Vat er geen hond meer van vroeger had idereeen ze tweaker icontjes maar nu kan je er wel eentje invoegen maar het werkt niet meer snap er geen naad meer van hoewerkt dat please????!!!!!!!!????? want ik zag er nu weer eentje
Kan niet echt veel touwen hieraan knopen 
Maare, misschien upload je bestanden groter als (dan) 10 kb, dat kan nl niet.... Dan moet je linken naar een eigen server waar je icoontje staat.
Maare, misschien upload je bestanden groter als (dan) 10 kb, dat kan nl niet.... Dan moet je linken naar een eigen server waar je icoontje staat.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Vertaal ff naar gewoon NederlandOp vrijdag 23 november 2001 15:50 schreef sum182 het volgende:
Vat er geen hond meer van vroeger had idereeen ze tweaker icontjes maar nu kan je er wel eentje invoegen maar het werkt niet meer snap er geen naad meer van hoewerkt dat please????!!!!!!!!????? want ik zag er nu weer eentje
Please translate into plain Dutch
Gewoon met een potloodstreepje de L1 bruggen verbinden en dan issie unlocked hoor.
Regel 1:
Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt, vraagteken of uitroepteken.
Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt, vraagteken of uitroepteken.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
TFF -=> LA
En kijk eens in je prefs, dat kan helpen.
En kijk eens in je prefs, dat kan helpen.
Bericht hierboven
Vertaald vanuit het grieks met een accentje:Op vrijdag 23 november 2001 15:50 schreef sum182 het volgende:
Oplossing:Op vrijdag 23 november 2001 15:50 schreef sum182 het volgende:
Ik begrijp er niks van, vroeger kon iedereen user icon's instellen.
Maar nu kan je er wel eentje invoegen maar het werkt niet meer, ik snap er niks meer van .. hoe werkt dat?
Plaatjes:
Formaat 60x60 pixels
Max. grootte 10240 bytes per icon
Max. aantal: 10
Bestandsnaam (inc. extensie) max. 20 tekens
Ik zie bij hem geen icon, dus het icon zelf instellen is het probleem.Op vrijdag 23 november 2001 17:11 schreef Timpie2000 het volgende:
Alleen geuploade icons uitvinken bji prefs?
Pagina: 1