Toon posts:

Besmette dollars...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst eens na zitten denken, en ben tot de conclusie gekomen dat Bin Laden niet een beetje maar heel erg dom is. Hij had namelijk, als ie slim geweest was, een aantal dollarbiljetten moeten besmetten met miltvuur. Zo gauw als duidelijk is dat het gaat om besmette dollars, durven de mensen deze niet meer te gebruiken en gaat dus de Amerikaanse Economie naar de verdommenis.

Zou dat kloppen, of is het een hersenspinsel van me?

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
Volgens mij zijn er in de VS bijzonder veel creditcards in omloop, maar eh... breng ze alsjeblieft niet op ideeen.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, daar dacht ik ook al aan ja, hopen maar dat Bin de Nederlandse taal niet kent :) En dat er geen Afghaanse tweakers hier rond lopen :)

Verwijderd

als je zelf nou een beetje slim was en had opgelet, had je ondertussen wel geweten dat de Anthrax niet van Bin laden afkomstig is maar van "extreem rechtse groeperingen" in de VS zelf ( tenminste dat is de officiele versie )

als je bekijkt wie er doelwit zijn van de besmetting ( nieuwsstations, politici ( democraten ) en postkantoren )
lijkt er maar 1 doel te zijn . het lamleggen van communicatie dmv van brieven tussen burgers, media en politici aangezien niemand meer z'n brieven opend of leest en postbodes niet meer willen bezorgen

men is dus genoodzaakt om toevlucht te nemen tot electronische communicatie , en laat dat nou makkelijk af te tappen zijn door de 'veiligheids' diensten

verder houd het natuurlijk lekker de angst erin zodat je als regering snel de wetgeving naar je hand kan zetten

dat is duidelijk te zien aan de anti terrorisme wet waar het congres voor moest stemmen zonder dat ze het eerst te lezen kregen..

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

God Flamez, wat een complottheoriën weer.

Maar in 1 ding heb je wel wel gelijk, Bin Laden heeft zelf geen Antrax. Als het van buiten de VS komt dan moet het haast wel uit Irak komen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

Elvhenk

Madam Mikmak

Nou eerlijk gezegd ben ik het wel een beetje met Flamez eens. Het is al duidelijk geworden dat de anthrax van binnen de US komt, of dat dan rechtse groeperingen zijn is weer niet duidelijk. Maar het schijnt idd m.n. de democratische hoek te zijn die het meest besmet is.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op vrijdag 23 november 2001 15:41 schreef rAvers het volgende:
Ik heb laatst eens na zitten denken, en ben tot de conclusie gekomen dat Bin Laden niet een beetje maar heel erg dom is. Hij had namelijk, als ie slim geweest was, een aantal dollarbiljetten moeten besmetten met miltvuur. Zo gauw als duidelijk is dat het gaat om besmette dollars, durven de mensen deze niet meer te gebruiken en gaat dus de Amerikaanse Economie naar de verdommenis.

Zou dat kloppen, of is het een hersenspinsel van me?
Afgezien van wat Flamez ook zegt, wordt er tegenwoordig in de financiele wereld bijna alleen maar giraal gehandeld, en wordt chartaal geld nauwelijks gebruikt.
De enigen die van zo'n maatregel de dupe zouden kunnen zijn, zijn de consumenten, die wel veel contant betalen.
Maar ja, dan is er altijd nog het plastic.

Kortom: very unlikely

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 23:29 schreef Elvhenk het volgende:
Maar het schijnt idd m.n. de democratische hoek te zijn die het meest besmet is.
Dat is toch al zo lang politiek bestaat zo :)

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Antrax kan haast niet uit Irak komen aangezien irak helemaal de mensen niet heeft om hoge qualiteit poeder te maken. Als Irak het al heeft dan komt het waarschijnlijk via een "westers" land in irak. En ik ben het dus met flamez eens dat het waarschijnlijk uit de VS zelf komt.

Overgens is geld besmetten met poeder best moeilijk aangezien je er geen poeder in kunt doen.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Als je dollars zou willen besmetten hoe:

a) wil je die dollars het poeder laten dragen :?
b) Hoe wil je ze in omloop brengen :?

Verwijderd

Jammer dat die bin laden nogal onverstandig is en niet inziet dat er nog andere religies ed zijn.
Het lijkt me wat dat betreft nogal een waardeloze vent.

En om zo'n waardeloze vent nou gelijk tips te geven om de aardbol naar de klote te helpen, hoeft voor mij niet echt. Dat kan iedereen wel bedenken.

Zijn zwakte is alleen dat ie 't probeert door te zetten en nog denkt de boel daarmee onder zijn macht te krijgen. (Net zoals die wazige Saddam volgens mij)

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 00:25 schreef OProg het volgende:
Als je dollars zou willen besmetten hoe:

a) wil je die dollars het poeder laten dragen :?
b) Hoe wil je ze in omloop brengen :?
Nou, ieder briefje wat zo'n groepering in handen krijgt ff onder een soort 'douche' van poeder houden. Het nadeel is alleen dat ze er zelf ook last van krijgen.

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 23:25 schreef Diadem het volgende:
God Flamez
wOOt ik ben gepromoveerd.. hmzz krijg ik nu een eigen tempel enzow.. ? :7
wat een complottheoriën weer.
kun je mij dan aanwijzen sinds wanneer de machthebbers der mensheid zijn gestopt met het smeden van complotten.. ?

kun je me dan ook aantonen waarom ze de technieken niet verbeterd zouden hebben ?
"The interests behind the Bush Administration, such as the CFR, The Trilateral Commission - founded by Brzezinski for David Rockefeller - and the Bilderberger Group, have prepared for and are now moving to implement open world dictatorship within the next five years. They are not fighting against terrorists. They are fighting against citizens."

-- Dr. Johannes B. Koeppl, Ph.D., former German defense ministry official and advisor to former NATO Secretary General Manfred Werner
Maar in 1 ding heb je wel wel gelijk, Bin Laden heeft zelf geen Antrax. Als het van buiten de VS komt dan moet het haast wel uit Irak komen.
nee de irakezen gebruiken een ander variant van Anthrax ( vollum ) dan degene die nu is opgedoken ( Ames )

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

Elvhenk

Madam Mikmak

Op zondag 25 november 2001 17:08 schreef Flamez het volgende:

[..]

wOOt ik ben gepromoveerd.. hmzz krijg ik nu een eigen tempel enzow.. ? :7
[..]
Nou pas maar op, je hebt zo een JIHAD in gang gezet (zie elders...) :P

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Op zondag 25 november 2001 17:08 schreef Flamez het volgende:
kun je mij dan aanwijzen sinds wanneer de machthebbers der mensheid zijn gestopt met het smeden van complotten.. ?
Ah, dus jij gaat beweren dat alle "machthebbers der mensheid" non-stop complottheorien aan het smeden zijn???
Hmmm, volgens mij valt dat wel mee hoor, Flamez.
kun je me dan ook aantonen waarom ze de technieken niet verbeterd zouden hebben ?
Flamez? Denk je nou echt serieus dat een NATO-officer zoiets zou zeggen?? Als ie dement is nog niet eens. Ik vind dit stukje dan ook alles behalve een goed argument. Als iedereen overal complottheorien ziet, dan zie ik ze ook, tussen Wim Kok en Jan Pronk, jaja, pronk heb jarenlang bij de afghanen gevochten tegen de russische overheersing onder het mom van "ontwikkelingssamenwerking" en Kok heeft zijn vrouw rita ingezet, die weer met Clinton naar bed was geweest zodat die weer zei tegen pronk van "joh ga daar maar weg, als mijn opvolger er is gooien we het wel plat".
-- B.Harron -- High Dutch NATO Officer
>:) astublieft, het tweede complot dat officeel door een NATO officier is gezegt... truste.
nee de irakezen gebruiken een ander variant van Anthrax ( vollum ) dan degene die nu is opgedoken ( Ames )
Oh, een andere stam enz. enz. maar ze hebben vast wel ergens een militaire versie liggen hoor, bio-oorlog is niet zo duur als conventionele oorlog en/of nuclaire oorlog (kost een stuk minder als nucliar en het doet een hoop meer mensen 10.000 kleuren schijten dan een gewoon legertje).

Ah en om nog even op het topic te reageren: Geld kan wel degelijk ziektes verspreiden, of het ook antrax kan verspreiden weet ik niet. Het lijkt me dat je zoiets als antrax het beste maar niet kan gebruiken, en beter een goedje kan nemen wat in de waterleiding kan, werkt een stuk beter, veel beter bereik, want die zooi schijnt nogal moeilijk te verspreiden te zijn, maar goed, als terror voldoet het. Maar zoals eerder gezegt: de grote economien (allemaal dus) werken hoofdzakelijk met giraal geld. Maakt dus niet zoveel uit, hoewel de consument natuurlijk weer gek word, maar ja, lang leve de pin-pas en....... misschien een tweede leven voor de Chip-knip en de Chipper :) :7 , daarmee wou ik meteen zeggen voor Flamez:
Weet je dat dat Antrax allemaal bedacht is door de nederlandse bank? Die hebben in overleg met de banken en de postbank dit bedacht zodat mensen toch weer die chipper en die stomme chipknip gaan gebruiken. Intel en ASML waren er trouwens ook bij betrokken, want die zouden de nieuwe chips gaan maken voor erbij enzo. O ja, ze gaan het in heel europa toepassen. Een Europa was het motto van Kok. :)
-- W.Duisenberg -- President of the European Central Bank

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Pagina: 1