Conrad Lcd's, de juiste chip voor parallel?

Pagina: 1
Acties:

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Zijn de Conrad LCD's uitgevoerd met de juiste chip om parallel aangestuurt te worden???

Verwijderd

ja

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
mooi zo, er moesten toch twee potmeters bij?

Een voor het contrast en de ander voor het licht?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Kan, hoeft niet.. bekijk de verschillende schema's ff.

Hmmmm. zie in je ICON Oostkapelle staan. Woon je daar? Dan zou ik je kunnen laten zien hoe mijn LCD is gesoldeert (met 1 potmeter..)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Zo, in de buurt??

• Creepy

Creepy

hmm.. van het weekend wel.. m'n ouders wonen in de buurt van Aagtekerke... en aangezien ik daaro zaterdag en zondag ben..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Ik woon in St.Laurens(boven Middelburg), kan je dat zo laten zien dan?

• Creepy

Creepy

Ik kan mijn LCD meeslepen.. en het schema staat op m'n site.. Dus dat kan ik je laten zien ja.. en je zou es een LCD in actie kunnen zien mocht je dat nog niet gezien hebben (hmm.. mits je een gameport op je PC hebt, aangezien die van mij zo is gesoldeerd dat ie daar z'n 5V vandaan haalt)

Mail me ff als je dat wilt (zie mail adres op m'n site... zie sig voor m'n site).. anders wordt het zo'n chatbox hiero..

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Ik wil hem dus helemaal via Ltp doen, mijn game port is in namenlijk gebruik.

• Creepy

Creepy

Om mijn display te laten zien maakt dat niet uit (als je ff je gameport vrijmaakt dan). En de 5v kan je niet van je LPT poort afhalen, dus die zal je dan van een floppy connector o.i.d. moeten afhalen.

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
das geen punt. Dan moeten we daar eens een afspraak voor maken. Dit weekend komt alleen niet goed uit, dit zal een andere keer moeten dan.
Pagina: 1