe server komt. Daarbij komt er ook een nieuwe backup apparaat. Wij dachten aan de HP DLT VS80. Het zou mooi zijn als we met de huidige licentie voor arcserve 6.5 de nieuwe DLT drive zouden kunnen gebruiken. Met versie Arcserve 6.61 kan dit wel. De upgrade van 6.5 naar 6.61 wordt echter niet meer verkocht. Hoe zou ik nog aan een upgrade kunnen komen voor 6.5 naar 6.61?

Of zien jullie misschien andere opties.

Het upgrade van 6.5 naar 2000 voor onze versie zou f3000 :( kosten.

alvast bedankt voor eventuele suggesties

Verwijderd

Mail naar CAI voor library updates en je wordt als je mazzel hebt geholpen. Lib-updates zijn free!

• UberQuaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 13:12
Ik al contact gehad met de CA helpdesk.
Er zijn wel updates beschipbaar voor allerlei versies maar ik heb een upgrade nodig van arcsreve 6.5 naar 6.61. Deze upgrade is nooit vrij te downloaden geweest maar alleen te koop op cdrom. Deze cd wordt echter niet meer verkocht.

Als iemand zou weten hoe ik nog aan die upgrade zou kunnen komen zou ik uit de brand zijn.

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:31

DJ

Bel eens met CA Nederland. Of anders met een leverancier (bijvoorbeeld Kenfil www.kenfil.nl, daar bestellen wij onze CA Software).

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest