Op zondag 25 november 2001 17:08 schreef Flamez het volgende:
kun je mij dan aanwijzen sinds wanneer de machthebbers der mensheid zijn gestopt met het smeden van complotten.. ?
Ah, dus jij gaat beweren dat alle "machthebbers der mensheid" non-stop complottheorien aan het smeden zijn???
Hmmm, volgens mij valt dat wel mee hoor, Flamez.
kun je me dan ook aantonen waarom ze de technieken niet verbeterd zouden hebben ?
Flamez? Denk je nou echt serieus dat een NATO-officer zoiets zou zeggen?? Als ie dement is nog niet eens. Ik vind dit stukje dan ook alles behalve een goed argument. Als iedereen overal complottheorien ziet, dan zie ik ze ook, tussen Wim Kok en Jan Pronk, jaja, pronk heb jarenlang bij de afghanen gevochten tegen de russische overheersing onder het mom van "ontwikkelingssamenwerking" en Kok heeft zijn vrouw rita ingezet, die weer met Clinton naar bed was geweest zodat die weer zei tegen pronk van "joh ga daar maar weg, als mijn opvolger er is gooien we het wel plat".
-- B.Harron -- High Dutch NATO Officer

astublieft, het tweede complot dat officeel door een NATO officier is gezegt... truste.
nee de irakezen gebruiken een ander variant van Anthrax ( vollum ) dan degene die nu is opgedoken ( Ames )
Oh, een andere stam enz. enz. maar ze hebben vast wel ergens een militaire versie liggen hoor, bio-oorlog is niet zo duur als conventionele oorlog en/of nuclaire oorlog (kost een stuk minder als nucliar en het doet een hoop meer mensen 10.000 kleuren schijten dan een gewoon legertje).
Ah en om nog even op het topic te reageren: Geld kan wel degelijk ziektes verspreiden, of het ook antrax kan verspreiden weet ik niet. Het lijkt me dat je zoiets als antrax het beste maar niet kan gebruiken, en beter een goedje kan nemen wat in de waterleiding kan, werkt een stuk beter, veel beter bereik, want die zooi schijnt nogal moeilijk te verspreiden te zijn, maar goed, als terror voldoet het. Maar zoals eerder gezegt: de grote economien (allemaal dus) werken hoofdzakelijk met giraal geld. Maakt dus niet zoveel uit, hoewel de consument natuurlijk weer gek word, maar ja, lang leve de pin-pas en....... misschien een tweede leven voor de Chip-knip en de Chipper

, daarmee wou ik meteen zeggen voor Flamez:
Weet je dat dat Antrax allemaal bedacht is door de nederlandse bank? Die hebben in overleg met de banken en de postbank dit bedacht zodat mensen toch weer die chipper en die stomme chipknip gaan gebruiken. Intel en ASML waren er trouwens ook bij betrokken, want die zouden de nieuwe chips gaan maken voor erbij enzo. O ja, ze gaan het in heel europa toepassen. Een Europa was het motto van Kok.
-- W.Duisenberg -- President of the European Central Bank